Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö miesten jutuille tekonauraa?

Vierailija
15.01.2014 |

Tekonauraa siis sillä tavalla, ettei sitä huomaa feikiksi. Jos on kiinnostunut tutustumaan mieheen, pitääkö hänen vitseilleen ym. nauraa kohteliaisuudesta? Loukkaantuuko miehet, jos heidän jutuilleen ei naura?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tietenkin :) Alussa mies on niin paiskeessa kun on naisseuraa että sortuu kökköihin vitseihin. Jos vitsit ei ajan kanssa parane, kyse on sittenkin kuivasta tyypistä joka pitää tietysti unohtaa...

Vierailija
2/76 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei? Tyhmät ämmät on esittäjiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei!

Vierailija
4/76 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on muuten vaikea kysymys. Toisaalta jos naiset nauraa paskoille jutuille, niin ne miehet ei tajua koskaan parantaa juttujensa tasoa. :D

Vierailija
5/76 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ylistävät miehetkin naisen ulkonäköä todellisuudesta riippumatta pillun päälle pyrkiessään. Kyllä naisetkin voi hiukan hihitellä miehen mieliksi.

Vierailija
6/76 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen harjaantunut tekonauraja. Suuremman osan jutut on kuitenkin aika surkeita, mutta söpöä kun yrittävät, niin täytyyhän sitä itsekin vähän miellyttää. ;)

Vierailija
7/76 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 00:35"]Tää on muuten vaikea kysymys. Toisaalta jos naiset nauraa paskoille jutuille, niin ne miehet ei tajua koskaan parantaa juttujensa tasoa. :D

[/quote]

Juu kato vähä aikaa pitää hihitellä, mutta pitemmän päälle ei saa ruokkia pasoja stooreja!

Vierailija
8/76 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole koskaan ymmärtänyt teeskennellä nauramistani. ja aina sanon jos en juttua tajunnut, jos muut on sanoneet, että läpeensä hauska läppä.

Senpä takia mulla on 20 vuotta takana upeen miehen kanssa ja sen seitsemän miespuolista kaveria. mä en teeskentele, en näyttele, olen suora.

Vierailija
9/76 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. Silloin mies tietää olla haaskaamatta panoksiaan sinuun.

Vierailija
10/76 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 00:53"]

[/quote]

Ei pidä ajatella noin. Voihan tollasistakin aluista syntyä suhde. Niinku joku jo kirjoitti mies voi olla alkuun vähän hermostunut ja siksi heittää surkeeta läppää.

Vierailija
11/76 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 00:07"]

Tekonauraa siis sillä tavalla, ettei sitä huomaa feikiksi. Jos on kiinnostunut tutustumaan mieheen, pitääkö hänen vitseilleen ym. nauraa kohteliaisuudesta? Loukkaantuuko miehet, jos heidän jutuilleen ei naura?

[/quote]

Ei pidä tekonauraa. Itse asiassa tuo tekonauru vain saa typerien vitsien kerronnan (ja siten kärsimyksen) jatkumaan. Mitään positiivista vaikutusta sillä ei lopulta mihinkään ole. Lyhytnäköistä feikata naurua typerille vitseille.

Vierailija
12/76 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaali ihminen osaa käyttäytyä sosiaalisissa tilanteissa. Ja joskus siihen kuuluu nauraminen huonoille vitseille tai puhuminen ei-kiinnostavista aiheista. Muuten voi ihan kaikenlainen seuraelämä olla aika haasteellista.

Azpergerit sun muut on erikseen.

Vierailija
13/76 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tahtoo miehen joka tykkää kanamaisista naisista niin joo, pitää tekonauraa.

Vierailija
14/76 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 01:15"]

Jos tahtoo miehen joka tykkää kanamaisista naisista niin joo, pitää tekonauraa.

[/quote]

Minä en ainakaan vaikuta bimbolta, vaikka välillä tekonauran. Nauruni on sellaista vähä-äänistä eikä mitään kovaäänistä kikattelua. :) Miksei ilahduttais miestä, joka yrittää ilahduttaa minua.

Vierailija
15/76 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 00:53"]

[/quote]

Eikö lassukat aina valita, että naiset on hapannaamoja ja tylyjä. Ja nyt ei sitten kelpaa sekään, että naiset tekonaurais, mikäli se ei johda varmuudella johonkin. Luulis että se nostaa vähän itsetuntoa, jos joku nainen tekonaurais miehen jutuille...

Vierailija
16/76 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jutut on paskoja ja mies joku luuseri, niin naurakaa "at him", älkää "with him". Silloin nauratte aitoa naurua ja ne miehetkin luulee, että nauratte heidän vitseilleen. Win-win-tilanne.

Vierailija
17/76 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että Vauvelin ylemmän keskiluokan edustajilla on edes sen verran sosiaalista silmää, että tajuavat olla aiheuttamatta kiusallisia tilanteita nolaamalla toisen huumoriyrityksiä. Se on kuulkaa wt-hommaa sellainen.

Vierailija
18/76 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 02:13"]

Jos jutut on paskoja ja mies joku luuseri, niin naurakaa "at him", älkää "with him". Silloin nauratte aitoa naurua ja ne miehetkin luulee, että nauratte heidän vitseilleen. Win-win-tilanne.

[/quote]

:D

Vierailija
19/76 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 02:26"]

Luulisi, että Vauvelin ylemmän keskiluokan edustajilla on edes sen verran sosiaalista silmää, että tajuavat olla aiheuttamatta kiusallisia tilanteita nolaamalla toisen huumoriyrityksiä. Se on kuulkaa wt-hommaa sellainen.

[/quote]

Luulisi, että eräillä muilla olisi sen verran sosiaalista silmää ettei kerro niin paskoja juttuja. Ei ole minun tehtäväni hyysätä jotain tolloa.

Vierailija
20/76 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekonauru näyttää ja kuulostaa sadan miljardin kilometrin päähänkin tekonaurulta. Mitä te kuvittelette kenenkään sellaisesta irti saavan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän