En suoraan sanottuna ymmärrä tuota tatuointi villitystä. Taidan olla vanhanaikainen. Liitän tatuoinnit merimiehiin ja vankeihin.
Niin ne ajat muuttuu. Olen muuten 45-vuotias. Muita?
Kommentit (66)
Martina Aitolehdelläkin oikein sellaiset rekka.lepso.tatskat (sensuuri iski), WeeTee mui. Jan malliesimerkki, toki tavoiltaankin, väkivaltainen moninker5ainen rattijuoppo.
lyön heti kirjoitti:
pari kertaa olen jättänyt ostokset kassalle en todella niitti naamalle tai tatuoidulle rahojani anna. kerran oli tapaus kun hörhön mökkiläisen vieras ajoi mökki tiellä ojaan menin hinaamaan mutta en hinannutkaan tatuoitua pelleä. en todella auta tatuoitu niitti naamoja lepsoja homoja. suomessa pitäisi olla demokratia miksi siis suomalaisia heteroita syrjitään. me kuitenkin maksamme hörhöjen elatuksen
Mitä?
Kukin tehköön keholleen mitä haluaa. En liitä tatuointeja mihinkään muuhun kuin huonoon makuun. Yhtään hienoa tatuointia en ole vielä nähnyt, kaikki on rumia ja mauttomia. Siedettävimpiä ovat jotkut ihan pienet ruusut, delfiinit tms., jotka mielellään ovat vielä sen verran piilossa, ettei niitä huomaa kuin jossain helleasussa.
lyön heti kirjoitti:
pari kertaa olen jättänyt ostokset kassalle en todella niitti naamalle tai tatuoidulle rahojani anna. kerran oli tapaus kun hörhön mökkiläisen vieras ajoi mökki tiellä ojaan menin hinaamaan mutta en hinannutkaan tatuoitua pelleä. en todella auta tatuoitu niitti naamoja lepsoja homoja. suomessa pitäisi olla demokratia miksi siis suomalaisia heteroita syrjitään. me kuitenkin maksamme hörhöjen elatuksen
Joosama juttu. Minäkii kerra meinasin saaha yheltä ilmaseksi eka kertaa elämässä pil lua mutta sillä oli tatuvointi. Heti sanoin etten uhraa 50 vuotta pitettyä poikuutta tatu oidulle.
Esko 62
Vierailija kirjoitti:
Tuli huvikseen tehtyä pikagooglaus. Kuuluisia ei-merimiehiä tai -rikollisia, joilla oli tatutointi:
Teddy Roosevelt
Winston Churchill
Tsaari Nikolai IITiedä sitten mitä johtopäätöksiä tuosta voi vetää, en ole itsekään tatuointien suuri ystävä, mutta ei ne aina statuksesta kerro.
Ja Itävallan keisarinna Sissi! Hän myös otti tatuointeja, samoin Tanskan kuningattaren isällä, kuningas Frederikillä oli tatuointeja.
En pidä tatuoinneista yleisesti. Silloin mielessä on juuri tuollainen pizzaoksennusmalli. Yksi tyylikäs tatuointi, jolla on ehkä tarina ja jota suurin osa ei normioloissa edes näe, voi olla ok.
Kävin lasten ollessa pieniä 2000-luvun ekalla kymmenellä joitain kertoja myös pakettimatkoilla. Huomioni kiinnitti Turkissa ruotsalaisturistit, joilla oli noita po-tyylisiä piperryksiä sekä nuorekkaita liloja ponnareita puolikaljun lisäksi. Kyllä, mekin oltiin siellä kun oli halpaa. Erilaisissa kohteissa oli erilaista väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen esteetikko ja minua ei viehätä yhtään ihmisvartalon kauniiden kaarien sotkeminen jollain lapsellisilla värikkäillä töherryksillä jotka kauempaa näyttää joltain sinihomejuustokinkkusalamipizzan oksennuksilta. On kuin monalisa olisi tuhottu vessanseinätöherryksillä. Antaa kantajistaan todella lapsellisen ja typerän kuvan.
Tuo pizzaoksennus—vertaus on erittäin osuva! Otan tämän käyttöön!
Mutta joo, yhdenkään ihmisen kroppa saati naama ei näytä töhrit... siis tatuoituna paremmalta. Mutta jos joku haluaa kroppansa täyteen töherryksiä, niin eipä ole minun ongelmani.
Minusta tuntuu, että muiden kuvat nimenomaan ovat sinulle ja muillekin av-palstan hengenheimolaisillesi ongelma. Miksi muuten avata aiheesta ketju toisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tuli huvikseen tehtyä pikagooglaus. Kuuluisia ei-merimiehiä tai -rikollisia, joilla oli tatutointi:
Teddy Roosevelt
Winston Churchill
Tsaari Nikolai IITiedä sitten mitä johtopäätöksiä tuosta voi vetää, en ole itsekään tatuointien suuri ystävä, mutta ei ne aina statuksesta kerro.
Huhuhan kertoo, että Walesin prinssi Charlesilla olisi tatuointi, mutta hänhän onkin merimies! (Eli merivoimissa palvellessaan olisi ottanut kuvan.)
lyön heti kirjoitti:
Saisiko tämän vielä suomeksi, en ymmärtänyt viestiä?
Vierailija kirjoitti:
Myös maailman vanhimman ammatin edustajilla usein alaselässä perhonen.
Minulla on kolibri, mutta ammattinikin onkin vasta se toiseksi vanhin, eli toimistopäällikkö.
Vierailija kirjoitti:
Martina Aitolehdelläkin oikein sellaiset rekka.lepso.tatskat (sensuuri iski), WeeTee mui. Jan malliesimerkki, toki tavoiltaankin, väkivaltainen moninker5ainen rattijuoppo.
Häh? Nyt on kyllä sakeaa..
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu että olet ajastasi pikkuisen jäljessä. Enää ei voi puhua villityksestä. Ennemminkin arkipäivää. Miksi sinun pitäisi jotenkin ymmärtää tatuointeja, jos ne eivät kiinnosta sinua, eivätkä ole sun juttus? T. 41-v.
Kyllä, samaa mieltä, eivät ole villitys, vaan ohimennyt villitys.
Juu, olet jäänyt ajastasi jälkeen muutaman vuosikymmenen.
Hauskinta on kun on tatuoitu oma nimi. Siitä pääseekin elämän koululaisten apu koululaisiin. Jotka eivät edes tajua mun yhdyssanavirheitä.
Minusta tautoinnit ovat merkki siitä että ihminen on mieleltään pissis ja aikoo semmoisena pysyä.
En yritä enää ymmärtää muiden ihmisten ajatuksenkulkua, oli kyse tatuoinneista tai ihan mistä vaan. Hädin tuskin pysyn perässä oman itseni ymmärtämisessäkin.
Tinderissä huomaa miten lähes jokaisella miehellä on nykyään vähintään toinen käsi töhritty.
Nämä tatuoidut massasopulimiehet näyttävät lapsellisilta, yksinkertaisilta ja pinnallisilta. Ne tatuointiaiheetkin on monesti myötähäpeää herättäviä ja monesti trendien mukaan tehtyjä niin että muutaman vuoden päästä ne näyttävät vielä nolommilta, vähän niinkuin tribaalit.
Haluan puhdasihoisen, klassisen tyylikkään miehen, en töhrittyä miespissistä!
N25
En minäkään. Faijalla oli tatuointeja ja se oli merimies.
Omaperäinen aloitus. Ensi kertaa kuulen tämmöstä.
10/5.