Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mainitse kolme sinusta pahaa ruokaa, joista useimmat tykkäävät

Vierailija
15.01.2014 |

Onko teillä muilla ruokainhokkeja, joista kuitenkin suurin osa tai ainakin monet tykkäävät?

Itse inhoan yli kaiken nakkeja, joissa on kuoret. Siis niin paljon, että alkaa ruoka nousta takaisin suuhun kun se rapsahdus kuuluu.

Kanankoivet. En jaksa sitä nypertämistä niiden nivelien ja luiden kanssa. Eivät ylipäänsä maistu juuri miltään, joten ei ole sen perkaamisvaivannäön arvoista.

Porkkankeitto. Kamalaa ja aiheuttaa myös oksennusrefleksin.

Kommentit (296)

Vierailija
201/296 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattikeitto, lanttulaatikko, tumma suklaa. Ei pysty, ei.

Vierailija
202/296 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

janssoninkiusaus, olut ja jouluruoat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/296 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 20:04"]

Tässähän piti mainita ruokia joista "useimmat tykkää". Tykkääkö muka joku maksasta tai karjapaistista?

[/quote]

Maksalaatikko on hyvää, itse tehtynä ihan herkkua!

Karjalanpaistiakin meillä on ainakin kaks kertaa kuussa ja ennen kaikkea, koska se ON hyvää. Se pitää vaan tehdä niin hitaasti, että lihasta tulee maukasta ja niin mureaa, että se hajoaa pelkällä haarukalla. Nam!

Mutta parsa, yh ja hyh, sen maku pilaa paremmankin ruoan.

Avocadopasta oli myös ihmeellistä löllyvää ja vielä kummallisemman makuista.

Kaloista menee esim. uunilohi. Silakkaa syön sitten, kun olen varmuudella kuolemassa nälkään. Muikut on kuulemma myös herkkua, otan miehen lautaselta aina yhden ja joka kerta ihmettelen, mitä hyvää niissä voi olla.

[/quote]

kuinka usein törmäät parsaan ruuissa?sen sesonki kun on tämä kevät eikäsiihen mielestäni muuten paljon törmää.

Vierailija
204/296 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 20:39"]Useampi on maininnut inhokikseen parsan, tarkoitatteko parsaa vai parsakaalia? 

t. molemmat herkkua :p

[/quote]

Eikös ne ole kaksi ihan eri asiaa?

Vierailija
205/296 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohenjuusto *oks*

veriletut

Parsakeitto - parsamuutenkin

maksa oikein paistettuna sipulin kanssa on ihanaa

Vierailija
206/296 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunamuusi. (muussattu pottu, jossa voisulaa päällä, menee, mutta vain jos saan itse lautasella säätää)

Muita ei tule mieleen. Olin jonkin aikaa kasvissyöjä, mutta nykyään syön mieliteon yllättäessä lihaa, mutta broileriin en koskisi tikullakaan.

Ai niin vihaa soijarouhetta ja -paloja, joista useimmat varsinkin kasvissyöjät tykkää. Haisee ihan liotetulle hapankorpulle ja tuntuu inhottavalta suussa.

Vierailija
207/296 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikat.

Vierailija
208/296 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melonit; imelää moskaa, hyh! Kai trauma koulusta ja ensimmäisestä kerrasta kun sitä maistoin.

Karkit; keinotekoisia ja sokeria niin, että tuntuu kun hampaat sulaisi syödessä. Suklaata ja välillä patukoita syön.

Limsa ja alkoholituotteet; hiilihappo pahaa, olut on kuin sulatettua hiivaa joisi, viini maistuu happamelta ja kitkerältä.

Mutta näitä kaikkia syön ja nautin, jos pakko on tai tarjotaan esim. ulkomailla kyläillessä. Aikuinen ihminen pystyy sen verran itseään hallitsemaan ja pinnistelemään.

Vierailija
209/296 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeitto, riisipuuro ja makkarakeitto.

Vierailija
210/296 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vedenelävät

Sienet

Kanankoivet

Vierailija
211/296 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinappi, maissi ja kukkakaali

Vierailija
212/296 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule muuta mieleen, kun että mun suurin inhokkini on BANAANI.

En siedä sen hajua, ja ihan sama missä muodossa se on tai edes maku jossain. Niin ei ei ja ei!!

Muuten olen kaikkiruokainen. No, voisin myös jättäö veriruoat ja sisäelimet myös syömättä. Mutta silti.. mikään ei ole niin hirveää kun banaani!!

Joo. Tiefän. Olen outo!

Vierailija
213/296 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustot haisee pilaantuneelle

Vierailija
214/296 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lasketaanko nää ruoiksi mutta syötäviksi ainakin.

Pulla, kuivakakut ja juustokakut.

Pahoja, en tykkää.

Vierailija
215/296 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään muuta mieleen kuin ruoka jossa on kypsää lanttua. Yleensä siis lanttulaatikko. Oikeastaan ihan mistä muusta tahansa tykkään kunhan vaan on hyvin tehty.

Vierailija
216/296 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poronkäristys, lammasruoat, kampanisut.

Vierailija
217/296 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki juustot yöääk, simpukat ja verilätyt.

Vierailija
218/296 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani

(Ei oo muita oikeen, kaikki menee)

Vierailija
219/296 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule muuta mieleen, kun että mun suurin inhokkini on BANAANI.

En siedä sen hajua, ja ihan sama missä muodossa se on tai edes maku jossain. Niin ei ei ja ei!!

Muuten olen kaikkiruokainen. No, voisin myös jättäö veriruoat ja sisäelimet myös syömättä. Mutta silti.. mikään ei ole niin hirveää kun banaani!!

Joo. Tiefän. Olen outo!

Mä kirjotin just saman, banaani on yök ja kaikki muu menee :D En kestä sen hajua, rakennetta, en mitään. Muistaakseni mahakin tuli kipeäksi kun pienenä yritin syödä.

Vierailija
220/296 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagne, tortillat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän