Aiotko ostaa uuden iPhone 12?
Itse ennakkotilasin oman iPhone 12 Proni sinisenä eilen. Aiotko ostaa 12/12 Pro vai kiinnostaako kenties Mini versio?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Pakko kai noita iPhoneja on vaihtaakin vähän väliä, kun Apple hidastaa ohjelmallisesti vanhemmat mallit käyttökelvottomiksi.
Se hidastus tehdään akun säästämiseksi ja se on just hyvä. Minulla on iphone 7 ja toimii vielä hyvin.
Huomattu osamaksulla ostetaan ja kalleimmat puhelinmallit yleensä juurikin pienituloisilla. Kun seurailee millaisia puhelimia kenelläkin. Sanontakin köyhä tavaroil pröystäilee.
Ostan max 300€ puhelimen kerran vuoteen. Ilman mitään osamaksuja.
Vierailija kirjoitti:
Ostan max 300€ puhelimen kerran vuoteen. Ilman mitään osamaksuja.
Itse ostaisin mielummin iPhonen ja vaihtaisin joka kolmas vuosi.
Ettekö te saa työn kautta puhelinta? Mulla on ainakin 11 Pro ja vaihan kun tulee käyttöikänsä päähän. Katsoo sitten, mikä on uusin malli.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te saa työn kautta puhelinta? Mulla on ainakin 11 Pro ja vaihan kun tulee käyttöikänsä päähän. Katsoo sitten, mikä on uusin malli.
Ai työpuhelimeksi vai ihan omaksi? En saa.
En todellakaan. Oma puhelimeni on iPhone 6s, jonka ostin silloin kun tuli Suomeen myyntiin ja työpuhelimeni on Huawei P30 Lite, joka on huomattavasti parempi.
Tilaan varmaan jouluksi uuden puhelimen, mutten mitään iPhonen ylihinnoiteltua potaskaa.
Vierailija kirjoitti:
En osta koska haluan parasta mitä rahalla saa. Iphone jää niin monessa jälkeen parhaimmille android kännyköille että huh huh.
Mä oon kuullut samaa, mutta kukaan ei ole kertonut tarkemmin. luettelistko että missä jää jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin mietin. Mulla myös nyt 11 Pro, en ajatellut vaihtaa. Tämä menee vielä vuoden-kaksi, harvemmin kahden vuoden välein olen vaihtanut, kolme on riittänyt ihan hyvin. Ja siinä vaiheessa kun vaihdan uuteen, työnantaja antaa mahdollisuuden lunastaa vanhan itselleen nimellisellä 100,- hinnalla. Tuon olen käyttänyt hyväkseni, puhelin jatkokäyttöön lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten sen ottaa. Kai tämä työpuhelin on, mutta omana tätä käytän. Työnantaja maksaa puhelimen ja liittymän. Muun minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteekis, mutta mitä tarkoittaa työpuhelimeksi?
Ei mulla ole kuin yksi puhelin, jonka liittymän ja hankinnan työnantaja maksaa. Veroetuna siitä menee 20,-/kk ja samaa puhelinta mä käytän töissä ja vapaa-ajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteekis, mutta mitä tarkoittaa työpuhelimeksi?
Ei mulla ole kuin yksi puhelin, jonka liittymän ja hankinnan työnantaja maksaa. Veroetuna siitä menee 20,-/kk ja samaa puhelinta mä käytän töissä ja vapaa-ajalla.
Itse ostan veroedulla oman firmani kautta
En. Tää iphone 7 plus on ihan hyvä. Enkä muutenkaan tykkää niistä uudemmista malleista.
Suoraan sanottuna noi uudet puhelimet ovat rumia.. Varsinkin se sininen väri D: ei yhtään mun mieleen. iPhone 11 on reilusti värivaihtoehtoja ja minulla onkin sellainen. Hyvä puhelin, jota en aio vaihtaa vielä vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Ostan uuden puhelimen aina vasta silloin, kun vanha ei enää toimi.
Mulla on vielä tää iPhone 7 ihan ok. Toimii hyvin, joten ei ole syytä vaihtaa.
Eks se näyttö oo vähän vanhan aikainen?
Riittää siihen, mitä mä tarvin 🤷🏻♀️
IPadia käytän kotona Ja ehkä muutenkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna noi uudet puhelimet ovat rumia.. Varsinkin se sininen väri D: ei yhtään mun mieleen. iPhone 11 on reilusti värivaihtoehtoja ja minulla onkin sellainen. Hyvä puhelin, jota en aio vaihtaa vielä vuosiin.
Se uus tummansininen väri on just todella hieno
Koska haluaa käyttää rahat johonkin järkevämpään? Itse valitsen vaikka lomamatkan ennemmin kuin uusimman mallin puhelimen.