Aiotko ostaa uuden iPhone 12?
Itse ennakkotilasin oman iPhone 12 Proni sinisenä eilen. Aiotko ostaa 12/12 Pro vai kiinnostaako kenties Mini versio?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
En, vaihtovuoro vasta ensi vuonna.
Ostatko siis puhelimia osamaksulla?
En laita ikinä rahaa kiinni kalliimpiin puhelimiin.
En. Ostan uuden puhelimen aina vasta silloin, kun vanha ei enää toimi.
Mulla on vielä tää iPhone 7 ihan ok. Toimii hyvin, joten ei ole syytä vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
En. Ostan uuden puhelimen aina vasta silloin, kun vanha ei enää toimi.
Mulla on vielä tää iPhone 7 ihan ok. Toimii hyvin, joten ei ole syytä vaihtaa.
Eks se näyttö oo vähän vanhan aikainen?
Ostin jo, tulee tässä kuussa.
I phone pro 12 ja se sininen.
Nyt x ja sen saa teini.
3 vuoden välein ostan uuden.
Vierailija kirjoitti:
Ostin jo, tulee tässä kuussa.
I phone pro 12 ja se sininen.
Nyt x ja sen saa teini.
3 vuoden välein ostan uuden.
Sama. Itse hommaan uuden kahden tai kolmen välein. Oma iPhone 12 Pro sinisenä pitäs tulla 23. päivä.
Sama täällä. iPhone 12 Pro sinisenä tulossa :)
En osta koska haluan parasta mitä rahalla saa. Iphone jää niin monessa jälkeen parhaimmille android kännyköille että huh huh.
Vierailija kirjoitti:
En osta koska haluan parasta mitä rahalla saa. Iphone jää niin monessa jälkeen parhaimmille android kännyköille että huh huh.
Minäkin voisin ostaa jonkun muun kuin applen, mutta androidia en koskaan
Android-puhelimet ovat niin huonoja käytettävyyden ja muutenkin ärsyttövö käyttis
Minin ostaisin, koska on sopivan pieni, ovat niin isoja nykyään melkein kaikki muut mallit. Mutta on aika kallis kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Minin ostaisin, koska on sopivan pieni, ovat niin isoja nykyään melkein kaikki muut mallit. Mutta on aika kallis kyllä.
No ei 800€ oo kauheesti puhelimesta enää
Vierailija kirjoitti:
Android-puhelimet ovat niin huonoja käytettävyyden ja muutenkin ärsyttövö käyttis
Miten niin?
Android-puhelimissa on sitä paitsi monia hieman erilaisia käyttöliittymiä riippuen merkistä.
Huawei Mate 40 Pro tai Huawei P50 Pro seuravaavaksi ehkä. Applen puhelimet on museotavaraa noihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai ei? Samat ominaisuudet saa 200 eurolla (ilman omenan kuvaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se on.
Jos seuraa amerikkalaisia teknologiatubettajia, niin Huawei yksi kaikkein arvostetuimpia merkkejä, vaikka sitä ei kai edes myydä yleisesti ottaen siellä?
En, vaihtovuoro vasta ensi vuonna.