Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin naisia koskeva uskomus, jonka olet ikinä kuullut?

Vierailija
16.10.2020 |

Palstallahan näitä näkee joka päivä, mutta mitä kaikkea teillä on tullut vastaan?

Mulle yksi mies väitti kiven kovaa ettei nainen voi virtsata yhdynnän aikana. Jouduin lopulta kääntymään internetin puoleen todistaakseni videomuodossa, että kyllä vaan voi.

Kommentit (759)

Vierailija
161/759 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksällä oli pakkomielle että vaan synnyttänyt nainen on "oikea nainen"

Vertaili minua mm. eksäänsä, äitiinsä ja siskoihinsa, kuinka oikean synnytyskivun kokenut nainen on ainoastaan oikea nainen.

Eksä synnytti ilman kipulääkettä tai puudutteita ja oli "supersynnyttäjä"

Hänen äitinsä synnytti aikanaan saunassa ja sairaalat ovat nykyajan pullamössöjen juttu

Keisarileikkauksen kokeneesta serkustani, totesi tämän olevan pikkutyttö, sillä kunnon nainen synnyttää alateitse (serkun olisi hänen mielestään hengenvaarassakin pitänyt synnyttää alateitse.

Toiselle siskolle laitettiin kuusi tikkiä ja toinen repesi niin pahasti että tarvittiin 21. (miksi hitossa veli edes tietää siskoistaan tuollaisia juttuja??)

Vierailija
162/759 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että heistä tulisi hyviä päättäjiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/759 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että me kaikki oltais hulluna laukkujen ja kenkien perään. Musta ne on aika tylsiä, toki välttämättömiä, ja on mullakin niiden suhteen oma makuni, niin kuin kaiken muunkin. Mutta minään status-symboleina en niitäkään esineitä käytä, enkä todellakaan tarvitse useita saatikka uusinta. Kaupoissakaan ne ei siis herätä intoa, vaikka olisivat alennuksessa. Vain jos edellinen on mennyt korjauskelvottomaksi, niin sitten joutuu etsimään tilalle uuden, vaikka kirpparilta.

Vierailija
164/759 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten euro on 80 senttiä. 

Vierailija
165/759 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten euro on 80 senttiä. 

Summuna on 8 senttiä.

Vierailija
166/759 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei tule yrittämisestä huolimatta raskaaksi, hän ei tunne itseään enää naiseksi. Väitin vastaan miehelle että kyllä voi tuntea itsensä naiseksi, ei se sukupuoli siitä muutu vaikka ei raskaaksi tulisikaan. Mies intti tosi kovasti vastaan että kyllä nainen menettää omanarvontunnon ja naiseuden tunteen!!!

Myös pakollinen raskauden seuraus on kuulemma sellaisten mahakuvien laittaminen someen, jossa on kädet mahan ylä- ja alaosalla. Sanoin miehelle, että en itse ikinä laittaisi tuollaisia kuvia minnekään enkä todellakaan poseeraisi tuolla tavalla. Mies piti minua höynähtäneenä.

Vierailija
167/759 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ainoa elämän tarkoitus voi olla ja on vain lasten hankkiminen. Ennen kuin naisella on lapsia, hän ei ole aito tai kokonainen nainen.

(Miehen elämän tarkoitus sen sijaan voi olla mitä vain mies haluaa. Mies on myös kokonainen ilman lapsiakin.)

Näin täällä mammelit hokee.

Vierailija
168/759 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yks amis-drop out väitti, että pystyy naisen ulkonäön perusteella arvioimaan, onko hänellä sukupuolitauti, mies kun ei itse halua kortsuja käyttää, vaan panee aina paljaalla.

Minä tolen tavannut sellaisen, johon kuulemma muuten vaan ei sukupuolitaudit tartu. Keskeytetty yhdyntä taisi myös hänen mielestään auttaa. Ja joka tietty teki automaattisesti ehkäisyn turhaksi. Ikää kaverilla yli 40. 

Vierailija
169/759 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex luuli, että kuukautiset tulee aina tasan tunnin välein ja silloin pitää olla vessassa, jossa se kuukautishyöky päästetään siteeseen tai tampooniin ja sen jälkeen side/tampooni roskikseen ja taas elämä jatkuu normaalisti tunnin.

Sama ukko oli kateellinen, kun naisillahan on vaan kaikkea kivaa mitä miehillä ei ole, on kuukautiset ja kaikki! :D

Eri mies luuli, että ei voi mennä saunaan jos on menkat.

Vierailija
170/759 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertaili minua mm. eksäänsä, äitiinsä ja siskoihinsa, kuinka oikean synnytyskivun kokenut nainen on ainoastaan oikea nainen.

Hyvin typerä oletus niin miehiltä kuin välillä naisiltakin: Lapseton nainen ei voi tietää, mitä on raskaana oleminen tai synnytyskivut. En ole jaksanut lähteä oikomaan.  

Vierailija
171/759 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että me kaikki oltais hulluna laukkujen ja kenkien perään. Musta ne on aika tylsiä, toki välttämättömiä, ja on mullakin niiden suhteen oma makuni, niin kuin kaiken muunkin. Mutta minään status-symboleina en niitäkään esineitä käytä, enkä todellakaan tarvitse useita saatikka uusinta. Kaupoissakaan ne ei siis herätä intoa, vaikka olisivat alennuksessa. Vain jos edellinen on mennyt korjauskelvottomaksi, niin sitten joutuu etsimään tilalle uuden, vaikka kirpparilta.

Miksei useammalla naisella sitten ole reppu selässä eikä typerä laukku haittaamassa kulkemista?

