Mainitse kolme sinusta pahaa ruokaa, joista useimmat tykkäävät
Onko teillä muilla ruokainhokkeja, joista kuitenkin suurin osa tai ainakin monet tykkäävät?
Itse inhoan yli kaiken nakkeja, joissa on kuoret. Siis niin paljon, että alkaa ruoka nousta takaisin suuhun kun se rapsahdus kuuluu.
Kanankoivet. En jaksa sitä nypertämistä niiden nivelien ja luiden kanssa. Eivät ylipäänsä maistu juuri miltään, joten ei ole sen perkaamisvaivannäön arvoista.
Porkkankeitto. Kamalaa ja aiheuttaa myös oksennusrefleksin.
Kommentit (296)
maksa, kaali ja voimakkaat juustot.
avokadopasta, munuaispiiras ja kaviaari
Noh, kalapuikot ovat karseita, broilerin koivet vielä hirveämpiä ja silakatkaan ei tunge mun suuhun, missään muodossa...
Siivet, siis nää rasvaiset wingsit joita ainakin Tampereella syödään paljon. Se kastike on ihan kamalaa.
Graavilohi, hyi saatana. Sellasta limasta yök.
Katkaravut.
Lasagne, makkara keitetyssä muodossa, sisäelimet. (maksalaatikko, maksapihvit, maksapasteijat yms)
Nuo kanankoivet, väkerrät niiden kanssa ikuisuden ja aikaiseksi saat ruokalusikallisen syötävää.
Maksalaatikko on aina ollut minulle inhottavaa.
Ja pinaattikeitto, vaikka itse olen tehnyt pinaattikeittoa mascarponella.. ja tykännyt. mutta ne kananmunanpuolikkaat haaleassa keitossa, eiii.
Ketsuppi Yök
Kahvi Yök
Joulupiparit Yök
sienet, avokado, karjalan-, rosvo- ym. paistit
Tämä on helppo, letut. Voi yök, kun tekee pahaa se paistokrääsä ja niiden maku. Yleensä kuulee sanottavan, että kaikkihan letuista tykkäävät, no en minä ainakaan. Mun huushollissa ei letuilla juhlita, niih! :)
On muuten hupaisaa lukea että omat suosikit on monen inhokkeja, esim avokado sieniä graavilohta voimakkaita juustoja voisi osua meillä samaan ruokatarjoiluun vieraille.
Sinappi
Ketsuppi
Punajuuri (inhoan Rosollia)
Banaani. Koostumus, maku, haju ja syömisestä tuleva ääni ällöttävät tasapuolisesti. Kaamea yllätys jos ottaa täytekakkua ja vasta syödessä huomaa, että siinä on banaania. Tämä on ainoa "rajoitteeni" koko kasvikunnan tuotteissa, monen mielestä outo.
Inhoan vuohenjuustoakin, mutta se jakaa muutenkin mielipiteet. Kaikki muut täällä mainitut ovat herkkuani.
Maksalaatikko. Rusinoilla tai ilman.
Olut.
Viina.
Kaksi jälkimmäistä tuntuvat kuuluvan hyvin monien suomalaisten ruokavalioon.
Kaikki patongit johon on laitettu kanaa, varsinkin jos currylla maustettu. Inhoan currya! Yöks!!! Enkä tykkää broilerin mausta, ja vielä vähemmän kalkkunan mausta. Kalkkunaleikkeet on jotain ihan kamalaa.
Kaikki ylimakeat leivokset ja kakut, esim. Aleksanterinleivos, Bebet, ja esanssilta maistuvat valmiskääretortut.
Ns karvakäsipizzat, eli kaikki roskaruokapizzat, jotka lilluvat rasvaa ja suolaa. Käytetyt ainekset huonoja jne.
Thai-keittiö! Kamalaa. Olen muutamia kertoja maistanut, ja en tykkää yhtään.
T muuten kaikkiruokainen
Munuaispiiras huvitti. Ehkä vastaaja asuu Britanniassa?
Maksalaatikko, olut ja kaikki missä on rahkaa.
Kesäkeitto
Punajuuri ja kaikki punajuuresta tehdyt ruuat
Mikä tahansa kala ja varsinin silakat. Silakat saavat aikaiseksi oksennusrefleksin, muita kaloja pystyn sentään jotenkuten syömään.
Parsakaali edustaa pahuutta.
Vuohenjuusto on hirvittävää.
Suklaa oli herkkua, mutta ei maistu enää. Murheellista.
aika montakin
-jouluruoat, esim. laatikot ja kinkku
-sushi
-karjalanpaisti ja kaikki lihakastikkeet