Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olinko liian tiukka (päiväkodista)?

Vierailija
16.01.2014 |

Kolmevuotias poikani on päiväkodissa, jossa tänään hänelle oli vaihdettu päivän aikana vaihtovaatteet. Aamulla päällä olleita vaatteita ei löytynyt mistään ja pyysin etsimään niitä. Minulle tultiin sanomaan, että pojalla on ollut nuo (vaihto)vaatteet jo aamulla päällä, johon sanoin ettei ole vaan hänellä oli se ja se, ja pyysin edelleen katsomaan vaatteita. No ne sitten löytyivät jostain. Hoitaja oli vähän yrmeä ja mieleeni tulikin, olinko tiukkis kun pyysin etsimään vaatteita? Onko teillä kadonnut vaatteita tarhassa ja odotatteko vain ihan rauhassa, jos ne tulevat vastaan vai kyselettekö/pyydätte katsomaan niitä? 

Minulle jäi vähän huono mieli tuosta, mutta toisaalta itse ainakin ajattelisin että ne on helpompi löytää kuin etsii nyt heti eivätkä jää sinne pyörimään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut, totta kai omat vaatteet kuuluu saada mukaan! Outoa toimintaa hoitajalta.

Vierailija
2/5 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, kai vaatteet ovat likaantuneet, jos ne on pitänyt vaihtaa päivän aikana? Itsestäänselvää, että likaiset vaatteet pitää antaa vanhemmalle heti mukaan pestäväksi. Likahan pinttyy vaatteeseen, jos pesua joutuu liikaa odottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä alan kysellä vasta jos ei samalla viikolla lokeroon ilmaannu takas. aina on löyynyt, joskus olen kysynyt.

Vierailija
4/5 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaatteissa on lapsen nimi selkeästi niskalapussa tms. voit pyytää tuollaista. Jos ei ole, luotat tuuriin.

Vierailija
5/5 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut. Hoitaja oli huonolla tuulella, kuten ihmiset monesti ovat. Hyvä, että vaatteet lopulta löytyivät.