Mies sanoi lahnaksi
Ollaan tässä viime päivät oltu aktiivisia s ek sin suhteen ja tänä aamuna sanoin hänelle että mitä jos pa.....s silleen nopeesti vaan takaapäin kun mieli hieman teki. .
No alettiin hommiin ja mies sitten siinä kesken kaiken alkoi kuittailla kuinka ” täällä aina pitää olla valmis” ja ” taas on joulupöydässä lahnaa tarjolla”.
En siinä hetkenä sanonut mitään, mutta tottakai tuli paha mieli.
Pakkohan se on hyväksyä kun hän noin sanoo niin varmasti niin ajattelee..
meillä kuitenkin seksiä on ja en todellakaan ole mikään selällään makaava kala.
Nyt meni kyllä halut itseltäkin.
Lisäksi sheivaan ja oon ihan itsestä huolta pitävä yksilö, meillä esim mies on se joka kasvattaa puskaa. En siitä pidä mutta en oleta että toinen muuttuu.
Terv lahna.
Näin se seksielämä varmasti paranee
Kommentit (37)
Varmaan pitäisi alkaa itkemään kun ei muuten ne miehet mitään tajua.. tuskin silloinkaan. Haukkuvat vaan siitäkin.
Kuitenkin juuri edellisenä päivänä oli sanonut että olis mukavaa kun vaikka vaan puristaisi munista ja sanoisi, Tuu panemaan.
Ja eihän siihen leikkiin olisi ollut pakko lähteä.
Ap.
Miestä ei voi koskaan pakottaa seksiin mutta naisen on aina suostuttava kun mies tahtoo muuten saat kaikki mahdolliset haukut.
Siis itse ajattelen, että asian voisi ottaa puheeksi ihan tavallisessa tilanteessa ja kertoa että on tyytymätön seksiin esim.
Eikä tuolla tavalla.
Toisekseen välillä myös pitää siitä, että oon vaan paikallani ja hönellä sellainen tiukempi ote.
En tiedä mitä tein väärin kun pyysin takaapäin panemaan..
maski kauppias tiinalle jäi ylimäärä maskeja kyllä hän sunkin nahkas alle muutaman toppais kohtuu hintaa tietenkin
Missä asennossa panitte? Eikö joskus olisi virkistävää panna takaapäin jossain muussa paikassa kuin sängyssä.
Eikä ole kyllä kukaan aiemmista miehistä mua lahnaksi haukkunut. Siksi ehkä myös järkytyin.
Ja toki tosta tavasta.
Ap
Miksi aloitus ei SIIRRY SEKSIPALSTALLE, jonne se kuuluu? Modeilla taas miesvihanlietsontapäivä menossa?
Voin sanoa, että aika monessa paikassa on pantu. Ei ole rajoittunut sänkyyn se touhu.
Vierailija kirjoitti:
Siis itse ajattelen, että asian voisi ottaa puheeksi ihan tavallisessa tilanteessa ja kertoa että on tyytymätön seksiin esim.
Eikä tuolla tavalla.Toisekseen välillä myös pitää siitä, että oon vaan paikallani ja hönellä sellainen tiukempi ote.
En tiedä mitä tein väärin kun pyysin takaapäin panemaan..
Ehkä oli huono päivä. Eilen olisi kelvannut ja tänään ei.
Ei se vissiin jaksa niin useasti panna.. 😐
Mies on selvästi kadottanut lahna-sanan merkityksen. Lahna on ihminen joka on samassa asennossa kokoajan ilman mitään seksuaalisia tuntemuksia, sisään ja ulos-tyyliin. En kuitenkaan ihmettele jos tuollaisen miehen kanssa halut menee etenkin kun on noin syyllistävä. Pitäisi muuttaa omaa käytöstään niin seksikin toimisi.
Haisee, jos ei mädälle kalalle niin ainakin keksitylle aloitukselle.
Seuraavalla kerralla vastaa "En ole lahna vaan hauki!" ja puraise täysillä ukon kikkeliä
No en ainakaan jatkossa ehdottele
En mäkään kyllä saisi sladdia pystyyn jos muija yhtäkkiä vaan pyllistäis ja sanois ala hommiin.
En yhtään ihmettele miehesi kommenntia, täällä aina pitää olla valmis.