Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin naisia koskeva uskomus, jonka olet ikinä kuullut?

Vierailija
16.10.2020 |

Palstallahan näitä näkee joka päivä, mutta mitä kaikkea teillä on tullut vastaan?

Mulle yksi mies väitti kiven kovaa ettei nainen voi virtsata yhdynnän aikana. Jouduin lopulta kääntymään internetin puoleen todistaakseni videomuodossa, että kyllä vaan voi.

Kommentit (759)

Vierailija
61/759 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies paljasti nuorena ja kokemattomana luulleensa, että naisen emätin on aina märkä.

Vierailija
62/759 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei piere eivätkä käy cacalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/759 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikilla naisilla on hoivavietti ja että he haluavat lapsia.

Vierailija
64/759 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan yhdet tindertreffit, joissa vastassa odotti fedorapäinen "herrasmies." Hän kertoi minulle mm. että miehen ei tule vitsailla naisten seurassa, vaan pitää olla hyvätapainen kavaljeeri. Hänelle tämä ilmeisesti tarkoitti sitä, että hän kaksi tuntia selitti minulle biljardinpeluusta. Ei tullut toisia treffejä. :D

Hehe... tapasitkohan sen tällä palstalla ajoittain aktivoituvan loaferimiehen? Hänellehän tuo fedora on hyvinkin tärkeä :D :D :D

Vierailija
65/759 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pissa ja veri tulevat samasta reiästä.

Valitettavasti ei ole kovin harvinainen väärinkäsitys.

? Kyllähän se sieltä alienin läpi tulee..uloimmasta reiästä tai piirakasta

mies52v

Mikä uloin reikä? Virtsa-aukko ja emättimen aukko on täysin erillään toisistaan. Et ole tainnut naisen alapäätä koskaan nähdäkään 🙄

Muakin alkoi kiinnostaa, mikä ihmeen "uloin reikä"?! :D mahtaa mies52v:n muijalla olla jokin harvinaisen epämuodostuma? Otan osaa, kuulostaa kivuliaalta :(

Vierailija
66/759 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joukkueenjohtajana aluetoimistolla sarjapalaverissa, sovittiin käytännöt ja pelitavat joukkueiden edustajien välillä. Ehdotin, että jää ajettaisiin jommallakummalla erätauolla (miehillä ja junnuilla ajetaan joka erätauolla, ihan ilman erillistä sopimusta!). ALUEPÄÄLLIKKÖ naureskeli ja sanoi, ettei se niin välttämätöntä ole "kyllä pelata voi vaikkei ripsiväriä joka välissä lisääkkään". Joo, meikki se lätkäpelissä onkin tärkein... Hengähdystauko, energiatankkaus ja valmentajan hetki ei niin merkityksellisiä olekaan. Ja tapahtui 2013...

Vierailija
67/759 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kuka tahansa tarjoaa itsensä joskus jollekin nylkytettäväksi.

Vierailija
68/759 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei halua olla ilman miestä, vaan ikisinkut ja lesbot ovat liian rumia kelvatakseen miehille.

Variaatio tästä: kaikki kauniit naiset ovat heteroita ja haluavat parisuhteeseen miehen kanssa. Yllättävän yleinen uskomus myös naisten itsensä keskuudessa.

Kerran tapasin kundin, joka luuli, että e-pillereitä käyttävä nainen ottaa pillerin aina juuri ennen yhdyntää. Hänelle tuli ihan uutena tietona se, että pillereitä on syötävä säännöllisesti, tyypistä riippuen joko tauotta joka päivä tai välillä pitäen väliviikon kuukautisten tulemista varten. Ei ollut kokematon mutta nuori kylläkin enkä usko, että aiemmissa lyhyissä suhteissaan olivat pillerit edes tulleet puheeksi.

Vierailija
69/759 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa aina (seksiä/parisuhteen) halutessaan.

Enpä ole saanut ikinä kumpaakaan, vaikka halua on riittänyt. :(

Vierailija
70/759 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kuulin somessa Yhdysvalloista, jossa riittää varsinkin etelävaltioissa vielä ihan puupäätyyppejä. Seurailen useita blogeja.

Tämän blogin pitäjä kertoi pomostaan, viisikymppinen ison konsernin johtaja, joka ei ollut päästää naista kesken töiden vessaan vaihtamaan sidettä. Nainen ystävällisesti selittää, että voi hän kyllä jäädä tähän toimistotuoliin, mutta sitten on hyvä tietää, että hän tulee vuotamaan verta vaatteista läpi ja myös tähän tuoliin. Sen päälliset pitää sitten uusia tai pahimmillaan hankkia uusi tuoli.

Mies oli aivan järkyttynyt, että niinkö se toimii? Eikö nainen voi vaan pysäyttää kuukautisia ja päättää, että hän ei vuoda? Nainen kertoi käyneensä mitä mielenkiintoisimman opetustuokion läpi tämän vanhemman herran kanssa kuukautisista. Naimisissa vuosikymmeniä ollut mies uskoi, että nainen kontrolloi kuukautisia itse. Hän voi päättää, milloin hän vuotaa ja milloin ei. Naiset päättävät kerran kuussa ryhtyä laiskottelemaan ja aiheuttavat itselleen kuukautiset ja niiden mahdolliset sivuoireet ihan vain laiskuuttaan ja näin he kiusaavat työnantajia. Tamponit ja siteet ovat seksivälineitä, varsinkin tamponit, joita naiset käyttävät ihan vain omaksi ilokseen, ja joita yhdenkään työpaikan ei tulisi tarjota hätävarana naisten vessassa.

Nainen selitti, että hän ei voi kontrolloida verenvuotia samoin kuin herra johtaja ei voi kontrolloida omaa verenvuotoaan, jos hän saa pahan haavan.

Kuulemma mies otti opikseen ja oli aidosti järkyttynyt asiasta. Kiva loppu tälle kokemukselle ja ymmärsin naisen tekstistä, että johtajan asenne naisia kohtaan pehmeni ja hän otti jatkossa asian huomioon, että naisilla olisi töissä parempi olla (ja sitä kautta naiset olisivat edelleen tehokkaita töissä ja toisivat hänelle massia).

Vierailija
71/759 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tamponeissa minit on tarkoitettu tiukkapi*luisille ja superit löysille. Nuo ei suinkaan tarkoita tamponin imukykyä, ei.

Pahinta on, että olen kuullut tämän naisen suusta! Supertamponit on kuulemma synnyttäneille ainoastaan, kun paikat on niin löysät :D

terveisin supertamponeja käyttävä vela.

Vierailija
72/759 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Apua, minkälaisia mutaatiovulvia olet oikein nähnyt?! Minkä ALIENIN (???) tai uloimman reiän (???) olemassaoloa oletkaan päässyt/joutunut todistamaan?! 😱😂 olen sekä hämmentynyt että kauhuissani!

M31

Vierailija
73/759 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että naiset voivat pidätellä kuukautisia ja vuotaa vain vessassa, eivätkä tarvitse kuukatissuojaa.

Hyvänä kakkosena tulee se, kun täällä palstalla "keskusteltiin" kuukautisköyhyydestä ja jotkut miehet tulivat inttämään, että koska 1 euron siteitä löytyy kaupasta, niin kuukautisiin saisi mennä korkeintaan 2 euroa kuussa (2 pakettia).

Kyllä monella on kyse siitä että vain Always tai Libresse kelpaa vaikka halvemmat merkittömät/kaupan omat merkit ajaa saman asian.

Kestositeet tulee myös halvemmiksi vaikka alkuhankintana maksaakin paljon.

Tämäkin riippuu paitsi vuodon määrästä, myös ihan anatomiasta. Kaupan omien merkkien siteissä ei hirveästi ole valinnanvaraa, tyyliin siivekkeellisiä siteitä vain kahta eri kokoa, normaaliin ja runsaaseen vuotoon. Ainoa ero näissä on siteen pituudessa. Itselleni nuo siteet ovat runsaaseen vuotoon liian kapeita ja siivekkeet ovat myös kapeat ja sijaitsevat siteen takaosassa. Ohivuotoja tulee siis aina. Alwaysilla on riittävän leveä side, jossa on riittävän leveät siivekkeet siteen keskiosassa. Paljon parempia ainakin mun anatomialle. Lisäksi näissä Alwaysin siteissä on sellainen pintamateriaali, että veri imeytyy paremmin siteen sisään, eikä jää hautomaan vain siihen pinnalle. Vähän kuin vauvan vaipoissakin on eroja siinä pintakuivuudessa.

Kestositeet eivät oman kokemukseni mukaan tahdo pysyä paikallaan. Ohivuotoja oli vielä enemmän kuin kaupan halpissiteiden kanssa. Mukavaa tietenkin että sinulle sopii, mutta ei tätäkään voi kaikkiin naisiin yleistää.

Vierailija
74/759 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Apua, minkälaisia mutaatiovulvia olet oikein nähnyt?! Minkä ALIENIN (???) tai uloimman reiän (???) olemassaoloa oletkaan päässyt/joutunut todistamaan?! 😱😂 olen sekä hämmentynyt että kauhuissani!

M31

Ehkä Mies52 on joutunut ufojen kidnappaamaksi :D

Vierailija
75/759 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että naiset voivat pidätellä kuukautisia ja vuotaa vain vessassa, eivätkä tarvitse kuukatissuojaa.

Hyvänä kakkosena tulee se, kun täällä palstalla "keskusteltiin" kuukautisköyhyydestä ja jotkut miehet tulivat inttämään, että koska 1 euron siteitä löytyy kaupasta, niin kuukautisiin saisi mennä korkeintaan 2 euroa kuussa (2 pakettia).

Kyllä monella on kyse siitä että vain Always tai Libresse kelpaa vaikka halvemmat merkittömät/kaupan omat merkit ajaa saman asian.

Tämäkin riippuu paitsi vuodon määrästä, myös ihan anatomiasta. Kaupan omien merkkien siteissä ei hirveästi ole valinnanvaraa, tyyliin siivekkeellisiä siteitä vain kahta eri kokoa, normaaliin ja runsaaseen vuotoon. Ainoa ero näissä on siteen pituudessa. Itselleni nuo siteet ovat runsaaseen vuotoon liian kapeita ja siivekkeet ovat myös kapeat ja sijaitsevat siteen takaosassa. Ohivuotoja tulee siis aina. Alwaysilla on riittävän leveä side, jossa on riittävän leveät siivekkeet siteen keskiosassa. Paljon parempia ainakin mun anatomialle. Lisäksi näissä Alwaysin siteissä on sellainen pintamateriaali, että veri imeytyy paremmin siteen sisään, eikä jää hautomaan vain siihen pinnalle. Vähän kuin vauvan vaipoissakin on eroja siinä pintakuivuudessa.

Kestositeet eivät oman kokemukseni mukaan tahdo pysyä paikallaan. Ohivuotoja oli vielä enemmän kuin kaupan halpissiteiden kanssa. Mukavaa tietenkin että sinulle sopii, mutta ei tätäkään voi kaikkiin naisiin yleistää.

Jep, samoin kuin tamponeiden imukyvyissä ja materiaaleissa on eroja. Huomasin itse selkeän eron, kun tämän palstan vinkkien myötä kokeilin kovaan vuotoon OB:n tamponia. Ei yhtään ohivuotoa! Aiemmin vuosin aina 1-5 kertaa ohi.

Eivät myöskään kuivata niin paljon kuin muut merkit.

Tälleen OT tässä välissä.

Ja aiheeseen liittyen, tätä harhakäsitystä jakavat naiset tosi paljon, eli että kuukuppi sopii kaikille. Pitää vaan opetella käyttämään oikein niin sitten se ei paina, hierrä, ole huonossa asennossa, aiheuta kipuja jne.

Ei sovi. Jos joku yrittää sulloa mulle sellaista, sullon nyrkkiä silmään.

Vierailija
76/759 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies paljasti nuorena ja kokemattomana luulleensa, että naisen emätin on aina märkä.

No sehän on... Ei se nyt koskaan kuivakaan ole, kun limakalvot kuitenkin on kyseessä.

T. Nainen itsekin

Vierailija
77/759 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoilla merkeillä on myös erimuotoisia siteitä, joissa on huomioitu erityyppiset takapuolet/alushousut.

Miehet - ja ilmeisesti jotkut naisetkin - tuntuvat ajattelevan, että kaikilla naisilla on tasan sama anatomia  ja identtiset kuukautiset, joihin voi keksiä halvan ja helpon ratkaisun. Eipä vaan toimi niin.

Vierailija
78/759 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei piere eivätkä käy cacalla.

Ei kun tämä koskee kuulemma vain kauniita naisia. Minä olen ihmetellyt, mistä suolisto tietää minkä näköisen ihmisen sisällä ne on.

Vierailija
79/759 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että synnyttänyt nainen on aina löysä vaginastaan. Kokemusta löytyy ihan tarpeeksi sekä monta kertaa synnyttäneistä, kuin synnyttämättömistä naisista. En kertakaikkiaan ymmärrä, mistä moinen harhaluulo johtuu.

Ensinnäkin, naisen vagina on kuin kuminauha, kykenee venymään älyttömiin mittoihin, mutta palautuu aina lopulta alkuperäiseen kokoonsa. Eikös se ole se idea, joustaahan vagina yhdynnässäkin samalla tavalla, jotta penis mahtuu sinne! Sitäpaitsi, jos vagina plösähtäisi synnytyksestä messuhalliksi, tuskin olisi olemassa monilapsisia perheitä!

Lantionpohjanlihaksien surkastuminen ja huono kunto sen sijaan todella saavat vaginan tuntumaan löysemmältä! Ihan kuten mikä tahansa lihasryhmä, sitä täytyy käyttää! Käyttämättömyydestä johtuva huono kunto voi vaivata ihan yhtälailla synnyttäneitä kuin synnyttämättömiä.

Pahoittelut naiset tästä karkeasta selityksestä, mutta näin itse näen asian.

M42

Vierailija
80/759 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

M31

Ehkä Mies52 on joutunut ufojen kidnappaamaksi :D

No se selittäiskin paljon kun tuon tyypin kommentteja lukee :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi