En suoraan sanottuna ymmärrä tuota tatuointi villitystä. Taidan olla vanhanaikainen. Liitän tatuoinnit merimiehiin ja vankeihin.
Niin ne ajat muuttuu. Olen muuten 45-vuotias. Muita?
Kommentit (66)
No älä ymmärrä. Se on sun asiasi aivan kuten tatuoinnit ovat tatutoitujen asia.
Mä olen 44v. ja mulla on useampi tatuointi ja lisää tulee. Mulle on ihan sama mitä mieltä joku mun tatuoinneista on koska en mä ota niitä muita varten. Ensimmäisen otin 18-vuotiaana. Olen ihan tavallinen töitä tekevä kunniallinen kansalainen ja äiti-ihminen.
Tatuoinnit ovat normaali asia mutta rumia ne ovat. Vaikka kuva olisi itsessään hieno ja taidokkaasti tehty, eivät ne yleensä näytä hyvältä iholla. Usein herää vain ajatus, että miksi joku haluaa tuollaisen ihoonsa.
Keski-Euroopassa ei juuri tatuointeja näy. Suomalaiset erottuvat tässä, eivätkä edukseen.
T. Kalkkis 31v
Ei mua muiden tatuoinnit haittaa. Itse en ole tullut ottaneeksi yhtään, kun en päässyt itseni kanssa yhteisymmärrykseen asiasta. Siitä on nyt 20 vuotta, silloin ne oli kanssa muodissa. Tribaalit oli kova sana, mutta semmoista en halunnut ainakaan.
Eipä ole miehelläkään yhtään. 4 lapsesta tytär on ainoa, jolla on kolme. Ihan sieviä ja maltillisia.
Olet kyllä joo vanhanaikainen. Eihän tatuoinneista tarvitse pitää, mutta on kyllä hieman ajasta jäljessä liittää ne tänä päivänä "merimiehiin ja vankeihin", kun ei nuo ryhmät nyt varmaan kata n. 50 % 25-45 -vuotiaista (arvioin että tatuointien yleisyys on suunnilleen tuo).
Kyllä se kertoo alhaisesta koulutustasosta
Kerro tämä sitten joillekin alkuperäiskansoille jotka ovat tatuoineet itseään tuhansia vuosia.