Vierailija
172/759 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei useammalla naisella sitten ole reppu selässä eikä typerä laukku haittaamassa kulkemista?

Kannattaisi lukea viesti, jota lainaa. Tällä kertaa olennaista oli kenties kohta toki välttämättömiä. Se tarkoittaa esim. että käyttää laukkuja, mutta ettei erikseen niitä kerää, saati koe kyseisen tarvelähtöisen esineen olevan mikään onnen lähde. t. eri

Vierailija
173/759 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin typerä oletus niin miehiltä kuin välillä naisiltakin: Lapseton nainen ei voi tietää, mitä on raskaana oleminen tai synnytyskivut. En ole jaksanut lähteä oikomaan.  

No en minä ainakaan tiedä, miltä tuntuu raskaana oleminen tai synnytyskivut. Kuvitella toki voin, ja biologian tunneilta tiedän, mitä raskaus ja synnytys merkitsevät ja mitä niiden aikana tapahtuu, mutta en minä kyllä tiedä, miltä ne tuntuvat.

T. Lapseton nainen

Vierailija
174/759 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei tule yrittämisestä huolimatta raskaaksi, hän ei tunne itseään enää naiseksi. Väitin vastaan miehelle että kyllä voi tuntea itsensä naiseksi, ei se sukupuoli siitä muutu vaikka ei raskaaksi tulisikaan. Mies intti tosi kovasti vastaan että kyllä nainen menettää omanarvontunnon ja naiseuden tunteen!!!

Myös pakollinen raskauden seuraus on kuulemma sellaisten mahakuvien laittaminen someen, jossa on kädet mahan ylä- ja alaosalla. Sanoin miehelle, että en itse ikinä laittaisi tuollaisia kuvia minnekään enkä todellakaan poseeraisi tuolla tavalla. Mies piti minua höynähtäneenä.

Miten musta alkaa tuntua siltä, että tällaisia asioita inttävät miehet tuntevat lähinnä mielikuvitusnaisia? Omaa äitiä ei lasketa.

Vierailija
175/759 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naiset ovat luontaisesti kiinnostuneita meikkaamisesta ja vaatteista. Ja että he ovat luonnostaan parempia tekemään kotitöitä. Eli siivous ja ruoanlaitto ovat meillä jotenkin kromosomeissa, vai?

Että naiset eivät osaa ajaa autoa. Penikselläkö sitä autoa ajetaan?

Että nainen ei ole oikea nainen ennen kuin hänellä on lapsia.

Tai että hän ei tiedä mistään mitään ennen kuin hän on äiti. Vaikka minulla ei ole lapsia, väitän tietäväni maailmasta enemmän kuin joku sellainen äiti-ihminen,joka on asunut koko ikänsä samalla kylällä, jättänyt koulunkäynnin peruskoulun jälkeen ja ollut koko ikänsä työelämän ulkopuolella.

Vierailija
176/759 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä ainakaan tiedä, miltä tuntuu raskaana oleminen tai synnytyskivut. Kuvitella toki voin, ja biologian tunneilta tiedän, mitä raskaus ja synnytys merkitsevät ja mitä niiden aikana tapahtuu, mutta en minä kyllä tiedä, miltä ne tuntuvat.

T. Lapseton nainen

Jotain on ilmeisesti sullakin jäänyt jotain biologian tunneilla omaksumatta joten teen poikkeuksen oikomisen suhteen: Kaikki raskaudet eivät pääty lopputulokseen vauva. Kaikki synnytyksetkään eivät pääty lopputulokseen elävä vauva. Niistäkään raskauksista jotka ovat täysiaikaisia ovat, ja jotka päätyvät elävän vauvan synnyttämiseen, ei valitettavasti aina automaattisesti ole ainakaan pidempiaikaisena tuloksena elävä oma lapsi. 

Vierailija
177/759 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain nettikeskustelussa joku mies puhui naisista vähemmistönä. Okei ;D

Pientä variaatiota sukupuolten määrissä on luonnostaankin, mutta ei silti puolta ihmiskuntaa voi sanoa vähemmistöksi...

Vierailija
178/759 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se yleinen käsitys, että nainen ei ymmärrä mitään tekniikasta. Ei osaa käyttää mitään laitteita, ei tiedä miten auton moottori toimii tai ei vaikkapa tunnista jotain auton merkkiä. Siis että kukaan nainen ei tunnista, ei tiedä, ei osaa. 

Paras kommentti minkä mieheltä olen tähän liittyen saanut, tuli korkeasti koulutetulta mieheltä, jolta erehdyin kysymään, millaisella moottoripyörällä hän ajaa. Vastaus oli mieltä ylentävä: "sellaisella, mikä sanoo brum-brum". 

Se on näin IT-alalla työskentelevänä naisena aina yhtä raikasta törmätä moisiin ennakkoluuloihin. Kun lisäksi kenties vielä stereotypisesti moiseen naisporukkaan kuuluvana osaan myös nikkaroida, remontoida, vaihtaa autoon renkaat jne.

Jopa yksi entinen pomoni aikoinaan sanoi suoraan päin naamaa "Kai sä tajuat että sun ammattinimike on epäseksikkäin mitä naisella voi olla!" Olin siihen vaan että jaahas. Jälkiviisaana olisi ehkä pitänyt vastata "Ole hyvä, vaihda sitten tittelini. Sinähän minut rekrysit". 

Vierailija
179/759 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naiset katsovat vain ja ainoastaan saippuasarjoja ja romanttisia hömppäelokuvia.

Vierailija
180/759 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naiset ja miehet ovat yhtä älykkäitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän