Typerin naisia koskeva uskomus, jonka olet ikinä kuullut?
Palstallahan näitä näkee joka päivä, mutta mitä kaikkea teillä on tullut vastaan?
Mulle yksi mies väitti kiven kovaa ettei nainen voi virtsata yhdynnän aikana. Jouduin lopulta kääntymään internetin puoleen todistaakseni videomuodossa, että kyllä vaan voi.
Kommentit (759)
"tunsin kuuman suihkun sisälläni, uaa"
juomukondomit
sisään ja ulos ja siitä nainenkin tulee
Että terve pimpero haisee kalalle.
Vierailija kirjoitti:
Yksi nuori mies äimisteli, kun ei ollut koskaan nähnyt nuorta naista, joka pitäisi kaljasta.
Kalja ei kyllä kuulukkaan hienojen naisten juoma valikoimaan
mies52v
Exäni luuli, että nainen tulee raskaaksi vain, jos ”saa semmosen naisten siemensyöksyn” samaan aikaan kuin mies omansa. Ja kyseessä aikuinen mies.
Juu ja se tosiaan, että kaikki naiset tykkää laittaa ruokaa, siivota ja ommella. Mä en tykkää mistään noista, mutta pakon edessä teen mitä täytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi nuori mies äimisteli, kun ei ollut koskaan nähnyt nuorta naista, joka pitäisi kaljasta.
mies52v
Tos puhuttiinkin nuorista naisista, ei hienoista naisista.
Exäni oli vankkumattomasti sitä mieltä, että mun pitäisi joka kerta suihkussa käydessäni pestä jalkovälini saippualla, ja pestä saippualla myös ihan sieltä sisältä asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Tos puhuttiinkin nuorista naisista, ei hienoista naisista.
Jaa, näinpäs olikin. Tämä muuttaa kaiken👍
Mies52v
Että kaikki naiset ovat bi-seksuaaleja. 😅
Palstalta kuultua: en voinut olla täysin kokematon teininä, koska olin varmasti masturboinut dildon kanssa. :D Ja toinen: synnyttävä nainen saa orgasmin, tai ainakin seksuaalista mielihyvää, siitä kun vauva syntyy.
Naiset pitävät hyväkäytöksisista, kohteliaista ja naisia kunnioittavasta pojista ja miehistä ja haluavat seurustella näiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että naiset voivat pidätellä kuukautisia ja vuotaa vain vessassa, eivätkä tarvitse kuukatissuojaa.
Hyvänä kakkosena tulee se, kun täällä palstalla "keskusteltiin" kuukautisköyhyydestä ja jotkut miehet tulivat inttämään, että koska 1 euron siteitä löytyy kaupasta, niin kuukautisiin saisi mennä korkeintaan 2 euroa kuussa (2 pakettia).
Kyllä monella on kyse siitä että vain Always tai Libresse kelpaa vaikka halvemmat merkittömät/kaupan omat merkit ajaa saman asian.
Kestositeet tulee myös halvemmiksi vaikka alkuhankintana maksaakin paljon.
Tämäkin riippuu paitsi vuodon määrästä, myös ihan anatomiasta. Kaupan omien merkkien siteissä ei hirveästi ole valinnanvaraa, tyyliin siivekkeellisiä siteitä vain kahta eri kokoa, normaaliin ja runsaaseen vuotoon. Ainoa ero näissä on siteen pituudessa. Itselleni nuo siteet ovat runsaaseen vuotoon liian kapeita ja siivekkeet ovat myös kapeat ja sijaitsevat siteen takaosassa. Ohivuotoja tulee siis aina. Alwaysilla on riittävän leveä side, jossa on riittävän leveät siivekkeet siteen keskiosassa. Paljon parempia ainakin mun anatomialle. Lisäksi näissä Alwaysin siteissä on sellainen pintamateriaali, että veri imeytyy paremmin siteen sisään, eikä jää hautomaan vain siihen pinnalle. Vähän kuin vauvan vaipoissakin on eroja siinä pintakuivuudessa.
Kestositeet eivät oman kokemukseni mukaan tahdo pysyä paikallaan. Ohivuotoja oli vielä enemmän kuin kaupan halpissiteiden kanssa. Mukavaa tietenkin että sinulle sopii, mutta ei tätäkään voi kaikkiin naisiin yleistää.
Isoilla merkeillä on myös erimuotoisia siteitä, joissa on huomioitu erityyppiset takapuolet/alushousut.
Miehet - ja ilmeisesti jotkut naisetkin - tuntuvat ajattelevan, että kaikilla naisilla on tasan sama anatomia ja identtiset kuukautiset, joihin voi keksiä halvan ja helpon ratkaisun. Eipä vaan toimi niin.
Käytän itse Rainbown kuuden pisaran tamponeja, ne eivät maksa juuri mitään. Mutta löysin ne hyllyltä vasta viime vuonna, eivät ole kauaa siis olleet olemassa. Tätä ennen meni helposti kymppi pelkkiin tamponeihin per kuukausi, siihen siteet päälle. Minulla siis noin kuusi päivää kestävät, runsaat menkat, pahimpina vuotopäivinä tamponi on vaihdettava vähintään kahden tunnin välein.
Mieheni tiesi tämän kaiken, ja silti hänenkin suustaan lipsahti epäilys kuukautisvälineiden hinnasta. Meni aika noloksi, kun muistutin, paljonko minullakin on rahaa kulunut vuosien mittaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että naiset voivat pidätellä kuukautisia ja vuotaa vain vessassa, eivätkä tarvitse kuukatissuojaa.
Hyvänä kakkosena tulee se, kun täällä palstalla "keskusteltiin" kuukautisköyhyydestä ja jotkut miehet tulivat inttämään, että koska 1 euron siteitä löytyy kaupasta, niin kuukautisiin saisi mennä korkeintaan 2 euroa kuussa (2 pakettia).
Kyllä monella on kyse siitä että vain Always tai Libresse kelpaa vaikka halvemmat merkittömät/kaupan omat merkit ajaa saman asian.
Kestositeet tulee myös halvemmiksi vaikka alkuhankintana maksaakin paljon.
Miesselittäjä bongattu. Mikä ihmeen kuukautisasiantuntija kuvittelet olevasi?
Onhan noita, esim.
- nainen voi olla hyvä metsästäjä
- armeija on naisen paikka
- nainen soveltuu pienen lapsen hoitajaksi
Naisen jalkahiki ei haise.
Eräs nainen oli vakaasti sitä mieltä, että vaimo ei saa mennä ennen miestä nukkumaan.
Että kaikki naiset on ihan luonnostaan lapsirakkaita.
Kaikki naiset keräävät Muumi-mukeja. Minä ja monta muuta naista emme voi sietää niitä. Oli kyllä kököin yleistys
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset keräävät Muumi-mukeja. Minä ja monta muuta naista emme voi sietää niitä. Oli kyllä kököin yleistys
Ylipäätään astioiden "keräily". Minulla on siitä asti, kun muutin omilleni, ollut yksi ja sama serkulta saatu astiasto. Niillä on tärkeä tehtävä: ruoan tarjoilu. Eipä kiinnosta, mitä merkkiä ovat, saati "sopivatko ne sisustukseen"...
Joku palstan ikineitsyistä lällätteli että pissan suhinasta kuulee onko naisella löysä pillu.
Tämä on totta. On todella huolestuttavaa ja surullista, että olet saanut alapeukkuja ja tuota sairasta myyttiä ylläpidetään. Se aiheuttaa naisille pelkkää kärsimystä. Myytillä halutaan ylläpitää naisen huonoa asemaa, ja laittaa työt naisten niskoille ja vaatia naisilta enemmän kuin miehiltä.
https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/nyt-se-on-tutkittu-naiset-eivat-ol…