Naiset - kuinka tärkeä peniksen koko teille TODELLISUUDESSA on?
Kertokaapa naiset rehellisesti ja vastatkaa samalla, miksi iso on niin paljon parempi (mikäli siis olette tätä mieltä)?
Kommentit (52)
14,5cm ja hitusen tavallista paksummalla kalulla pärjätty ihan hienosti, sekin on kuitenkin yli sentin keskiarvoa pidempi, ainakin oman tyydytyksen aina saanut vaikkei prnoleffoihin varmaan kelpaakaan ;) pieni lohtu siitä että jäänyt alle 168cm tapiksi muuten. lohduttaudun aina sillä että kuitenkin yli puolella miehistä on pienempi...
Iso on oikeasti vain miesten ja masokistien unelma.
Norminaiselle riittää, kunhan ei ole katkarapu tai kastemato ja toimii.
Vierailija kirjoitti:
No tottakai on, pikkupilit on vailla tulevaisuutta.
Tietysti vehkeen koolla on väliä. Täytyyhän sen tuntuakin. Sama se on miehillä, löysä toosa ei varmaan miellytä.
Ei laisinkaan tärkeä.
t. aseksuaali
Pidän eniten mustasta ja sen myötä löytyy yleensä riittävästi kokoakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiselle tulee täyteyden tunne jos mies on riittävästi varusteltu. Aktista saa enemmän ja se on kiihottavampaa.
Alle 13 cm jätän suosiolla muille
mieluisin koko minulle 16-22 cm välillä jos saa valita.
Ympärysmittaa pitää olla myös 14-17 cm.
Edellytys on aina että mies osaa käyttää vehjettään onpa koko mikä hyvänsä. Minulla on laaja otanta joten tiedän mistä puhun.
Pienimunaisten kanssa korostuu tietty suuseksitaidot, toki vaadin sitä kaikilta seksikumppaneilta.
noilla mitoilla minä jo halkeaisin....
Vierailija kirjoitti:
Mustaa saa myös mukavasti yllättäen ja arvaamatta. Pysyy jännitys yllä ja .. ja .. no eipä minulla oikeastaan ole muusta kokemusta, näillä olen pärjännyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiselle tulee täyteyden tunne jos mies on riittävästi varusteltu. Aktista saa enemmän ja se on kiihottavampaa.
Alle 13 cm jätän suosiolla muille
mieluisin koko minulle 16-22 cm välillä jos saa valita.
Ympärysmittaa pitää olla myös 14-17 cm.Edellytys on aina että mies osaa käyttää vehjettään onpa koko mikä hyvänsä. Minulla on laaja otanta joten tiedän mistä puhun.
Pienimunaisten kanssa korostuu tietty suuseksitaidot, toki vaadin sitä kaikilta seksikumppaneilta.
Mittaatko sinä homo oikeesti kaikki kalut viivottimella ennen kuin ne menee sisääsi? 10cm on ihan sama kun 15 seksissähän pitäisi olla muutakin kuin pelkkää mekaanista höyläämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustaa saa myös mukavasti yllättäen ja arvaamatta. Pysyy jännitys yllä ja .. ja .. no eipä minulla oikeastaan ole muusta kokemusta, näillä olen pärjännyt.
Sinulla on siis kokemusta kun musta mies raiskasi miespyllysi? Juo vähemmän.
Kyllä pippeli on tärkeämpi, kuin mies...
Siksi käytän vain dildoja ja saan juuri, niin, kuin haluan 🧑🍳
Pitäkööt muut naiset nuo munansa mittaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juominen on tärkeää. En halua etnopyllyä jos se on ainoa naisellinen, edes mustat eivät tykkää niistä.
Pitää olla sopiva. Se on oikea koko. Ääripäät on huonoja.
Seksiä harrastetaan koko ihmisen kanssa, ei vain yhden elimen. Kyllä miehessä on aika monta tärkeämpää asiaa kuin kikkelin koko.
Vittupumppuja. Niitähän on mainostamassa lehdet, terapeut, julkut, pipit ja papit. Kuvalla ja tekstillä. Kai ne opastavatkin kädestä pitäen.
Vaimolla ainakin on melkoisen kookas penis, jotta pikkuisen ujostelee vieraiden seurassa, mutta on siitä selvästi myös salaa ylpeä.
Minusta taas pienirintaisilla naisilla ei ole tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juominen on tärkeää. En halua etnopyllyä jos se on ainoa naisellinen, edes mustat eivät tykkää niistä.
Joo eivät näköjään. Afrikassa meni jo miljardin ihmisen raja rikki kymmenisen vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas pienirintaisilla naisilla ei ole tulevaisuutta.
Pienet rinnat ja iso pylly on kuuminta hottia mitä tiedän.
M30
Enpä ole kuullutkaan että tisseillä voi panna....hmm
Että ihan sama asia verrata penistä tisseihin, joo...