Typerin naisia koskeva uskomus, jonka olet ikinä kuullut?
Palstallahan näitä näkee joka päivä, mutta mitä kaikkea teillä on tullut vastaan?
Mulle yksi mies väitti kiven kovaa ettei nainen voi virtsata yhdynnän aikana. Jouduin lopulta kääntymään internetin puoleen todistaakseni videomuodossa, että kyllä vaan voi.
Kommentit (759)
Vierailija kirjoitti:
Että aivan kaikki naiset _oikeasti_sisimmässään_ haluavat lapsia. Jos nainen sanoo ettei hän halua lapsia, hänet on vaan aivopesty kulttuurimarxistien toimesta.
Terkkuja exälle! Olet syystäkin exä.
Mitä ihmettä? Yleensähän vapaaehtoinen lapsettomuus laitetaan feministien syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pissa ja veri tulevat samasta reiästä.
Valitettavasti ei ole kovin harvinainen väärinkäsitys.
? Kyllähän se sieltä alienin läpi tulee..uloimmasta reiästä tai piirakasta
mies52v
Apua, minkälaisia mutaatiovulvia olet oikein nähnyt?! Minkä ALIENIN (???) tai uloimman reiän (???) olemassaoloa oletkaan päässyt/joutunut todistamaan?! 😱😂 olen sekä hämmentynyt että kauhuissani!
M31
Arvaappa olinko minä?
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa aina (seksiä/parisuhteen) halutessaan.
Enpä ole saanut ikinä kumpaakaan, vaikka halua on riittänyt. :(
Tämä! Ja sitten eri variaatiot tuosta, tyyliin että kaikilla naisilla on aina jonkinlainen parisuhdehalukkaiden miesten reservi, josta voi vain valita mieleisimmän, jos haluaa parisuhteen. Ja sitten tämä erään palstan vakkarinimimerkin hellimä luulo, että naiset saavat jatkuvasti ihailevaa huomiota, kehuja ja validaatiota miehiltä ihan vain olemalla olemassa, tekemättä mitään. Jos jotain vaivaa pitää tämän jatkuvan positiivisen huomion eteen tehdä, niin riittää että postaa silloin tällöin selfien instaan ja samantien alkaa sadella satamäärin kehuja ja tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Että synnyttänyt nainen on aina löysä vaginastaan. Kokemusta löytyy ihan tarpeeksi sekä monta kertaa synnyttäneistä, kuin synnyttämättömistä naisista. En kertakaikkiaan ymmärrä, mistä moinen harhaluulo johtuu.
Ensinnäkin, naisen vagina on kuin kuminauha, kykenee venymään älyttömiin mittoihin, mutta palautuu aina lopulta alkuperäiseen kokoonsa. Eikös se ole se idea, joustaahan vagina yhdynnässäkin samalla tavalla, jotta penis mahtuu sinne! Sitäpaitsi, jos vagina plösähtäisi synnytyksestä messuhalliksi, tuskin olisi olemassa monilapsisia perheitä!
Lantionpohjanlihaksien surkastuminen ja huono kunto sen sijaan todella saavat vaginan tuntumaan löysemmältä! Ihan kuten mikä tahansa lihasryhmä, sitä täytyy käyttää! Käyttämättömyydestä johtuva huono kunto voi vaivata ihan yhtälailla synnyttäneitä kuin synnyttämättömiä.
Pahoittelut naiset tästä karkeasta selityksestä, mutta näin itse näen asian.
M42
Kiitos M42. Jos olet oikeasti mies, niin ehkä ihmiskunnalla on vielä toivoa. <3
No yks amis-drop out väitti, että pystyy naisen ulkonäön perusteella arvioimaan, onko hänellä sukupuolitauti, mies kun ei itse halua kortsuja käyttää, vaan panee aina paljaalla.
Yksi treffikumppani oli kovasti ihmeissään, kun sanoin etten erityisemmin pidä suklaajäätelöstä, koska kaikki naisethan rakastavat suklaata!
Vierailija kirjoitti:
Että synnyttänyt nainen on aina löysä vaginastaan. Kokemusta löytyy ihan tarpeeksi sekä monta kertaa synnyttäneistä, kuin synnyttämättömistä naisista. En kertakaikkiaan ymmärrä, mistä moinen harhaluulo johtuu.
Ensinnäkin, naisen vagina on kuin kuminauha, kykenee venymään älyttömiin mittoihin, mutta palautuu aina lopulta alkuperäiseen kokoonsa. Eikös se ole se idea, joustaahan vagina yhdynnässäkin samalla tavalla, jotta penis mahtuu sinne! Sitäpaitsi, jos vagina plösähtäisi synnytyksestä messuhalliksi, tuskin olisi olemassa monilapsisia perheitä!
Lantionpohjanlihaksien surkastuminen ja huono kunto sen sijaan todella saavat vaginan tuntumaan löysemmältä! Ihan kuten mikä tahansa lihasryhmä, sitä täytyy käyttää! Käyttämättömyydestä johtuva huono kunto voi vaivata ihan yhtälailla synnyttäneitä kuin synnyttämättömiä.
Pahoittelut naiset tästä karkeasta selityksestä, mutta näin itse näen asian.
M42
Olet oikeilla jäljillä, M42. Itsekin varsinkin ekaa lasta odottaessa kelailin, ettei se tuhero voi oikeesti lopullisesti levitä, muutenhan kukaan ei lisääntyisi enää toista kertaa! :D
Eri asia tietty kai jos tulee joku superpaha repeämä ja hermovaurio, mutta ne on vissiin jotain 0,5% synnytyksistä jossa niin voi käydä...
Synnytyksen jälkeen seksiä eka kerran kun siitä oli kulunut 1,5kk - paikat oli palautunut, en tosin revennyt yhtään ja lantionpohjaa reenasin jo raskausaikana kuin heikkopäinen... :D riemu oli kyllä suuri, kun tajusin sen löystymispelottelun olleen yks iso valhe :))) limakalvot tietty oli hälyttävän kuivat koko imetysajan, mutta liukkari jeesas, tosin se hiukan vaikutti tuntumaan (tuntuma palasi imetyksen loputtua)
Eräs tuttu (mies) oli ihan ihmeissään kun kuuli että meidän tyttöjen illoissa juodaan olutta ja pelataan. Se oikeesti luuli että naiset aina tyyliin meikkaa keskenään ja puhuu miehistä :-D
Yksi nuori mies äimisteli, kun ei ollut koskaan nähnyt nuorta naista, joka pitäisi kaljasta.
Että naiset meikkaavat/pukeutuvat/teettävät kauneusoperaatioita miesten takia. Kaikki naiset siis ovat heteroita.
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa aina (seksiä/parisuhteen) halutessaan.
Enpä ole saanut ikinä kumpaakaan, vaikka halua on riittänyt. :(
Tämä! Ja sitten eri variaatiot tuosta, tyyliin että kaikilla naisilla on aina jonkinlainen parisuhdehalukkaiden miesten reservi, josta voi vain valita mieleisimmän, jos haluaa parisuhteen. Ja sitten tämä erään palstan vakkarinimimerkin hellimä luulo, että naiset saavat jatkuvasti ihailevaa huomiota, kehuja ja validaatiota miehiltä ihan vain olemalla olemassa, tekemättä mitään. Jos jotain vaivaa pitää tämän jatkuvan positiivisen huomion eteen tehdä, niin riittää että postaa silloin tällöin selfien instaan ja samantien alkaa sadella satamäärin kehuja ja tykkäyksiä.
Tai sitten jos ei saa, niin "on yrittänyt liian tasokkaita tsädejä". Ihan tavallisiin miehiin minä olen haksahtanut, aina olen saanut pakit.
Että naiset osaa luonnostaan multitaskata paremmin kuin miehet. Moneen kertaan bustattu myytti joka aina vaan tulee jostain esille.
Vierailija kirjoitti:
Yksi nuori mies äimisteli, kun ei ollut koskaan nähnyt nuorta naista, joka pitäisi kaljasta.
No näin raittiina nuorena kuulin aina luokan tyttöjen yököttelevän kaljan makua ja joivat siideriä viikonloppuina. Kyllähän sitten täysi-ikäisenä yllättyi kun tuttu nainen joi kaljaa
KAIKKI lesket iästä riippumatta haluavat uuden miehen. Vaikka oisit kasikymppinen ja 60 vuotta avioliitossa ollut, niin oletus on, että TOTTAKAI haluat uuden miehen.
No ei todellakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näin raittiina nuorena kuulin aina luokan tyttöjen yököttelevän kaljan makua ja joivat siideriä viikonloppuina. Kyllähän sitten täysi-ikäisenä yllättyi kun tuttu nainen joi kaljaa
Kuinka monen alaikäisen tiedät pitåvän kahvista?
Kuinka moni täysikäinen juo kahvia?
Makuhermot, mieltymykset yms kehittyy kyllä iän myötä... Vaikka teinipissis ei sitä kaljaa oo juonut, voi se aikuiselle naiselle kyllä maistua.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies paljasti nuorena ja kokemattomana luulleensa, että naisen emätin on aina märkä.
Minulla kyllä ainakin on. Näyttääpä näitä luuloja olevan naisillakin, että kaikki on kuin he itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. Itse inhosin kaljaa TEININÄ, jolloin ei muutenkaan elimistö ole valmis juomaan alkoholia! Join limuviinoja ja sidukkaa :D
Aikuisena en voi enää sietää makeita viinoja enkä siidereitä. Juon kaljaa ja viskiä.
N31
Onhan noita, esim.
- nainen ei voi illa hyvä metsästäjä, on liian kiltti
- armeija ei ole naisen paikka
- nainen soveltuu luontaisesti paremmin pienen lapsen hoitajaksi
"Naiset pystyy kaikkeen samaan kuin miehetkin". Naurettavin väite ikinä.
Nainen voi olla onnellinen vain parisuhteessa, ja nimenomaan miehen kanssa.
Kaikki naiset rakastavat lapsia ja haluavat tulla äideiksi.
Nainen on aina fyysisesti heikompi kuin mies.