Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaativa pomo ärsyttää!

Vierailija
16.01.2014 |

Mulla on uusi innokas ja aika nuori pomo, kiva tyyppi ihmisenä, mutta esimiehenä alkaa viedä multa pian voimat. Pistää jatkuvasti vaativia tehtäviä tiukalla aikataululla, pitää "motivoivia" puheenvuoroja venymisen merkityksestä ja kesken töiden tulee jos esitelmöimään ja suunnittelemaan seuraavia hommia. Kehuu kyllä kovasti ja avoimesti alaisten työpanosta, mutta alkaa hermot mennä, kun venyä pitää koko ajan ja kun hommat on tehty ajoissa tai hyvissä ajoin, tulee jo uutta tehtävää hoidettavaksi. Olen yrittänyt nätisti sanoa, että saisinko hoitaa yhden asian loppuun ja katsotaan seuraavia juttuja sitten. Joskus olen myös sanonut aikatauluista ja vaativuudesta, mutta esimies ärsyyntyy ja pitää sitä valittamisena, vaikka vitsaileekin aiheesta.

Olen aina ollut ahkera ja tunnollinen työntekijä, mutta nyt alan tuntea olni hyväksikäytetyksi ja tekisi mieli sanoa esimiehelle,että kissa kiitoksella elää, kun seuraavan kerran ylistää jotain tekemisiäni. PAlkan korotus ei tule kyseeseen tiukan taloustilanteen vuoksi. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla