Toistakymmentä huippulehteä Euroopasta julkaisi Sanna Marinin jakkukuvan ja ihmetteli suomalaisten ahdasmielisyyttä!
Sannan paidaton jakkukuva leviää maailmalla. Toistakymmentä Euroopan huippulehteä julkaisi kuvan ja siihen liittyvän jutun jossa ihmetellään suomalaisten solvaavia kommentteja upeasta pääministeristä. Lisäksi esille pääsevät oppositio kokoomuksen Elina Lepomäki ja Juhana Vartiainen jotka jakoivat pokeriammattilainen Aki Pyysingin tekstiä ympäriinsä, tekstiä jossa Pyysing solvaa Marinin rintoja ja vartaloa. Ihan oikeasti: ovatko Suomen kansalaiset nyt ylpeitä itsestään kun pääsivät maailman huippulehtiin esimerkkinä ahtaasta körttiläisyydestä ja pääministerinsä haukkumisesta? Ja onko oppositio nyt tyytyväinen kun Kokoomuslaiset pääsivät oikein nimellä mainittuna Brittien The Timesiin esimerkkinä siitä miten pääministerin vartalon ja ulkonäön haukkuminen on heidän mielestään hieno juttu? Näiden kansainvälisten lehtien juttujen jälkeen hävettää olla suomalainen, eikä todellakaan Sanna Marinin takia!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b73a007e-a958-4576-b2c4-b2f0940f9…
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006672461.html
Kommentit (72)
Onko kansainvälisessä mediassa siis valeuutisointia? Päästääntöisesti minä olen lukenut kritiikkiä kolmesta eri asiasta:
- onko ok että pääministeri mainostaa yritysten tuotteita?
- onko pääministerille asiallista esiintyä ilman paitaa ja ritsikoita?
- miksi pääministeri ratsastaa ulkonäöllä?
Onko ahdasmielisyyttä kritisoida näitä? Varsinkin kun suomessa lähes jokainen media on ruvennut kriittiseen sävyyn ihmettelemään miksi Sanna Marin ei suostu antamaan haastatteluita medialle politiikasta.
Minua on häirinnyt vuosia tilanne, missä paremman näköiset pärjäävät työelämässä paremmin, pelkästään ulkonäkönsä puolesta. Sanna Marinin käytös ja sen tukeminen entisestään vahvistaa tätä trendiä, varsinkin naisten osalta. Rumalla naisella ei tulevaisuudessa ole helppoa.
Suomi on tehnyt itsestään pellen! Ja nimenomaan taivasteleva kansa, ei Sanna!
Persuleiri onnistui jälleen masinoimaan yhden turhan kohun. En ymmärrä miksi media lähtee näihin mukaan, sen kuitenkin tiedän että useampikin toimittaja kyllä tunnistaa nämä ”kohut”.
No, katsotaan, kun prinsessa Viktoria tai Catherine esiintyy rintavakokuvassa naistenlehdessä. Tai joku Macron tai Johnson esiintyy syväönuurretuissa housuissa. Eipä heillä ole tarvetta tehdä tällaista.
Vierailija kirjoitti:
No, katsotaan, kun prinsessa Viktoria tai Catherine esiintyy rintavakokuvassa naistenlehdessä. Tai joku Macron tai Johnson esiintyy syväönuurretuissa housuissa. Eipä heillä ole tarvetta tehdä tällaista.
Rintavakokuva on eri kuin esiintyminen ilman paitaa ja rintaliivejä. Vähän kuin mies pääministeri esiityisi pelkässä pitkässä takissa, ilman housuja, koska näkyy saman verran kuin shorteissa.
Suomalaisissa asuu syväänjuurtunut ahdasmielinen körtti/lesta/hellu ym. lahkolainen ajatusmaailma. Täällä rakastetaan kieltoja, sääntöjä, rajoituksia, kyttäämistä, ilmiantamista ja sensurointia. Seksi, viina ja tupakanpoltto = pyhä pirullinen kolminaisuus. Kasataan roviot ja poltetaan kaikki 😡
Vierailija kirjoitti:
Persuleiri onnistui jälleen masinoimaan yhden turhan kohun. En ymmärrä miksi media lähtee näihin mukaan, sen kuitenkin tiedän että useampikin toimittaja kyllä tunnistaa nämä ”kohut”.
Anteeksi vaan, mutta somessa julkisuutta hakevat feministit tämän turhan kohun pisti liikkeelle
Voi kunpa kaikkiin Suomen ummehtuneisiin uskonlahkoihin tulisi tietokonekielto, niin päästäisiin eroon näistä törkysuista.
En ole itse huomannut kenenkään olevan ahdasmielinen..sen sijaan olen huomannut, että ihmiset kaipaisivat keskittymistä olennaiseen---SantsuFantsu epäilemättä elää unelmaansa, mutta jotain ryhtiä kaipaisi varmaan useimmat...
Torstaina Sanna piti EU:neuvostossa Brysselissä puheen jossa hän kritisoi näitä jatkuvia ramppaamisia Brysselissä korona-aikana vaikka kokoukset voitaisiin pitää etänä videomeetingeinä. Merkel ja Macron kuuntelivat häntä. Saatte nähdä että seuraavat kokoukset ovatkin etänä. Jos Marin saa huomiota millä tahansa keinolla ja Eurooppa kuuntelee häntä sen ansiosta, lopputuloshan ratkaisee eikä keinot?
Eroottinen kuva. Jos sellainen on ok, olkoon. Itse pidän epäasiallisena.