Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wannabe Kuinka purjehtijaksi tullaan

Vierailija
15.01.2014 |

Norpan purjehdusblogi on minusta aivan mahtavan ihana, lemppari! Mutta katsokaapa My field of diamonds. Huh, kylmät väreet meni minulla... Tyynyt, jouluhiminöinti, tuoreet kukat, ponivalosarja, MK:n kassi, Converset, Tiffanyn lahjapaketti, Madeleinen fanitus ja vaikka mitä... Hui. 

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt-blogi. Wanna be-amerikkalainen vaalean lajin edustaja:)

Vierailija
62/95 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 08:27"]Norpan purjehdusblogi on minusta aivan mahtavan ihana, lemppari! Mutta katsokaapa My field of diamonds. Huh, kylmät väreet meni minulla... Tyynyt, jouluhiminöinti, tuoreet kukat, ponivalosarja, MK:n kassi, Converset, Tiffanyn lahjapaketti, Madeleinen fanitus ja vaikka mitä... Hui. 

[/quote]

Hui! Kuumottavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 20:36"]wt-blogi. Wanna be-amerikkalainen vaalean lajin edustaja:)

[/quote]

Osimoilleen, mut mitäs me ammattilaiset? On muuten vuoden sketsihahmo kisa menossa.

Vierailija
64/95 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 07:39"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 19:09"]Jos mahdollista niin instassa ton jutut on vielä tyhmempiä, kahvikuppi, koira, wholefoods, kuka jaksaa. En mä enää, uusiudu

[/quote] Miksi sitten vaivaudut seuraamaan?

[/quote]

Onko bloggaaja täällä kommentoimassa vai joku ystävänsä?

Vierailija
65/95 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 07:39"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 19:09"]Jos mahdollista niin instassa ton jutut on vielä tyhmempiä, kahvikuppi, koira, wholefoods, kuka jaksaa. En mä enää, uusiudu

[/quote] Miksi sitten vaivaudut seuraamaan?

[/quote]

Eihän ton kirjoittaja taida enää seuratakaan?

Vierailija
66/95 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogeja on niin paljon, että on varaa valita, mitä lukee. Ei kannata lukea ko. blogia,jos se ärsyttää. Typerää hiiltyä ja kirjoittaa, että venesatamissa on blogin kiroittajan kaltaisia naisia. Tuollaisen ajatuksen kirjoittaja nostaa silloin itsensä ikään kuin paremmaksi venesatamassa oleilevaksi ja oikeutetummaksi purjehtijaksi kuin blogin kirjoittaja. Aika katkeraa tekstiä samoin kuin saaristolaiselta. Jos aikuinen urbaani ihminen aloittelee harrastuksen Ganteissaan, miksi se on saaristolaisen päänsärky? Aivan sama kuin esim. sisustusarkkiteti valittaisia täällä, että ei teillä muilla ole oikeutta harrastaa sisustamista, koska ette tiedä muodoista, väreistä jne. samalla tavalla kuin koulutusken saanut ihminen.

Vierailija
67/95 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norppa, lintu, mangusti.. jne ??? Uuuhh kuinka eläimellistä, lässyttävää, lapsellista, noloa menoa.

Tuollaisen ala-arvoisen sopuloinnin takia ei todellakaan kannattaisi uhrata itseään ja kallisarvoista yksityisyyttään somealttarilla..

Vierailija
68/95 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mukava blogi! Tykkään!

Vierailija
69/95 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsi Norpan blogissa kaikkein eniten niistä NYC-postauksista. Harmi, että niitä ei enää taida kovin usein tulla :(

Vierailija
70/95 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne näitä bloggaajia joten huudan vain sivusta, että en tiedä typerämpää sanontaa kuin "onnellisuus on oma valinta".

Vierailija
71/95 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmia? 

Blogin sisältö ei ole nähnytkään sarkasmia, saati kirjoitustaitoa. Valokuvatkin ovat keskitasoisia blogikuvia, eivät missään tapauksessa hyvää tasoa. Hänen persoonansa on mitäänsanomaton ja hänet sotkee helposti moneen muuhun bloggaajaan esimerkiksi siihen Ruusutapetilla Nannaan, heillä on jotenkin sama tyyli kirjoittaa asioista. Ilmeisesti he kumpikin käsittävät omahyväisyyden ja sarkasmin toistensa synonyymeiksi? 

Vierailija
72/95 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellen ihaillut näitä multitalentteja ihmisiä. Kerran kun ovat veneessä, kas, ollaankin Purjehtijoita. Tai kun saadaan kamera, ryhdytään fotoammattilaisiksi. Tai kun ollaan valokuvamalleja, suunnitellaan koruja, vaaatteita, kankaita jne jne.

Itse olen luovalla alalla, suunnittelen ja valokuvaan, mutta ei tulis mieleenkään ryhtyä bloggaamaan omista töistä tai harrastuksista. Veneellä ollaan kaikki lomat, mutta se onkin vanha puksuttava moottorivene, not so sexy.

Mä olen niin kriittinen omiin tekemisiini, mistä saisi tällaista hurjaa itseluottamusta heittäytyä eikä aina kärvistellä oman riittämättömyyden kanssa?

Vierailija
73/95 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osimoilleen! Mitäs me ammattilaiset? T. Jamo

Vierailija
74/95 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:37"]Olen aina ihmetellen ihaillut näitä multitalentteja ihmisiä. Kerran kun ovat veneessä, kas, ollaankin Purjehtijoita. Tai kun saadaan kamera, ryhdytään fotoammattilaisiksi. Tai kun ollaan valokuvamalleja, suunnitellaan koruja, vaaatteita, kankaita jne jne.

Itse olen luovalla alalla, suunnittelen ja valokuvaan, mutta ei tulis mieleenkään ryhtyä bloggaamaan omista töistä tai harrastuksista. Veneellä ollaan kaikki lomat, mutta se onkin vanha puksuttava moottorivene, not so sexy.

Mä olen niin kriittinen omiin tekemisiini, mistä saisi tällaista hurjaa itseluottamusta heittäytyä eikä aina kärvistellä oman riittämättömyyden kanssa?

[/quote]

Lue se Positiivinen ajattelu on syvältä HS:n kolumni, minkä joku tänne linkkasi. Ei kyseenalaistaminen huono juttu välttämättä ole!

Vierailija
75/95 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto, miehensä on lentäjä. Kuinka yllättävää niissä piireissä

Vierailija
76/95 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 21:59"]

Tieto, miehensä on lentäjä. Kuinka yllättävää niissä piireissä

[/quote]

Niin. lentoemäntä--------> miehenä lentäjä. Hyvin erikoista;)

Vierailija
77/95 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mikä on, mutta kyllä hänen(kin) blogia kannattaa tarkastella kriittisesti, koska kyllä siinäkin oma viestinsä on. Jossain vaiheessa, kun olin aika väsynyt tuli luettua blogeja. Oli aika pelottavaa tajuta, että aloin kyseenalaistaa omaa jaksamistani yhä enemmän, kun en jaksanut sitäkään vähää omaksua tiettyä ideologiaa, reseptiä, salaisuutta, asennetta... Pelottavaa. Olen kuitenkin ainakin pitänyt itseäni ihan fiksuna ja ei niin johdateltavissa olevana.

Vierailija
78/95 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:15"]On mikä on, mutta kyllä hänen(kin) blogia kannattaa tarkastella kriittisesti, koska kyllä siinäkin oma viestinsä on. Jossain vaiheessa, kun olin aika väsynyt tuli luettua blogeja. Oli aika pelottavaa tajuta, että aloin kyseenalaistaa omaa jaksamistani yhä enemmän, kun en jaksanut sitäkään vähää omaksua tiettyä ideologiaa, reseptiä, salaisuutta, asennetta... Pelottavaa. Olen kuitenkin ainakin pitänyt itseäni ihan fiksuna ja ei niin johdateltavissa olevana.

[/quote]

Siis menestymisen ja "pärjäämisen" reseptiä I mean. Ikään kuin kaikki (lue: ihan kaikki) olisi kiinni asenteesta. Ja sitä tuubaa tämä blogi on täynnä.

Vierailija
79/95 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:15"]On mikä on, mutta kyllä hänen(kin) blogia kannattaa tarkastella kriittisesti, koska kyllä siinäkin oma viestinsä on. Jossain vaiheessa, kun olin aika väsynyt tuli luettua blogeja. Oli aika pelottavaa tajuta, että aloin kyseenalaistaa omaa jaksamistani yhä enemmän, kun en jaksanut sitäkään vähää omaksua tiettyä ideologiaa, reseptiä, salaisuutta, asennetta... Pelottavaa. Olen kuitenkin ainakin pitänyt itseäni ihan fiksuna ja ei niin johdateltavissa olevana.

[/quote]

Siis menestymisen ja "pärjäämisen" reseptiä I mean. Ikään kuin kaikki (lue: ihan kaikki) olisi kiinni asenteesta. Ja sitä tuubaa tämä blogi on täynnä.

[/quote]

Ja tämän ilmiön tajusin/huomasin jo paljon ennen, kun mistään Huumasta edes alettiin puhua.

Vierailija
80/95 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan sitten ole pysytty aiheessa. Olisitte voineet aloittaa ihan oman ketjun Kuinka purjehtijaksi tullaan -blogin ruotimiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä