Haluan miesystävän
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä löytää helposti 😊
Olisi pitänyt sanoa, että haluan kiltin, vähintään hieman keskitasoa fiksumman ja rehellisen miehen, joka tykkää läheisyydestä ja jakaa kanssani saman arvopohjan. Ap
Kouluta nyt ekana koronakoira ja nuuhki mies aina ennen deittailua.
Miksi ihmeessä? Jonkun joka tyhjentää sinuun itsensä ja vaatii sinua piikomaan häntä. Hyh hyh.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Jonkun joka tyhjentää sinuun itsensä ja vaatii sinua piikomaan häntä. Hyh hyh.
Kyllä minä nautin seksistä. Olen ollut parisuhteessa vain kerran, mutta ei mies silloin vaatinut "piikomaan" enkä sellaiseen suostuisi. Ap
Mä voisin tulla tyhjentää suhun kassit. Mihin rööriin olis paras?
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin tulla tyhjentää suhun kassit. Mihin rööriin olis paras?
Naapurin penan 60v peppuun, kiitos. Ap
Mee päivystään perse pystyssä kadunkulmaan. Kyllä sua joku ohikulkija säälistä sutasee.
Mä voin olla sun miesystävä. Jutellaan täällä anonyyminä aina kun haluat (poislukien 23-07 tietysti).
Täällä taas kiltit miehet esittelevät kiltteyttään sotkemalla parisuhteen seksuaaliseen nöyryyttämiseen...
Aloittajalla tulee kiire näissä koronan kiihtymisajoissa. Kandee tarttua jo toimeen, mikäli pari kuukautta on sun dedis. Et sä tinderilläkään kai mitään häviä jos et voitakaan.
Sama. Haluan parisuhteeeeeeeeen!! :(((
Nainenhan saa juttu- ja treffiseuraa naurettavan helposti. Valitset vain kiinnostavimman.
Sama. Haluan miehen, enkä saa. :(
Miesystävän löytäminen on helppoa, siihen olet jo saanut ohjeita. Rakkauden löytäminen onkin sitten vaikeampi juttu ja tuuripeliä.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Haluan miehen, enkä saa. :(
Mistä olet etsinyt? Millaisen miehen haluaisit löytää?
Oletko ajatellut värivaihtoehtoa elämääsi?
mies52v
Up