Deittimies ärsyttää
Olen melko ihastunut deittailemaani mieheen. Fyysisesti hän on juuri sitä mitä toivonkin, mutta sitten taas henkisellä tasolla ei erityisemmin olla samalla viivalla. Hän on ihan hajamielinen ja välillä vähän tyhmänkin tuntuinen (isoja aukkoja yleissivistyksessä yms). Ja tiedän ettei tästä pidemmän päälle tule mitään ja olenkin jo varmaan kolmesti päätyänyt että lopetan hänen näkemisensä, mutta aina sorrun ajattelemaan että ”vielä kerran” ja sitten jään taas uudestaan koukkuun siihen hyvään oloon minkä saan fyysisestä läheisyydestä hänen kanssaan. Ja olen niin kiukkuinen ja turhautunut aina kun ollaan erillään. Mutta sitten kun nähdään, sydän lyö nopeammin ja unohdan kaikki hänen huonot puolensa.
Miten pääsisi tästä hommasta eroon kun tuntuu että ei vaan pysty lopettamaan? Kun en halua miestäkään johtaa harhaan, hän kun etsii oikeaa parisuhdetta.
N25
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Rakastat liikaa hänen kaluaan.
Siksi siedät luonteen puutetta.
Ei olla vielä harrastettu se*siä. Muuta läheisyyttä on kyllä.
Ap
Minkälaisia aukkoja yleissivistyksessä, tarkemmin?
Mulle kävi samoin. Halusin vaan panna niin perkeleesti.
n23
Joku jännäkakkamies kyseessä ilmeisesti...
Esimerkkejä yleissivistyksen puutteesta: ei tiennyt useammankaan kaupungin sijaintia suomessa, edes sinne päinkään. Kaupunkeja joissa itse olen asunut, arvuutteli onko vaasa lähellä joensuuta. Lisäksi kertoi olevansa elokuvaintoilija muttei ole nähnyt suunnilleen mitään oikeasti hyviä leffoja vaan vain perus räiskintäleffoja joita on 13 tusinassa. Ei ymmärrä sivistyssanoja, vaikka käytän sellaista lauseessa, jossa jo asiayhteydestä pitäisi pystyä päättelemään sanan tarkoitus.
Hänellä ei myöskään tunnu olevan oikein mielipiteitä mistään vaan aina vaan myötäilee kaikkea mitä minä sanon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Esimerkkejä yleissivistyksen puutteesta: ei tiennyt useammankaan kaupungin sijaintia suomessa, edes sinne päinkään. Kaupunkeja joissa itse olen asunut, arvuutteli onko vaasa lähellä joensuuta. Lisäksi kertoi olevansa elokuvaintoilija muttei ole nähnyt suunnilleen mitään oikeasti hyviä leffoja vaan vain perus räiskintäleffoja joita on 13 tusinassa. Ei ymmärrä sivistyssanoja, vaikka käytän sellaista lauseessa, jossa jo asiayhteydestä pitäisi pystyä päättelemään sanan tarkoitus.
Hänellä ei myöskään tunnu olevan oikein mielipiteitä mistään vaan aina vaan myötäilee kaikkea mitä minä sanon.
Ap
No joo eihän tuo hyvältä kuulosta. Mutta kuulostaa toisaalta aika tyypilliseltä nuorelta mieheltä.
Ala katselemaan vähän hopeisempia kettuja, niin alkaa kokemuksen kautta sivistystä olla.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mies on siis älyllisesti yläpuolellasi. Häntä ei kiinnosta moiset joutavuudet, vaan keskittyy tärkeämpiin asioihin.
Zinc
Sinä olet se tyhmempi osapuoli.
Sun täytyy tehdä päätös ja pysyä siinä suoraselkäisesti, ei seukkaa tai seukkaa. Ehkä olla rehellinen itselle ja hänelle asiassa. Löydätte takuulla vielä sopivan kumppanin tai seuraa muualta, kun katselee. Jos joku "koukuttaa", niin koukuttaa varmasti seuraavassa miehessäkin tai sinkkuna kiva olla. Et vie enempää kummankaan aikaa, kun päätät jotain. Jos jatkuvasti pidät yhteyttä, kumpikaan ei etene elämässä mihinkään suuntaan. Joten rohkeasti.
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy tehdä päätös ja pysyä siinä suoraselkäisesti, ei seukkaa tai seukkaa. Ehkä olla rehellinen itselle ja hänelle asiassa. Löydätte takuulla vielä sopivan kumppanin tai seuraa muualta, kun katselee. Jos joku "koukuttaa", niin koukuttaa varmasti seuraavassa miehessäkin tai sinkkuna kiva olla. Et vie enempää kummankaan aikaa, kun päätät jotain. Jos jatkuvasti pidät yhteyttä, kumpikaan ei etene elämässä mihinkään suuntaan. Joten rohkeasti.
Niin, näinhän se pitänee tehdä. Nähdään huomenna niin keskustelen asian hänen kanssaan.
Ap
No onko se vaasa lähellä joensuuta?
Tietääkö joku suomen kaupunkien sijainnit? Itse katson google mapsista, jos pitää jonnekin mennä.
Rakastat liikaa hänen kaluaan.
Siksi siedät luonteen puutetta.