Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yli 40v käyttää pastelli luomivärejä ja meikkejä?

Vierailija
17.10.2020 |

Ostin tämän paketin ja olen nyt harjoitellut sillä luomivärejä. Mietin vain olenko liian vanha näihin pastelleihin? Mitä mieltä?

https://www.cocopanda.fi/product/3133530/makeup-obsession-dream-with-vi…

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan osaa meikata, niin mikä ettei.

Vierailija
2/38 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei, riippuu vähän kyllä minkä tyylinen muuten olet, ja miten meikkaat muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kokonaisuudesta, vaatteet, hiuksetjne.

Vierailija
4/38 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kysellä muilta, mitä voit tehdä. Mikä sinulla on ap?

Vierailija
5/38 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietenkin. Mä olen 48 ja ostellut ihania luomiväripaletteja toinen toistaan herkullisimmissa väreissä viime aikoina. Meikkaus on kuin taidetta kun sen oikein oivaltaa!

Vierailija
6/38 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset on kyllä hankalia värejä etenkin aloittelijoille, ja jos olet muutenkin ns. "harmaavarpunen", niin saattaa näyttää hassulta ja "irtonaiselta". Saa niitä toki keski-ikäiset ja vanhemmatkin käyttää, mutta ne eivät anna paljonkaan anteeksi toisin kuin maanläheiset sävyt.

Vierailija
7/38 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48-vuotias ja meikkaan niin kuin lystään. Ansaitsen omat rahani enkä kysele keneltäkään meikkauslupia.

Tässä iässä saa kulkea kadulla vaikka persereiän näköisenä, jos haluaa.

Vierailija
8/38 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tietenkin. Mä olen 48 ja ostellut ihania luomiväripaletteja toinen toistaan herkullisimmissa väreissä viime aikoina. Meikkaus on kuin taidetta kun sen oikein oivaltaa!

Käytätkö pastelleja?

Ap

Vierailija
9/38 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko 40v käyttää tätä luomiväriä? Voiko 28v käyttää hametta? Voiko 51v kulkea bussilla? Voiko 24v pitää farkkuja? Voiko 42v syödä kalaa? Mik vttu teitä vaivaa?

Vierailija
10/38 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset on kyllä hankalia värejä etenkin aloittelijoille, ja jos olet muutenkin ns. "harmaavarpunen", niin saattaa näyttää hassulta ja "irtonaiselta". Saa niitä toki keski-ikäiset ja vanhemmatkin käyttää, mutta ne eivät anna paljonkaan anteeksi toisin kuin maanläheiset sävyt.

Mitä tässä pitää saada anteeksi?

Ikääkö?

Ryhdistäytykää, kanssasisaret.

Vierailija
11/38 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 48-vuotias ja meikkaan niin kuin lystään. Ansaitsen omat rahani enkä kysele keneltäkään meikkauslupia.

Suurin osa myös kulkee.

Vierailija
12/38 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö pastelleja?

Ap

Käytän värejä laidasta laitaan, myös pastelleja. Iän myötä olen oppinut paremmin, että mitkä sävyt ovat itselle parhaimpia.

Vierailija
13/38 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa myös kulkee.

Niin. Se on sitä, kun ei tarvitse pyytää lupia/anteeksi keneltäkään.

Mallit, filmitähdet ja muut julkkikset, jotka ansaitsevat ulkonäöllään, joutuvat luonnollisesti keskittymään ulkoisiin asioihin.

Me muut, joiden elanto tulee muilta toimialoilta, saamme etenkin vapaa-ajallamme näyttää ihan miltä tahdomme.

Suomalaisnaisen asema on just jees. Voi vetää glitterit naamassa ja kumpparit jalassa Prismaan, koska miksi ei.

Get real, motherfuckers.

Vierailija
14/38 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit käyttää ihan mitä meikkejä ja värejä haluat.

Vierailija
15/38 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka, 48 v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa myös kulkee.

Niin. Se on sitä, kun ei tarvitse pyytää lupia/anteeksi keneltäkään.

Mallit, filmitähdet ja muut julkkikset, jotka ansaitsevat ulkonäöllään, joutuvat luonnollisesti keskittymään ulkoisiin asioihin.

Me muut, joiden elanto tulee muilta toimialoilta, saamme etenkin vapaa-ajallamme näyttää ihan miltä tahdomme.

Suomalaisnaisen asema on just jees. Voi vetää glitterit naamassa ja kumpparit jalassa Prismaan, koska miksi ei.

Get real, motherfuckers.

Sinkkuna ainakin. Suhteissa on kyllä tullut sanomista liiallisesta värikkyydestä ja luovuudesta. Ankeuttaja pois niin ei tarvitse kuunnella sivuääniä.

Vierailija
16/38 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitetaan pastelli luomi väri.

Vierailija
17/38 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpas sinä räväkällä päällä tänään!

Vierailija
18/38 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin meikkaamisen vasta 42-vuotiaana ja käytän mitä huvittaa. Pastellien sopivuus riippuu mm. ihon sävystä. Minulle sopivat vain lämpimät sävyt ja kylmät (kuten kuvan paletin värit) saavat ihon näyttämään herkästi harmaalta. Pastellisävyt ovat usein aika kuivia/puuterisia joten kannattaa taputella ne meikkiharjalla luomelle sivelemisen sijaan.

Mutta hyvännäköinen paletti vaikkei sovellu minulle!

Vierailija
19/38 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin meikkaamisen vasta 42-vuotiaana ja käytän mitä huvittaa. Pastellien sopivuus riippuu mm. ihon sävystä. Minulle sopivat vain lämpimät sävyt ja kylmät (kuten kuvan paletin värit) saavat ihon näyttämään herkästi harmaalta. Pastellisävyt ovat usein aika kuivia/puuterisia joten kannattaa taputella ne meikkiharjalla luomelle sivelemisen sijaan.

Mutta hyvännäköinen paletti vaikkei sovellu minulle!

Tätä mäkin mietin että onko sävyt liian vaaleita ja kylmiä itselleni? En ole varma onko lämmin vai kylmä ihon sävy. Luulen että lämmin. Onko suositella tiettyjä luomivärin värejä jos on lämmin? Tuntuu kyllä että oon noviisi leikkaamisesta vaikka koko iän oon meikannut.

Ap

Vierailija
20/38 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä pitää saada anteeksi?

Ikääkö?

Ryhdistäytykää, kanssasisaret.

Mahdolliset (aloittelijan) meikkivirheet, huonot häivytykset yms. Älä projisoi ikääntymispelkoasi, jonka olet verhonnut välinpitämättömyyteen, tai kuvittelemaasi ikärasismia sinne, minne se ei kuulu. Ja lopeta saarnaaminen. Toki jokainen voi meikata vaikka sokkona, mutta suurin osa ihmisistä haluaa silti näyttää hyvältä eikä pelleltä. Siihen tarkoitukseen pastelli- ja neonvärit on huonoja, etenkin jos meikkaaja on aloittelija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän