Rotta tuli kämppään. Mitäs sinä tekisit?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Antaisin siiderin käteen ja pyytäisin viemään roskat. Lukitse ovi perässä.
Taisi kulkea saunan tuuletusputkesta kuitenkin tämä.
Sanoisin, et kiva kun tulit leikkimään kissan kanssa.
Huutaisin ja olisin hysteerinen.
Iiiiiiiiiikkk!
Missä yksi, siellä monta. Ilmoittaisin kiinteistön omistajalle.
Sanoisin rotalle että nyt suihkuun ja huomenna töihin, muuta neuvoa ei tule.
Ottaisin lemmikiksi. Niin sosiaalisia ja lutuisia elukoita. Uih 🥺
Leila Koo kirjoitti:
Missä yksi, siellä monta. Ilmoittaisin kiinteistön omistajalle.
Ihan itse omistan, täällä on maatalousrakennuksia ja peltoja ympärillä, joten kyllä siellä varmaan on montakin.
Hiiriin olen tottunut mutta kissan kokoiseen rottaan en.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin rotalle että nyt suihkuun ja huomenna töihin, muuta neuvoa ei tule.
Itsehän tarjoaisin sille Makarylli-Nistipataa ja vasta sitten sanoisin noin. Samalla takavarikoisin siltä KelaGold-hakemukset ja huimaus-aine välineet.
Hui!! Mulla on niin hirveä fobia kaikkia jyrsijöitä kohtaan että luultavasti kuolisin sydäriin.
Siitä varmaan alkaa kämpän ale. Ainakin, yhdessä keskusteluketjussa täällä puhutaan Akin ja Rotan kämpän alesta.
Vierailija kirjoitti:
Hui!! Mulla on niin hirveä fobia kaikkia jyrsijöitä kohtaan että luultavasti kuolisin sydäriin.
Aivan sama, mulla oli kerran etelässä rotta hotellin huoneessa. Voi tsiisus sitä huutoa, kun huomasin sen.
Avaisin ulko-oven ja häätsin sen ulos. Sen jälkeen tukkisin kaikki mahdolliset, rotille sopivat, kulkureitit.
Virittelisin giljotti-rotanloukkuja sekä ulkorakennuksiin ja taloon ja tarkistaisin ne päivittäin, että mahdolliset asiakkaat eivät pääsisi mätänemään. Varmistaisin, että rotat eivät pääse syömään esim. kompostista, eivätkä ne ainakaan minun tontiltani saa ruokaa. Jos minulla olisi tuttavia, joilla on rottakoira, pyytäisin koiran käymään.
Meille tuli lepakko! :o Mitäs sille tehdään? Roikkuu verhossa pää alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Avaisin ulko-oven ja häätsin sen ulos. Sen jälkeen tukkisin kaikki mahdolliset, rotille sopivat, kulkureitit.
Vessanpöntön? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessanpöntön? 🙄
Jos ajattelee, että rotta tulee pöntöstä (todennäköisesti kyllä ei tule), pöntön kannen päälle voi panna jotain painavaa.
Vierailija kirjoitti:
Meille tuli lepakko! :o Mitäs sille tehdään? Roikkuu verhossa pää alaspäin.
Paksut rukkaset käteen ja viet ulos.
Antaisin siiderin käteen ja pyytäisin viemään roskat. Lukitse ovi perässä.