Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En suoraan sanottuna ymmärrä tuota tatuointi villitystä. Taidan olla vanhanaikainen. Liitän tatuoinnit merimiehiin ja vankeihin.

Vierailija
16.10.2020 |

Niin ne ajat muuttuu. Olen muuten 45-vuotias. Muita?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massailmiö. Lauman mukana pitää joku sotku saada iholle.

Vierailija
42/66 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein varsinkin naisilla tatuoinnit liittyvät monenlaisiin mielenterveyden häiriöihin, kehonkuvan ongelmiin, itsetunnottomuuteen, osa on lutkia ja osa raiskattuja, hyväksikäytettyjä yms tietysti on myös monenlaisia komboja näistä. Yleensä tatuointui kertoo naisilla ongelmista ja aika harva näistä on aivan tervepäisiä. Joitain tosin tiedän jotka vaikuttavat todella skarpeilta, mutta silti jotain vikaa on jollain tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin liitän tatuoinnit tietynlaiseen luonteeseen. Se luonne on muista välinpitämätön ja mutta näyttämisenhaluinen, erikoisuuden tavoittelija, luonnosta vieraantunut, tyytymätön siihen mitä on, usein päihdemyönteinen ihminen. Sellainen isoääninen koheltaja, jolle en luottaisi edes koiraani hoitoon.

Inhoan tatuointeja.

Rauhoittukaa ja antakaa ihonne olla, niin ei tarvitse vanhana katua!

Vierailija
44/66 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyön heti kirjoitti:

pari kertaa olen jättänyt ostokset kassalle en todella niitti naamalle tai tatuoidulle rahojani anna. kerran oli tapaus kun hörhön mökkiläisen vieras ajoi mökki tiellä ojaan menin hinaamaan  mutta en hinannutkaan tatuoitua pelleä. en todella auta tatuoitu niitti naamoja lepsoja homoja. suomessa pitäisi olla demokratia miksi siis suomalaisia heteroita syrjitään. me kuitenkin maksamme hörhöjen elatuksen

Otapa suomen kielioppi esiin. Esim. nämä asiat kannattaa sinun surkealta peruskoulukaudeltasi kerrata:

- Lauseiden ja virkkeiden rakenne

- Isot alkukirjaimet (Pisteen jälkeen iso alkukirjain)

- Yhdyssanat (pahoja virheitä!!!!!)

- Pilkun käyttö

- Ihan yleisesti sanoman esille tuominen: mitä halusitkaan sanoa tuossa tekstissäsi? 

Vierailija
45/66 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta myös suomalaisten yleinen mauttomuus ja tyylitajuttomuus näkyy noissa massatatuoinneissa. Suurin osa vielä todella huonolaatuisia, kiireellä vaan jollekin tekijälle menty.

Vierailija
46/66 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko w h i t e t r a s h - sana kielletty palstalla kun kommenttiani ei hyväksytty?

Hihatatuointi miehellä kertoo että hän kuuluu sopulipissis sosiaaliluokkaan jossa miehet pullistelevat ja naiset pyllistelevät. Molemmat sukupuolet ovat turhamaisia, huomionhakuisia ja feikkeydellä kuorrutettuja.

N25

Vierailija
47/66 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on täysi oikeus elää nuoruutesi 1800-lukua, älä anna kenenkään estää!

Nyt on kyllä matematiikan tunnilla nukuttu. Jos nyt on 45 vuotias, niin nuoruus on ollut kyllä 1900-luvulla.

Vierailija
48/66 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet vanhanaikainen

Vierailija
49/66 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oma elämä on kunnossa, ei tarvitse silmittömälle vihalleen kohteita, joiden voi katsoa olevan vielä alemmassa asemassa kuin itse on (muukalaisviha, tatuointien viha, työttömien, lihavien tai juoppojen vihaaminen). 

Vierailija
50/66 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yhdistän tatuoinnin jotenkin likaisuuteen. En mahda sille mitään. Antaa sataa alapeukkua sitten.

Vierailija
51/66 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi tatuointia, hyvin pientä mustavalkoista. Kumpikin muistuttaa minua juuristani ja niillä on minulle tärkeät tarinat.

Olen silti sitä mieltä, että isotkin tatuoinnit, joilla ei ole varsinaista "tarinaa" voivat olla todella hienoja ja näyttäviä - en ylipäätään tajua, miksi ihmisiä kiinnostaa toisten keho niin paljon. Jos et tykkää tatuoinneista, älä ota. Mutta mun ei tarvitse jättää tatuointia ottamatta, koska sä et tykkää niistä.

Vierailija
52/66 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika lailla sama juttu. Tatuoinnit ovat harvinaisen vahvasti sukupolvikysymys mutta tietyssä määrin myös tiettyjen piirien muoti. 

Joo onhan ne, mutta jos ap on 45v hän on silloin sitä pahinta tribaali/kiinalaismerkki/trampstamp -sukupolvea, jolloin tatuoinnit oli todella yleisiä. Siis nimenomaan määrällisesti ihmisiä, joilla oli vähintään yksi tautointi oli nuorissa enemmän, mutta niitä usein oli vain yksi, tai kaksi. 

Nyt on yleisempää, että ihminen on selkeästi joko "tatuoitu" tai "tatuoimaton" ja ne keillä niitä on, ne on yleensä isompia, kalliimmpia ja vähän ammattimaisemmin tehtyjä, kuin silloin ysärillä. Siksi ne näkyy selkeämmin ja jotain sleeveä (eli koko käsivarren peittävää tatuointia) ei enää pidetä niin erikoisena, kun menneinä vuosikymmeninä, jolloin juostiin heti 18v synttäreinä kylille tatskaliikkeeseen ja kysyttiin "mikä on teiän halvin tribaali?"

Varsinkin tämä merimies/vanki kommentti ei tosiaan ole tyypillinen nelivitosen sukupolvinäkemys, sillä näin oli nykyisten seitsemänkymppisten nuoruudessa. 

Vierailija
53/66 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt kirjoitellut tänne pari tatuointeja vastustavaa kommenttia en kuitenkaan pidä kaikkia tatuointeja kammottavina vaan joillekin ne sopivat tyyliin ja ovat selkeästi omaperäisiä.

Itse en kuitenkaan ottaisi tatuointia koska tyylini on klassisen naisellinen ja pidän puhdasta ihoa esteettisempänä itselläni.

Ottaa vaan päähän tämä Tinderissä yleinen kliseinen pissismiestyyppi jolta löytyy kaikki "coolin" miehen ominaisuudet trenditatuoinneista paidattomiin pullistelukuviin jne.

N25

Vierailija
54/66 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen rumuus aiheuttaa minulle mielipahaa, oli se sitten ruma supermarketti joka ei sovi maisemaan tai tatuointi, joka rumentaa kantajaansa.

Kaupassa on pakko käydä, mutta saunassa, uimahallissa ja kylpylässä  pystyy onneksi kääntämään päänsä pois, kun joku tatuoitu pyörii silmien edessä. Harvoin tatuoituja on joka suunnassa ja jos sattuu olemaan, voi meditoida keskittyneesti vain positiivisia asioita.

Vierailija
55/66 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos oma elämä on kunnossa, ei tarvitse silmittömälle vihalleen kohteita, joiden voi katsoa olevan vielä alemmassa asemassa kuin itse on (muukalaisviha, tatuointien viha, työttömien, lihavien tai juoppojen vihaaminen). 

Ei olisi tarvinnut kirjoittaa neljää synonyymiä tatuoidulle

Vierailija
56/66 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan esimerkiksi monet noista http://vuing.com/poetic-tattoo-design-between-watercolor-and-ink-wash/ nyt varsin hienoja, joskaan tuollaisia en ole kyllä koskaan livenä nähnyt.

Vierailija
57/66 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on täysi oikeus elää nuoruutesi 1800-lukua, älä anna kenenkään estää!

Ei ap ole vanhanaikainen vaan ajassa kiinni, alle parikymppiset eivät ota enää tatuointeja koska ne ovat keski-ikäisten juttuja, haluavat erottua heistä. Eli nykyiset nuoret ja tulevat nuoret aikuiset ovat tatuoimattomia.

Vierailija
58/66 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin aloitus tatuoinneista. Vai mitä.

Vierailija
59/66 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovathan esimerkiksi monet noista http://vuing.com/poetic-tattoo-design-between-watercolor-and-ink-wash/ nyt varsin hienoja, joskaan tuollaisia en ole kyllä koskaan livenä nähnyt.

Hirveän rumia. Melkoisia myrkkyjä otettu elimistöön. Miten mahtaa vaikuttaa esim. tulevaan lapseen?

Vierailija
60/66 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi