Volvot ovat kauniita
Volvo v90 on yksi kauneimmista audoista jonka olen nähnyt
Kommentit (14)
Kakista kaunein auto on kyllä Volvo 740 tai 760-sarja. Rumuuden ja kauneuden raja on niin hento, että minulle tuon mallin auton näkeminen liikenteessä tuo lähes vedet silmiin.
Kyllä olet ap niiiiin oikeassa. Kuolaan sellaista aina kun tulee vastaan. Varsinkin valkoinen v90 saa pikkarit kastumaan.
Monet autot olivat kauniita ennen kuin keksittiin airodynamiikka.
V90 on hiukan liian iso joka suuntaan. V60 on muotoiltu samoin, mutta juuri oikean kokoinen. Tiedättekä muuten mitä tuo v-kirjain tarkoittaa Volvojen yhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
V90 on hiukan liian iso joka suuntaan. V60 on muotoiltu samoin, mutta juuri oikean kokoinen. Tiedättekä muuten mitä tuo v-kirjain tarkoittaa Volvojen yhteydessä?
Joo, versatility.
Vierailija kirjoitti:
Makuasioita. Mun mielestä auton pitää olla iso, eikä v90 vielä ole edes sitä.
V90 kuitenkin jo liian iso ja V60 jo hiukan liian pieni kun ohjataan väkeä lähinnä katumaasturi kaupoille tuollatavoin.Kuitenkin iso osa V90 sedaneista tulee sitten Kiinasta.
Kummasta V90 mallista nyt puhutaan? Tosin olen huomannut, etteivät kaikki välttis tiedä alkuperäistä :) Volvot hienoja pelejä enimmäkseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, versatility.
Ai, eikö se tarkoitakaan varmaria.
Kaunein on PV 544.