Milloin tytöt kiinnostuvat pojista? Pojat kai myöhemmin.
Kysyin tätä jo viime syksynä, mutten löydä enää aloitustani, enkä ehtinyt lukea vastauksia. Tuli taas uudestaan mieleen.
Meilläon poika, joka tutustui ekaluokan ekana päivänä tyttöön ja ovat siitä päivästä lähtien olleet parhaimmat kaverit. Ovat vain toistensa kanssa, päivittäin. Viettävät myös viikonloppuisin aikaa yhdessä, käyvät leffassa, vierailevat toistensa mökeillä ja perhejuhlissakin. Ovat erottamattomat. Luultiin, että jossain vaiheessa alkaisivat pitää vähän outona, että ovat eri sukupuolta, kaverit alkaisivat naljailla jne.
No, kaverit kiusoittelevat tosi usein, mutta eivät välitä siitä ollenkaan. Kummallakaan ei ole oikein muita kavereita edelleenkään, vaikka ovat jo viidennellä. Meidän poikamme (ollaan kysytty) on sitä mieltä, että tyttö on vain kaveri ja suorastaan tekee ällötysoksennusääniä, jos kysytään, pitääkö tyttöä "tyttöystävänä".
Muistan itse ihastuneeni jo kolmannella, ehkä aiemminkin poikiin ja varsinkin viidennellä olisin pitänyt tuollaista poikakaveria ja ihan "poikakaverina", vaikka se onkin vielä aika kaukana vakavasta seurustelusta.
Missä iässä te kiinnostuitte tosissaan pojista? Muuttuuko tämä pikku hiljaa seurusteluksi vai voiko tällainen ystävyys säilyä pelkkänä ystävyytenä?
Kommentit (3)
Toivottavasti ystävyys säilyy, kuulostaa kivalta kaveruudelta.
Miksi sen pitäisi muuttua seurusteluksi? Olen itse ihastunut viisivuotiaasta lähtien, ja samalla minulla on ollut kavereina tyttöjä ja poikia.
Todella yksilökohtaista, jotkut "ihastuvat" jo ekaluokalla, mutta esimerkiksi minä itse kiinnostuin pojista vasta viidennellä luokalla, sekin oli sellaista todella viatonta. Varsinaiset poikakaveriajatukset tulivat vasta yläasteella.