Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mainitse kolme sinusta pahaa ruokaa, joista useimmat tykkäävät

Vierailija
15.01.2014 |

Onko teillä muilla ruokainhokkeja, joista kuitenkin suurin osa tai ainakin monet tykkäävät?

Itse inhoan yli kaiken nakkeja, joissa on kuoret. Siis niin paljon, että alkaa ruoka nousta takaisin suuhun kun se rapsahdus kuuluu.

Kanankoivet. En jaksa sitä nypertämistä niiden nivelien ja luiden kanssa. Eivät ylipäänsä maistu juuri miltään, joten ei ole sen perkaamisvaivannäön arvoista.

Porkkankeitto. Kamalaa ja aiheuttaa myös oksennusrefleksin.

Kommentit (296)

Vierailija
21/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanankoivet, lihapiirakka, maksalaatikko.

Vierailija
22/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikko

Kananmuna

Hernekeitto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni lista: kesäkeitto, parsakaali ja parsa

Oma listani: sienet, äyriäiset (ei ravut) ja broilerin paistettu nahka

Vierailija
24/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas anna lainata...

Mutta siis parsasta kysyjälle vastaan, että parsakaali on hyvää, se tankoparsa, jota nyt tuputetaan joka paikassa, on ihan uskomattoman kammottavan makuista missä muodossa tahansa =D

Vierailija
25/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvi, maito, maitotuotteet

Vierailija
26/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siideri, olut ja kahvi. Porsaanjauheliha missä tahansa ruuassa. Margariinit, Useimmat kinkut ja makkarat.

Vierailija
27/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kirkasliemise keitot, laatikot ja risotot.

Eli suurin osa perus kotiruoista

-Ruokavalioni on rajoittunut

Vierailija
28/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkara, maksalaatikko, valmis "roiskeläppä"pizza.

Vierailija
29/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorelliset nakit, makkara missä tahansa muodossa, olut, suurin osa leikkeleistä.. Tuli nyt useampi kuin kolme, mutta ehkä annettakoon anteeksi :)

Vierailija
30/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaatti ja italianpata

Vierailija
31/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomessa kermaperseitä riittää!

Itsellä maksa, vadelma ja maitopohjaiset keitot (tämä ei nyt ihan niin).

Mutta minä tiedostankin aivovammani. Tiedostatteko te?

Vierailija
32/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Luulenpa, että vain Suomessa aikuiset ihmiset käyvät keskustelua aiheesta "mikä ruoka on minusta pahaa".

Vierailija
33/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette kyllä outoja. Ainoa mistä olen samaa mieltä mainituista on valmiskääretorttu, pehmeät banaanit, valkosuklaa ja kenties parsakaali. Ja Norjan kassilohi on kamalaa, mutta graavilohi luonnonlohesta on hyvää.

mä inhoan tillilä maustettuja uusia perunoita, voileipäkakkua, broilerin rintafileitä( mautonta, vaikka kuinka marinoisi), nakkeja ja makeaa siideriä.

Vierailija
34/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sika- ja kanaruuat, lihakeitto

Vierailija
35/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kala kaikessa ruuassa. En ole allerginen, mutta inhoan kalaa

hernekeitto

perunalaatikot

Vierailija
36/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meetwursti! Ja kaikki sanovat, ettei pidä ajatella sitä mistä se on tehty, vaan sitä miltä se maistuu. Ihan sama mistä se on tehty, mutta maistuu pahalta, en tiedä miten joku on keksinyt niin pahan ruuan. Sama salamissa.

Pekonia inhoan myös.

Samoin silli ja graavilohi. Hirveän suolasta ja limaista.

Vierailija
37/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa asuva kirjoittaa. Kaikki ne ruokalajit, joihin on keksitty tunkea sahramia. Yököttää jo se kellertävä väri. Lussebullarit on melkein kamalinta mitä tiedän ja joka joulukuu niitä pitäis vetää niin että napa ratkeaa. Hyi yäk! Mutta koska tämä inhokki ei ole sellainen, jota hirvittävästi syötäisiin Suomessa, vastaan kolme sellaista hyvin tavanomaista ruokaa joista oksennus kyllä lentää.

1. Sienet

en voi olla läsnä kun sieniruokia valmistetaan. Pelkkä haju aiheuttaa yökkimisrefleksin. Ei toivoakaan, että sienen voisi niellä. Ei auta vaikka olisi miten pilkottu ja maustettu. Ajatus siitä, että minulla olisi sellainen kuminpala suussa, kuvottaa. Minut on lapsena pakotettu syömään sieniä ja tässä on pakkosyöttämisen tulos: sienikammo.

2. Tonnikala

Melkein yhtä paha kuin sienet. Se löyhkä, kun purkin kansi avataan... Inhoan tonnikalaruokia sekä hajun että maun vuoksi. Pahinta on että jos tuskalla ja hiellä olen saanut tonnikalanpalan nieltyä, se pyrkii (ja tulee) nielaisunkin jälkeen suun kautta ulos melkein välittömästi. En tiedä onko psyykkistä vai allergiareaktio. Luultavasti ensimmäistä.

3. Kaikki missä on sisäelimiä.

En voisi kuvitellakaan syöväni valmishampurilaisia, lihapiirakoita, kananugetteja, valmislihapullia ym. einesruokia. Luen jatkuvasti niitä tuoteselosteita ja lihaksi luokiteltavat aineet tai alhainen lihapitoisuus tai jauhetut sian aivot eivät kyllä ruokahaluani herätä. Makkara kuuluu samaan kategoriaan. Ajatuskin siitä, että syön jonkun suolta, on oksettava.

Ja kyllä, olen rajoittunut :)

Vierailija
38/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattia en pysty syömään ilman että yökin

Vierailija
39/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

salvia on todella pahaa ja sitä tungetaan nykyisin joka ruokaan. en pysty syödä ollenkaan.

Vierailija
40/296 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketjussa mainitaan sushi, maksalaatikko, veriletut... Eihän niistä "kukaan" tykkää!

Minä tykkään sushista, mutta en tunne kuin yhden, joka tykkää myös. Muut on kieltäytyneet maistamasta tai maistaneet ja yökänneet. Sama maksalaatikon ja verilettujen kanssa, aina löytyy joku fani, mutta kuvitteleeko joku, että useimmat tykkää niistä?

Omat inhokkiruokani, joista "useimmat tykkää":

- tomaattipohjaiset pastakastikkeet

- ketsuppi

- kesäkurpitsa

- makaronilaatikko

- juustovoileipä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme