Ihanaa, kahdessa viikossa lähtenyt 5 kg!
Se tosin vasta alkua, mutta nyt jo kasvot kaventuneet ja näytän nätiltä:)
Kommentit (25)
Mäkin olen läski (174/ 88kg) mutta 8 päivässä lähti vain 0,5 kg :( 1200 kalorin päiväannoksilla.
Nytpä aionkin tiputtaa kalorit 800- 900 päivässä ja kokeilla toisen viikon, katsotaan tulosta sitten viikon päästä uudestaan...
23, normaalilla ruuaalla ei saa tiputtaa kaoreita alle 1000. Silloin et enää saa riittävästi vitamiineja ja muita suojaravinteita. Vähäkalorisia dieettejä varten on oikeasti käytettävä ravintovalmisteita, joissa on mukana proteiinit ja hivenaineet. (ravitsemusterapeuttini ohje)
No, mun pitäis laihduttaa 15 kiloa ollakseni normaalipainoinen, ja nyt olen melkein kaksi viikkoa tehnyt saliohjelman joka toinen päivä sekä lenkkeillyt jonkin verran. Ruokavaliona on aamulla joko puuro tai Pro Feel -tuote sekä kahvia, lounasaikaan banaani tms., iltapäivällä pihvi, kalaa tai kanaa ja kasviksia / vihanneksia ja illemmalla raejuustoa ja ruisleipäsiivu sekä kahvia. Vettä juon pitkin päivää, enkä ole repsahdellut.
Tulos +/- 0. Alkaa hermot mennä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 10:28"]
No, mun pitäis laihduttaa 15 kiloa ollakseni normaalipainoinen, ja nyt olen melkein kaksi viikkoa tehnyt saliohjelman joka toinen päivä sekä lenkkeillyt jonkin verran. Ruokavaliona on aamulla joko puuro tai Pro Feel -tuote sekä kahvia, lounasaikaan banaani tms., iltapäivällä pihvi, kalaa tai kanaa ja kasviksia / vihanneksia ja illemmalla raejuustoa ja ruisleipäsiivu sekä kahvia. Vettä juon pitkin päivää, enkä ole repsahdellut.
Tulos +/- 0. Alkaa hermot mennä.
[/quote]
Saliharjoittelu kerää nestettä lihaksiin etenkin alkuvaiheessa ja mahdollisesti siitä syystä vaaka ei vielä näytä muutosta. Älä nyt luovuta!
Maanantaista -4,9kg. Karppausta ja liikuntaa.
Tiputettavaa vielä 25kg ja nesteitähän noi on, mutta yhtäkaikki housut menee paremmin jalkaan :)