Typerin naisia koskeva uskomus, jonka olet ikinä kuullut?
Palstallahan näitä näkee joka päivä, mutta mitä kaikkea teillä on tullut vastaan?
Mulle yksi mies väitti kiven kovaa ettei nainen voi virtsata yhdynnän aikana. Jouduin lopulta kääntymään internetin puoleen todistaakseni videomuodossa, että kyllä vaan voi.
Kommentit (759)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei halua olla ilman miestä, vaan ikisinkut ja lesbot ovat liian rumia kelvatakseen miehille.
Hassua että sanovat näin, kuitenkin aika monelle suomalaiselle miehelle on kelvannut ei-kaunis nainen :)
Mikäli nainen käy syrjähyppelemässä, vaatii aina kumia, ettei tulisi raskaaksi.
Todellisuudessahan näyttäisi siltä että päin vastoin, paljaalla annetaan mennä :-|
Kuukautisten kestoon ja rajuihin kipuhin voi itse vaikuttaa (ajatuksen voimalla), eli turha valittaa menkoista
Tämän totesi 35-vuotias mies ja oli kyllä aina määkymässä naisten kehoasioista. Tietämystähän hänellä riitti :D Ei myöskään uskonut, että virtsarakko on oma aukkonsa ja lapset ei synny sitä kautta vaan siihen on ihan oma kanavansa.
Monet luulevat, että naiset ovat parempia hoitamaan vauvoja kuin miehet.
Entisen poikaystävän mielestä nainen ei voi haluta erota. Vain mies voi jättää naisen. Naisen kuuluu haluta naimisiin, vaikka menisi kuinka huonosti.
Samaisen tyypin mielestä äidin puolelta olevat serkut ovat pikkuserkkuja, isän sisarusten lapset serkkuja. Perusteluna se, että mies on arvokkaampi.
Se, että nainen pystyy samaa kuin mieskin. Tästä kuulemma ovat osoituksena naisten pääseminen sotilaiksi, poliiseiksi, rajavartijoiksi, palomiehiksi yms. ennen yksinomaan miehille sallittuihin ammatteihin. Huomioon ei oteta naisille tulevia helpotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Entisen poikaystävän mielestä nainen ei voi haluta erota. Vain mies voi jättää naisen. Naisen kuuluu haluta naimisiin, vaikka menisi kuinka huonosti.
Samaisen tyypin mielestä äidin puolelta olevat serkut ovat pikkuserkkuja, isän sisarusten lapset serkkuja. Perusteluna se, että mies on arvokkaampi.
Värivikainen?
Illanistujaisissa kolmekymppinen mies kertoi, että naisille ei kasva perskarvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värivikainen?
Ei, ihan kantasuomalainen. Opiskeli yliopistossa. Kehuskeli jatkuvasti, kuinka on paljon minua älykkäämpi. Minä kävin töissä ja elätin tätä älykköä, kunnes sain lopulta potkittua herran ulos omistamastani asunnosta. Asuntokin olisi kuulemma kuulunut hänelle, koska hän sentään on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se yleinen käsitys, että nainen ei ymmärrä mitään tekniikasta. Ei osaa käyttää mitään laitteita, ei tiedä miten auton moottori toimii tai ei vaikkapa tunnista jotain auton merkkiä. Siis että kukaan nainen ei tunnista, ei tiedä, ei osaa.
Paras kommentti minkä mieheltä olen tähän liittyen saanut, tuli korkeasti koulutetulta mieheltä, jolta erehdyin kysymään, millaisella moottoripyörällä hän ajaa. Vastaus oli mieltä ylentävä: "sellaisella, mikä sanoo brum-brum".
Niin tuttua. Väännettiin joskus yhden vanhemman mieskollegan kanssa autoasioista oikein kunnolla, kun hän oli tietävinään paremmin miten minun autoani pitää huoltaa ja mikä siinä mahdollisesti on vikana jos se oireilee jollain tietyllä tavalla. Herralla ylipäänsä meni aikaa uskoa, että kys. auto tosiaan on minun eikä isän tai poikaystävän.
Saman äijän kanssa joskus keskusteltiin myös työkaluista. Kerroin siis kahvitauolla parille muulle viikonlopun rakenteluprojektista ja äijälle oli liikaa, että 20+ nainen tietää mitä on sirkkeli, pistosaha ja sorvi ja miten niitä käytetään. En koskaan viitsinyt järkyttää häntä kertomalla, että osasin käyttää myös moottorisahaa ja peräti kaataa sillä puita.
Kuinka moni nainen löytäisi nuo työvälineet rautakaupasta? Myönnä , että ei ole yleistietona naisilla.
Ei se tieto miehilläkään geeneissä ole.
Eksä väitti että kaikkien naisten klitoris turpoaa normaalisti puolikkaan kananmunan kokoiseksi, koska jossain hentaipätkässä oli käynyt näin :DDD
Että Neitsyt tyttö/nainen ei voi polkea pyörää ilman kipuja, kun sattuu pimppiin.🙄
Olin nuorena hoikka ja pienikokoinen ja minulla oli kovat kuukautiskivut.
Poikaystäväni ei uskonut ja sanoi ettei voi olla kokoni vuoksi.
Hän luuli että vain isokokoisilla naisilla on kuukautiskipuja koska silloin on isot paikat ja verta tulee enemmän ja se koskeekin enemmän.
Että työkkärin erityisasiantuntijamatami voi olla empaattinen
Vierailija kirjoitti:
Että Neitsyt tyttö/nainen ei voi polkea pyörää ilman kipuja, kun sattuu pimppiin.🙄
Apua xD Miten yksikään tyttölapsi suostuisi vapaaehtoisesti opettelemaan pyörällä ajamisen, jos tuo pitäisi paikkansa? Tai suostuisi pyöräilemään ylipäätään? Monenlaisia naismyyttejä olen kuullut, mutta tuo vie ehdottomasti kärkisijan :D
Vierailija kirjoitti:
Exäni luuli, että nainen tulee raskaaksi vain, jos ”saa semmosen naisten siemensyöksyn” samaan aikaan kuin mies omansa. Ja kyseessä aikuinen mies.
Juu ja se tosiaan, että kaikki naiset tykkää laittaa ruokaa, siivota ja ommella. Mä en tykkää mistään noista, mutta pakon edessä teen mitä täytyy.
Minun exäni kertoi polleana, että tietää milloin lapsemme sai alkunsa, koska yhdyntä tuntui hänestä silloin ihan extra-hyvältä. Juu, siitähän se tietysti on kiinni, eikä munasolun irtoamisen sopivasta ajankohdasta....
Että lyhyttukkaiset ja maskuliinisesti pukeutuvat naiset ovat lesboja.
Ex uskoi vakaasti että naisen klitoris on vaan "rupi" eiä suostunut ikinä koskemaan siihen...
Vierailija kirjoitti:
Ex uskoi vakaasti että naisen klitoris on vaan "rupi" eiä suostunut ikinä koskemaan siihen...
Voi hyvä tavaton!
Aikanaan poikaystäväni oli vihainen kun ei saanut seksiä kun minulla oli kuukautiset. Ei ymmärtänyt mitä ne tarkoittaa ja miksi ei muka voi. Kerroin että silloin vuotaa verta ja hän oli aivan järkyttynyt. Huvitti kun hän kuitenkin oli elänyt äitinsä ja kahden siskon kanssa eli eikö ollut koskaan tutustunut vessassa oleviin pakkauksiin? Ja oli esim lukion käynyt.
Naiset ei harrasta "vahingossa" raskautumista, tai ainakin tämä on äärimmäisen marginaalinen ilmiö, ehkä typerin väite, mitä naiset toki aktiivisesti levittää itse... ;-)