Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, kahdessa viikossa lähtenyt 5 kg!

Vierailija
16.01.2014 |

Se tosin vasta alkua, mutta nyt jo kasvot kaventuneet ja näytän nätiltä:)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet laihdutettanut? 

Vierailija
2/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VLCD:llä. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! :)

Vierailija
4/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vlcd?

Vierailija
5/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Onnea!

Vierailija
6/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

very low calorie diet

Vierailija
7/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös lähentelee lukema viittä kiloa. Parhaiten sen tosiaan näkee kasvoista. ENE- eli VLCD- dieetti minullakin, käytän Nutriletteja.

Vierailija
8/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ahdistaa juuri se mahdollinen kasvoista laihtuminen, koska kasvoissani ei ole yhtään läskiä, vaan se on muualla kropassa. En halua näyttää naamasta riutuneelta, kun ikää on jo yli 30.

Vierailija
9/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2kiloa, wuhuu :P kiloklubin suurpiirteittäinen käyttö

Vierailija
10/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Mä olen yrittänyt alottaa laihista koko tän vuoden. Nyt pakko ryhdistäytyä, kun joku saa noin hyviä tuloksia. =)

Vierailija
11/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! :) Sinulla on varmaan reippaasti ylipainoa, kun noin nopeasti lähtee kilot.

Vierailija
12/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoalla se läski on tullutkin ja ruoalla se lähteekin, ei dieeteillä. Vähentää määrällisesti terveellistä normiruokaa, siihen pineen ruokamääräärään sitä on totuttava laihdutuksen jälkeenkin, ettei liho takaisin.

Vierailija
13/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin nutrannut. Nyt menossa neljäs päivä ja nälkä on hävinnyt. Jee! Ajattelin sen 12 päivää olla ja sen jälkeen vähitellen siirtyä terveelliseen ruokavalioon. Tarkoitus olisi oppia syömään pienempiä annoksia ja antamaan lähtösysäyksen terveelliseen ruokavalioon. En odota itse mitään laihdutustuloksiakaan, koska olen normaalipainoinen ja tarkoitus on ylipäätään pudottaa 5kg. En ole edes punninnut itseäni. 

Kiva kun joku onnistuu! Siitä tulee itsellekin hyvä mieli ja lisää omaa motivaatiota!

Vierailija
14/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no:8 aloitti koklmannen viikon nutrausta. Tarkoitus on olla dieetillä tammikuu, mutta jos olo pysyy ihan hyvänä ja intoa riittää, nutraan myös helmikuun. Sen jälkeen siirryn osanutrauksen kautta 1200-1400kcal:n ruokamääriin. Käytän apuna Ruokapäiväkirjaa http://kalorilaskuri.fi/ruokapaivakirja

Vierailija
15/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteitä lähtenyt, kohta vasta alkaa muutakin lähteä eikä se käy yhtä nopeasti. Mutta tarpeeksi kauan kun jaksat laihduttaa niin hyvä tulee.

Vierailija
16/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, onnea! :) Millainen lähtotilanne sinulla oli?

Vierailija
17/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lähtenyt 8 päivässä 6 kiloa. Tiedän, että suurin osa on nesteitä, mutta alku on todella motivoiva. Minulla on reilusti ylipainoa, joten on mistä pudottaa. Olen silti yllättynyt vauhdista.

Olen myös laihduttanut Nutrilettilla.

Vierailija
18/25 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidessä päivässä on lähtenyt 2,5kg. Laskin ravinnonsaanti tarpeeni,kulutukseni ja lisäsin liikuntaa. Tarve olisi 1800, mutta syön 1500 ja liikun enemmän. Lisäksi olen laittanut kuona-aineet liikkeelle lisäämällä veden juontia. Teen istumatyötä, joten pienellä muutoksella päästiin tosi loistavaan alkuun.Wau! Ja kyllä, ruuasta se on kiinni ja syömisrytmistä, ei mistään ihmedieteistä.

Vierailija
19/25 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 08:42"]

Viidessä päivässä on lähtenyt 2,5kg. Laskin ravinnonsaanti tarpeeni,kulutukseni ja lisäsin liikuntaa. Tarve olisi 1800, mutta syön 1500 ja liikun enemmän. Lisäksi olen laittanut kuona-aineet liikkeelle lisäämällä veden juontia. Teen istumatyötä, joten pienellä muutoksella päästiin tosi loistavaan alkuun.Wau! Ja kyllä, ruuasta se on kiinni ja syömisrytmistä, ei mistään ihmedieteistä.

[/quote]

Onnea hienosta alusta. Tiedät varmasti kuitenkin sen, että tuossa 2,5 kg syytä paljon nesteiden poistumisesta ja rasvaa siinä on palanut max 1kg joka sekin on kyllä paljon.

Vierailija
20/25 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea aloittajalle! Tosi hieno alku, tsemppiä jatkoon :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi