Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on pitkät, suorat, hyväkuntoiset hiukset, mutta niissä on katkenneita ja ovat siksi "pörröiset". Mitä tehdä?

Vierailija
16.10.2020 |

?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ap sun pitkien hiusten seasta vilkkuu uusia kasvuvaiheessa olevia hiuksia ja nämä näyttävät katkenneilta hiuksilta. Esim. kosteassa ilmassa vähänkin taipuisat (yksittäiset) hiukset menevät pörröiseksi. Toki kannattaa myös miettiä omia hiustenhoitotapoja, jos oikeasti on paljon pelkkiä katkenneita huonokuntoisia hiuksia seassa. 

Mulla on puolipitkät suorat hiukset ja tällä hetkellä uudet hiukset ovat muuttuneet kiharammiksi kuin vanhat, joten totta kai ne näyttävät vähän hassuilta, kun sojottavat sinne sun tänne muiden hiusten seasta. 

Vierailija
22/25 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnari katkaisee hiuksia.

AP ongelma on sähköiset hiukset. Osta kuivashampoota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut, ettei tukka auki nukkuminenkaan tee hiuksille hyvää. Tyyny on usein hieman karhea ja kun kääntyilet hiustesi päällä, ne kuluvat. Kannattaa ostaa silkkinen tyynyliina, koska se kuulemma vähentää katkeilua.

Vierailija
24/25 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kolmas, jolla samanlaiset hiukset. Viimeksi tänään mietin miten silottaa.

En todellakaan leikkaa, koska pätkiä on kaikenmittaisia, uudet alutkin törröttävät ja erottuvat. En siis usko katkeamisen olevan pääsyy.

Vierailija
25/25 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se suomalaiskansallinen ratkaisu ole vetäistä lyhyt tukka, jos ikää olisi yli 30 vuotta. Samalla voi ottaa räväköitä palkkiraitoja hiuksiin "piristämään" ilmettä. Mikä tahansa hiusongelma on validi syy siihen. Samalla voi vaihtaa läskipohjakenkiin ja tanttavaatteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi