Mainitse kolme sinusta pahaa ruokaa, joista useimmat tykkäävät
Onko teillä muilla ruokainhokkeja, joista kuitenkin suurin osa tai ainakin monet tykkäävät?
Itse inhoan yli kaiken nakkeja, joissa on kuoret. Siis niin paljon, että alkaa ruoka nousta takaisin suuhun kun se rapsahdus kuuluu.
Kanankoivet. En jaksa sitä nypertämistä niiden nivelien ja luiden kanssa. Eivät ylipäänsä maistu juuri miltään, joten ei ole sen perkaamisvaivannäön arvoista.
Porkkankeitto. Kamalaa ja aiheuttaa myös oksennusrefleksin.
Kommentit (296)
En edes keksi kolmea ruokaa mistä en pitäisi. Kyllä monet einekset ja esanssihirviöt on sellaisia, mutta en keksi mitään raaka-ainetta tai yhdistelmää mitä INHOAISIN.
Verilettuja en syö ellei ole pakko, ja läskiä en pysty syömään lainkaan. Muita ei ole. Ei kaikki niin hyviä ole kuin toiset, mutta alas menee kyllä.
Pakko kyllä sanoa, että olen yllättynyt kuinka moni aikuinen inhoaa eri ruoka-aineita! Olen itse ollut lapsesta asti ihan kaikkiruokainen.
Oletteko te aikuisia ihmisiä? Mulle ei tule mieleen mitään mitä inhoaisin, paitsi yleisesti ottaen einekset ja roskaruoka, mutta voi nekin joskus olla hyviä.
Maito, sushi, sienet (paitsi paistetut kanttarellit :D)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:45"]En edes keksi kolmea ruokaa mistä en pitäisi. Kyllä monet einekset ja esanssihirviöt on sellaisia, mutta en keksi mitään raaka-ainetta tai yhdistelmää mitä INHOAISIN.
Verilettuja en syö ellei ole pakko, ja läskiä en pysty syömään lainkaan. Muita ei ole. Ei kaikki niin hyviä ole kuin toiset, mutta alas menee kyllä.
Pakko kyllä sanoa, että olen yllättynyt kuinka moni aikuinen inhoaa eri ruoka-aineita! Olen itse ollut lapsesta asti ihan kaikkiruokainen.
[/quote]Itse vastasin vaikka inhoaminen onkin turhan voimakas sana. Ja tajusin vasta äsken että unohdin sen jota oikeasti inhoan. Maito. En saa enää edes maistetuksi sitä paljaaltaan, onneksi aikuinen saa rauhassa juoda vettä. Lapsena rakastin maitoa, sitten tapahtui jotain. Muuten olen käytännössä kaikkiruokainen.
Makaronilaatikko
Rosolli
Siskonmakkarakeitto
1. Maksalaatikko
2. Janssonin kiusaus
3. Musta makkara/veriletut
Avocado, sipsit ,karjalanpiirakka
-Kookos
- Perunalaatikko
- Kahvi
- Kesäkeitto
-Maidosta en juuri piittaa
- Porkkanalaatikko
- Kirsikkamehu
-
Ei niinkään se maku, vaan koostumus. En kovin mielellään syö esimerkiksi perunamuusia tai sosekeittoja. Etoo tuollainen hampaattomille tehty mössö. Niin, ja katkaravut ja tonnikala, ei mene alas, vaikka yrittäisin.
Hummeri. Tätä ei moni tajua, kun on olevinaan niin haluttua herkkua. Tykkään kovasti esim. jokiravuista, mutta hummerin märän pahvin maku ei miellytä yhtään.
(Huono) pizza. Tarvitseeko edes selittää. Noin 1 % pizzoista täyttää kriteerini, joten hyvin harvoin tilaan edes Italiassa.
Oliivit. Vähän sama kuin pizzan kanssa. Hyviä oliiveja saa niin harvoin, etten yleensä edes maista, jos sellainen osuu lautaselle.
Salmiakki. Ja kyllä, olen suomalainen.
Olut
Makkarat ja nakit, kinkku, nauta (lammasta, riistaa syön mieluusti)
Herne kaikissa muodoissaan
Kaksi tulee heti mieleeni: sushi ja punajuuri
sushi, lindströmin (yms muut kasvis-) pihvit ja maksa kaikessa muodossaan, samoin kuin lammas / karitsa
Maksalaatikko, kaalilaatikko ja pinaattiletut. YÖK!
Saako laittaa lisää?
Lanttulaatikko, porkkanalaatikko, verilätyt, paprika kaikissa muodoissaan.
Avocado
Sienet, yh miten limasia!!
Lammasruoat, en pidä mausta
Kyljykset, siskonmakkara ja kaikki kananliha , yök (mut sushi ja punajuuri esim Nam
Nuo nakit todellakin. Ja sianliha. Menevät toki alas mutta en osta niitä koskaan itse.