Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mainitse kolme sinusta pahaa ruokaa, joista useimmat tykkäävät

Vierailija
15.01.2014 |

Onko teillä muilla ruokainhokkeja, joista kuitenkin suurin osa tai ainakin monet tykkäävät?

Itse inhoan yli kaiken nakkeja, joissa on kuoret. Siis niin paljon, että alkaa ruoka nousta takaisin suuhun kun se rapsahdus kuuluu.

Kanankoivet. En jaksa sitä nypertämistä niiden nivelien ja luiden kanssa. Eivät ylipäänsä maistu juuri miltään, joten ei ole sen perkaamisvaivannäön arvoista.

Porkkankeitto. Kamalaa ja aiheuttaa myös oksennusrefleksin.

Kommentit (296)

Vierailija
1/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän piti mainita ruokia joista "useimmat tykkää". Tykkääkö muka joku maksasta tai karjapaistista? Melkein kaikki mainitut on olleet tosi ällöjä. Ainoa hyvä ruoka on ollut juustot ja oliivit. Oikeastaan vain banaanin inhoaja oli oikeassa, siitä tosiaan useimmat tykkää.

Mä inhoan makkaraa, ihan mitä tahansa makkaraa. Ja sitä banaania kanssa. Sushi taas on ihan mitäänsanomatonta.

Vierailija
2/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoneesisalaatit, erityisest italiansalaatti. Siis sehän jämähtää kitalakeen kiinni ja tekee sellaisen oikeen rasvakalvon. Ei maistu miltään ja on täynnä jotain limaisia lörttejä. Ei ei ja ei.

Kebab. Se pyörivä möttikin on jo niin oksettava, että en ymmärrä miten joku voi mättää kebabia viikottain. Mitä se puristettu "liha" edes mahtaa olla?

Siskonmakkarakeitto. Ne makkarat on vastenmielisiä. Lapsena jo alkoi ällöttää se raa'an makkaran ulkonäkö ja ei se ole haihtunut vieläkään mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen muuten kaikkiruokainen mutta yksi ruoka on minkä syöminen tekee pahaa, nimittäin vesimeloni. 

Vierailija
4/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Poronkäristystä en voi ymmärtää. Se on aina täynnä jänteitä ja ties mitä rihmoja ja on jotenkin vetistäkin.

- Karjalanpaisti yksi inhokki. kauhulla olen täältä lukenut miten se kuuluu monessa osassa Suomea ihan juhlapöytään :-o Mitä hemmettiä, miksi?! Yhtä läskisoosia, epämääräisiä lihakönttejä jne. Ei missään tapauksessa juhlavaa, kun ei edes välttävää arkiruokaa.

- Voileipäkakku ei houkuta. Tunkkaista ja raskasta. Maistuu lähinnä majoneesilta ja suutuntuma limaisa ja vetelä paahtoleipä.

Vierailija
5/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie ainakin tykkään karjalanpaistista (nro34 sanoo). Monta muutakin ruokaa joista rykkään on lueteltu inhokkeina.

Vierailija
6/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 19:53"]

-Maksalaatikko ja kaikki muutkin maksaruoat

-Veriletut

-Kiusaukset

[/quote]

Pakko lisätä listaan mozzarella. En ole ikinä tajunnut, mikä saa jotkut himoitsemaan niitä lähes mauttomia kumimaisia palloja. Pizzassakin koostumus muuttuu oudon sitkeäksi. Kyllähän mozzarellaakin syö, mutta mielummin monia muita voimakkaamman makuisia juustoja.

Vierailija
7/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oo koskaan tykänny makaronilaatikosta!! Miten se voi olla kaikkien lempiruokaa?? Yak.

Vierailija
8/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkku/janssoninkiusaus

Sushi

Vierailija
9/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oluet, viinit ja fazerin sininen. 

Vierailija
10/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki maitopohjaiset keitot (esim. pinaattikeitto), kasvissosekeitot, nakit. Bonuksena pussiperunamuusi. Kaikista noista nousee oksennus suuhun jo pelkästä ajatuksesta...

Vierailija
11/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässähän piti mainita ruokia joista "useimmat tykkää". Tykkääkö muka joku maksasta tai karjapaistista?"

Pidän molemmista erittäin paljon. Maksalaatikko on hyvää myös kylmänä. Maksakastike on hyvää ja grillattu maksa on hyvää, maksamakkara on hyvää, karjalanpaisti maistuu oikein hyvin...

On oikeastaan aika vaikea löytää varsinaisia inhottavuuksia, joista ns. enemmistö pitää. Spagetti, graavilohi (muissa muodoissaan lohi on suurta herkkuani), kasvispihvit, kesäkeitto, parsakeitto, kuorettomat nakit (ehdottomasti pitääolla napsahteleva kuori), siskonmakkarakeitto, olut, piimä...

Vierailija
12/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 20:12"]

Minä en oo koskaan tykänny makaronilaatikosta!! Miten se voi olla kaikkien lempiruokaa?? Yak.

[/quote]Ja täällä myös yksi. Ala-asteella muut riemuitsivat makaronilaatikkopäivänä, minä olisin vaihtanut ne maksalaatikkopäiviin.

Vierailija
13/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi, parmankinkku, pekoni, raaka paprika ja raakaa kananmunaa sisältävät ruoat. Esim. suklaamoussesta enkä majoneesista en pidä, koska niissä on raakaa kananmunaa. Pelkkä tietoisuus asiasta riittää.

Vierailija
14/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 20:04"]

Tässähän piti mainita ruokia joista "useimmat tykkää". Tykkääkö muka joku maksasta tai karjapaistista?

[/quote]

Maksalaatikko on hyvää, itse tehtynä ihan herkkua!

Karjalanpaistiakin meillä on ainakin kaks kertaa kuussa ja ennen kaikkea, koska se ON hyvää. Se pitää vaan tehdä niin hitaasti, että lihasta tulee maukasta ja niin mureaa, että se hajoaa pelkällä haarukalla. Nam!

Mutta parsa, yh ja hyh, sen maku pilaa paremmankin ruoan.

Avocadopasta oli myös ihmeellistä löllyvää ja vielä kummallisemman makuista.

Kaloista menee esim. uunilohi. Silakkaa syön sitten, kun olen varmuudella kuolemassa nälkään. Muikut on kuulemma myös herkkua, otan miehen lautaselta aina yhden ja joka kerta ihmettelen, mitä hyvää niissä voi olla.

Vierailija
15/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanit ovat kuvottavia lölleröitä.

Kaikki ruoka, missä on inhaa muna-maitomössöä on kaameaa. Makaronilaatikon voi onneksi tehdä ilman kyseistä hytinää.

Aladobi ja pateet. Urghh.

Mustekala, simpukat, miekkakala.

Intialainen ruoka.

Korianteri. Olen niitä, jotka maistavat saippuan.

Sekahedelmäkiisseli. Käsittämätöntä sotkua.

Vierailija
16/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi on maininnut inhokikseen parsan, tarkoitatteko parsaa vai parsakaalia? 

t. molemmat herkkua :p

Vierailija
17/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasange, makkarakeitto ja kastike, lanttulaatikko.

Vierailija
18/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattikeitto, makkararuoat, kahvi.

Vierailija
19/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytekakku on inhokkini numero yksi. Ihan sama, mitä on täytteenä, en syö. Suutuntuma muistuttaa märkää ja ällöä pesusientä. Tämä inhotus on jatkunut ihan lapsesta saakka.

Vierailija
20/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieniruoat

Homejuusto

Katkaravut esim. pizzassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän