Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin naisia koskeva uskomus, jonka olet ikinä kuullut?

Vierailija
16.10.2020 |

Palstallahan näitä näkee joka päivä, mutta mitä kaikkea teillä on tullut vastaan?

Mulle yksi mies väitti kiven kovaa ettei nainen voi virtsata yhdynnän aikana. Jouduin lopulta kääntymään internetin puoleen todistaakseni videomuodossa, että kyllä vaan voi.

Kommentit (759)

Vierailija
141/759 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni oli vankkumattomasti sitä mieltä, että mun pitäisi joka kerta suihkussa käydessäni pestä jalkovälini saippualla, ja pestä saippualla myös ihan sieltä sisältä asti.

Minultakin eräs mies kerran kysyi, että eikös se pitäisi pestä myös sisäpuolelta.

Samalla logiikalla miesten pitäisi rassata peniksensä pulloharjalla tai vastaavalla.

Vierailija
142/759 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kissoja omistava nainen ei halua parisuhdetta ja sillä on mielenterveysongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/759 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että seksuaalisesti halukas nainen pettää, eikä sovi tyttöystäväksi.

Vierailija
144/759 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta ei ole johtajaksi, koska naisella on tunteet.

Vierailija
145/759 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että kissoja omistava nainen ei halua parisuhdetta ja sillä on mielenterveysongelmia.

Pitää kyllä paikkansa minun kohdalla. Viihdyn erittäin hyvin kahdestaan kissani kanssa, jota rakastan yli kaiken. En kaipaa parisuhdetta.

T. ajoittain masennuksesta kärsivä nainen

Vierailija
146/759 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Nainen joka harrastaa esim yhden illan juttuja panee jokaisen vastaantulevan miehen kanssa.

-Jos nainen ei saa orgasmia yhdynnän aikana, niin yhdyntä ei tuntunut hyvältä

Vierailija
147/759 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen entinen kaveri oli myös aivan varma että naisen ulkonäöstä pystyi päättelemään onko hänellä sukupuolitautia.

Joskus baarissa pokaili nättiä ja olemukseltaan siistiä naista. Kun nainen meni vessaan, kaveri kuiskasi minulle, että jes, tänään pääsee painamaan paljaalla. Ihmettelin mistä niin päätteli, niin vastaus oli "no ei noin siistin oloisella muijalla ole mitään tauteja" Sitä en sitten tiedä millä perusteella päätteli sen naisen suostuvan moiseen.

Vierailija
148/759 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että raiskaus on naisen syytä, mitäs pukeutuu provosoivasti.

Vierailija
149/759 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naiset ei koskaan piereksi. Tätä olen kuullut vielä tänä vuonnakin 16 v pojalta sekä 63 v mieheltä!

Vierailija
150/759 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että blondeilta saa helpoiten.

Vierailija
151/759 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta! En ole aikoihin nauranut näin paljon! 😂

Lisää näitä!

Vierailija
152/759 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää kyllä paikkansa minun kohdalla. Viihdyn erittäin hyvin kahdestaan kissani kanssa, jota rakastan yli kaiken. En kaipaa parisuhdetta.

T. ajoittain masennuksesta kärsivä nainen

Mun kohdalla ei.

Vierailija
153/759 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lesboksi "ryhdytään" jos ei onnistu saamaan itselleen miestä.

Vierailija
154/759 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkainen ja vainoharhainen ex-miesystävä kuvitteli, että nainen saa tamponin käyttämisestä seksuaalista nautintoa. 🙄

Minun kohdallani mies kertoi että hän aiemmassa suhteessa oli niin mustasukksinen että kielsi tamponin käytön. Myöhemmin hän kuulemma aikuistui eikä hän enää pannut pahakseen sitä että nainen saa nautintoa tamponeista. Eikä se uskonut jos sanoi etteivät ne tunnu.

Vierailija
155/759 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän riittää, mutta ehkä kaikkein typerin ja yleispätevin on se, että naisilla oletetaan olevan jotenkin yhteinen tietoisuus.

Tätä ei sanota suoraan, mutta se tulee ilmi esimerkiksi että, joku nainen sanoo pitävänsä tummista miehistä ja toinen vaaleista, niin ollaan varmoja siitä, että toinen valehtelee ja kohta jankataan että mitä mieltä te naiset _oikeasti_ olette tästä. Ihakuin olisi joku yhteinen naisten oikea mielipide.

Vierailija
156/759 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkainen ja vainoharhainen ex-miesystävä kuvitteli, että nainen saa tamponin käyttämisestä seksuaalista nautintoa. 🙄

Minun kohdallani mies kertoi että hän aiemmassa suhteessa oli niin mustasukksinen että kielsi tamponin käytön. Myöhemmin hän kuulemma aikuistui eikä hän enää pannut pahakseen sitä että nainen saa nautintoa tamponeista. Eikä se uskonut jos sanoi etteivät ne tunnu.

Mun ex oli mustasukkainen hieromasauvalle, sen käyttäminen olisi ollut pettämistä.

Vierailija
157/759 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että a.aalista tykkää kaikki naiset jos vain oikein sitä stimuloi. Ei tykkää, tuntuu kuin kakka menisi edes takas pyllyssä. Ei satu, mutta inhottavaa. Myös sama mies luuli, että emätintulehdus on tarttuva ja johtuu pettämisestä... 😂 Niin vai olisko johtunut kakkapöpöistä väärässä paikassa🤦

Vierailija
158/759 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
159/759 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitähän riittää, mutta ehkä kaikkein typerin ja yleispätevin on se, että naisilla oletetaan olevan jotenkin yhteinen tietoisuus.

Tätä ei sanota suoraan, mutta se tulee ilmi esimerkiksi että, joku nainen sanoo pitävänsä tummista miehistä ja toinen vaaleista, niin ollaan varmoja siitä, että toinen valehtelee ja kohta jankataan että mitä mieltä te naiset _oikeasti_ olette tästä. Ihakuin olisi joku yhteinen naisten oikea mielipide.

Joo just toi, liittyen ihan kaikkeen. Naissukupuolen kollektiivinen mieli, hah!

Vierailija
160/759 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo just toi, liittyen ihan kaikkeen. Naissukupuolen kollektiivinen mieli, hah!

Tältäkin palstalta saa säännöllisesti lukea vinkumista siitä, kuinka naiset ovat kaikki toistensa kopioita ja miksi kaikki naiset sitä/tätä/tuota.

Villi veikkaus, että vinkujat ovat lähestyneet vain niitä äärimmäisen stereotyyppisiä naisia ja jotenkin mystisesti unohtaneet, että naisia on aika montaa muutakin tyyppiä kuin vain sitä kikattavaa ja lässyttävää glitterbeibiä. Ei sinänsä siis mikään ihme, että heillä on todella homogeeninen ja suppea kuva naissukupuolesta, kun otantakin sitä kerta on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä