Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ONKO NORMAALIA ANTAA KOIRAN HAUKKUA TUNNIN PIHALLA!??

Vierailija
15.01.2014 |

Menee hermo. Rivitaloyhtiössä naapurin eläkeläismummolla on koira. Se laittaa sen koiran JOKA PÄIVÄ ulos klo 13. Koira haukkuu tunnin ja menee sitten sisälle. Mummo ei siis varmaankaan jaksa enää lähteä kävelyttämään koiraansa ja laittaa sen siksi omalle pihalle hoitamaan tarpeensa. 

Ensinnäkin mua häiritsee sen koiran haukkuminen, mutta toinen asia on se, että meillä päiväunet ovat 12-14 ja klo 13 alkavat koiran haukkuminen ja ulvonta herättää noin joka kolmas päivä lapset päiväunilta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole normaalia, mutta monet rodut ovat haukkuherkkiä ja osalla se karkaa käsistä.

Mulla on pihalla räksyttävä koira. Aivan sama kuinka pitkää lenkkiä se on tehnyt tai saanut virikkeitä, takapihalla se alkaa välittömästi haukkua. Ja kyllä, se häiritsee myös mua ja mä olen kaikki temput haukun lopettamiseksi tehnyt.

Jos sä olisit mun naapuri, ni mä haluisin sun sanovan asiasta, ni mä pitäisin koirani sisällä sun lapsen päikkäriaikaan.

Vierailija
2/5 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos tarjoaisit lenkkitys apua?! Lapset ainakin tykkäisivät...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se normaalia jos koira niin haluaa.

Vierailija
4/5 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi. Meillä olisi kaksi koululaista jotka haluaisivat koiran just ulkoilutuksen vuoksi. Saisi kävelyttää. Kannattaisi aina kysellä naapurustosta jos joku haluaisi ulkoiluttaa.

Mutta onhan se vastuu toisen koirasta iso  ja toisaalta omien lasten turvallisuus pitää olla taattu eli koiran luonne pitää sopia siihen että muutkin kuin omistaja käsittelee.

Jos nämä on kunnossa eli koira sopii koululaisille niin kannattaisi monen harkita jos ei itse jaksa aina.

Vierailija
5/5 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että koira haukkuu on täysin luonnollista.