Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset - kuinka tärkeä peniksen koko teille TODELLISUUDESSA on?

Vierailija
15.01.2014 |

Kertokaapa naiset rehellisesti ja vastatkaa samalla, miksi iso on niin paljon parempi (mikäli siis olette tätä mieltä)?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpää on , miten sitä käyttää. Voin vakuuttaa, että tiedän tästä jotain.

Rehellisesti sanoen isosta ei ole naiselle mitään iloa vaan jokseenkin kirjaimellisesti v'tuttaa, jos sitä ei käytetä hyvin. Oikein toimiva pikkuinen olisi paljon antoisampi.

Vierailija
2/52 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnostaan ahtaat paikat, joten paksu ei tarvii olla. Liian paksu aiheuttaa mulle enemmän kipua kuin nautintoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos on ihan todella pieni niin eihän se missään tunnu ja ihan todella iso sattuu. Kaikki siltä väliltä kelpaa, eli ei sillä nyt ihan hirveästi merkitystä ole. Mutta tykkään kyllä ihan siitä itse aktista sen verran paljon etten voisi olla sellaisen kanssa, jolla on ihan katkarapu, vaikka kuinka olis hyvä suuseksissä yms..

Vierailija
4/52 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän aikana kuvittelin, ettei sillä ole väliä. Kuvittelin myös, ettei naisen nautinnolla ole vliä eikä heppiä tarvitse osata käyttää sen erityisemmin, Se vain tungetaan sisään ja that's it! Eron jälkeen sitten tutustuin nykyiseen mieheeni ja opin, että sitä tarvitsee osata myös käyttää ja on hyvä olla paksuutta ja pituutta, että kondomi pysyy paikoillaan (exältä lipsahti kortsu hepin päästä pois... Useasti...). Mieheni sanoo, että minulla on ihanan tiukka, nauttii myös esileikistä eikä uskalla survaista heti sisään. Seksi ei onnistu, jos olen kuiva. Mieheni osaa käyttää vehjettään todella, todella hyvin :) eli uskallan väittää, on väliä!

Vierailija
5/52 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai on, pikkupilit on vailla tulevaisuutta.

Vierailija
6/52 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen onnekas, kun miehelläni on ihan normaalin kokoinen. Liian iso ei ole hyvä. Ja mielestäni tosiasia on, että jos on todella pieni, niin ei se vaan täytä tuntemuksia tarpeeksi. Itselläni on kyllä vain hyvin pieni otos miesten varustuksista, ja toivottavasti ei enää tarvitse tutustua uuteen vehkeeseen :)

Vierailija
7/52 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa sillä on väliä sen verran, että liian iso ei ole hyvä eikä myöskään liian pieni. Tietenkin oleellisempaa on miten sitä käytetään, mutta keskikokoinen on paras koko.

Vierailija
8/52 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiselle tulee täyteyden tunne jos mies on riittävästi varusteltu. Aktista saa enemmän ja se on kiihottavampaa.

Alle 13 cm jätän suosiolla muille

mieluisin koko minulle 16-22 cm välillä jos saa valita.

Ympärysmittaa pitää olla myös 14-17 cm.

Edellytys on aina että mies osaa käyttää vehjettään onpa koko mikä hyvänsä. Minulla on laaja otanta joten tiedän mistä puhun.

Pienimunaisten kanssa korostuu tietty suuseksitaidot, toki vaadin sitä kaikilta seksikumppaneilta.

Vierailija
9/52 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 09:58"]Kyllä naiselle tulee täyteyden tunne jos mies on riittävästi varusteltu. Aktista saa enemmän ja se on kiihottavampaa.

Alle 13 cm jätän suosiolla muille

mieluisin koko minulle 16-22 cm välillä jos saa valita.

Ympärysmittaa pitää olla myös 14-17 cm.

Edellytys on aina että mies osaa käyttää vehjettään onpa koko mikä hyvänsä. Minulla on laaja otanta joten tiedän mistä puhun.

Pienimunaisten kanssa korostuu tietty suuseksitaidot, toki vaadin sitä kaikilta seksikumppaneilta.

[/quote]

16 - 22 ja 14/17 - hei halooloo...otahan selvää

Vierailija
10/52 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla iso. Kunhan lepotilassa olisi muutamaa senttiä pidempi ja erottuisi karvoituksen joukosta. Pidän myös tunteesta kun mies makaa selkäni takana ja tunnen kalun selässäni.

Vierailija
11/52 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurempi sen parempi. Nam.

Vierailija
12/52 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voin myöntää, että tykkään isosta. Eikä se peniksen käyttäminen mitään rakettitiedettä ole, joten en nyt oikein ymmärrä, miksi niin moni korostaa sitä. Tärkeintä on, että on ihana mies, josta tykkää + jolla on iso penis ;D

Vierailija
13/52 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on väliä, isompi parempi! Vaikka iso sattuu vähän niin jotenkin nautin siitä pienestä kivusta ja siitä tunteesta kun se iso kalu on sisällä ja täyttää paikat kokonaan :D hitto kun alko panettaan btw :D

Muttamutta, keskikokoinenkin on hyvä kun osaa käyttää.

Vierailija
14/52 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhdessäkään kolmesta suhteestani ollut tärkeä asia. Ihan normaali riittää oikein hyvin. :)

Vierailija
15/52 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen, että poikalapsillenne tulee pienet kikkelit.

Vierailija
16/52 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 18:38"]Rukoilen, että poikalapsillenne tulee pienet kikkelit.[/quote]

Miksi?

Vierailija
17/52 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienille peniksille naureskelevat ja halveeraavat saavat miettiä miltä pojastaan tuntuu kun tämä lähtee naismaailmaan.

Vierailija
18/52 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 18:46"]Pienille peniksille naureskelevat ja halveeraavat saavat miettiä miltä pojastaan tuntuu kun tämä lähtee naismaailmaan.[/quote]

Minä en ainakaan ole ketään halveerannut, vaikka tykkäänkin isosta. Eiköhän kaikenkokoisille löydy oma vastakappale, kuten tästäkin ketjusta selviää.

Vierailija
19/52 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole lainkaan väliä. Pienin oli lyhyt ja ohut, eikä se mitään haitannut. Osasi käyttää ja huomioida minut. Huonompaa on ollut isompien kanssa, kun eivät vaan osanneet.

Vierailija
20/52 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudella on väliä. Nimittäin esileikin pituudella. Mekitseekö sinulle oikeasti tissin koko jotain? Siitä voit vähän verrata, kuinka merkityksellinen joku tuollainen juttu on.