Pitääkö miesten jutuille tekonauraa?
Tekonauraa siis sillä tavalla, ettei sitä huomaa feikiksi. Jos on kiinnostunut tutustumaan mieheen, pitääkö hänen vitseilleen ym. nauraa kohteliaisuudesta? Loukkaantuuko miehet, jos heidän jutuilleen ei naura?
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 05:49"][quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 05:38"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 05:25"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 05:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 05:09"]
Tekonauru näyttää ja kuulostaa sadan miljardin kilometrin päähänkin tekonaurulta. Mitä te kuvittelette kenenkään sellaisesta irti saavan?
[/quote]
Ei muuten kuulosta. Mun tekonauru kuulostaa ihan samalta kuin aito nauru. Tekonauraminen on taitolaji.:)
[/quote]
Kyllä muuten kuulostaa.
[/quote]
Et vaan osaa. Mun nauru on naisellistä kiherrystä, vaikee kuvailla, mutta ei siis paljon äänihuulia tarvitse rasittaa. Simply as that. :) Mun mielestä on kiva nähdä kuinka mun nauru miellyttää miehiä. Tuntuu, että saavat itseluottamusta ja ne jutut sitten paraneekin siinä, kun koittavat olla mahdollisimman hauskoja.. Tekonauru voi siis buustata miehet hyvään suoritukseen. :)
[/quote]
En osaakaan, koska olen mies. En ole vielä tavannut yhtäkään naista, jonka tekonauru ei kuulostaisi tekonaurulta. Toki jotkut tykkäävät, tai ainakin esittävät tykkäävänsä.
[/quote]
Tottakai sä luulet että kaikki tekonauru kuulostaa tekonaurulta. ;) Sitä en ymmärrä miten tuo ns. miehisyys liittyy tekonauruun, koska kyllä miehetkin tekonauraa. Tekee paljon parempaa urallekin kuin vain tuijottaa lehmänkatseella pomon vitsintynkiä. ;)
Mun tekonauru on kyllä ennemmin ehkäpä hekottelua. Kiherrys on flirttiä ja huono tekonauru on sitten sitä ulvontaa ja polven hakkaamista.
-ohis
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 15:06"]
No jos et naura, niin olet huumorintajuton lehmä. Miesten pitäisi itse tarkistaa asenteitaan mielestään hauskojen juttujen kertomiseen, niin ehkä päästäisiin kaiken maailman tekonauruista.
[/quote]
Miten ne miehet tajuaisivat kertovansa huonoja vitsejä kun kerrotte heille tekonaurullanne että teidän mielestänne vitsit olisivat hyviä? Telepaattisestiko tuo viesti välittyy??
Alkuhermostukseen ekoilla treffeillä kannattaa suhtautua lempeästi sekä miesten että naisten. Kun se on ohitse niin kamun pitäisi olla oma itsensä. Jos jutut on edelleen huonoja niin niille ei tässä vaiheessa kannata nauraa ettei anna vääriä signaaleita.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 00:07"]Tekonauraa siis sillä tavalla, ettei sitä huomaa feikiksi. Jos on kiinnostunut tutustumaan mieheen, pitääkö hänen vitseilleen ym. nauraa kohteliaisuudesta? Loukkaantuuko miehet, jos heidän jutuilleen ei naura?
[/quote]
Naurava nainen saa miehen kuin miehen ihastumaan. Tiukkapipo karkoittaa miehet.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 00:07"]
Tekonauraa siis sillä tavalla, ettei sitä huomaa feikiksi. Jos on kiinnostunut tutustumaan mieheen, pitääkö hänen vitseilleen ym. nauraa kohteliaisuudesta? Loukkaantuuko miehet, jos heidän jutuilleen ei naura?
[/quote]
En tiedä loukkaantuko jos ei naura,mutta onhan se kohteliasta nauraa toisen (huonoillekin)vitseille.Itse yleensä ainakin naurahdan/hymähdän/virnistän,vaikka ei niin naurattaisikaan. Eri asia sitten mauttomat vitsit(rasistiset,seksistiset).
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 00:07"]Tekonauraa siis sillä tavalla, ettei sitä huomaa feikiksi. Jos on kiinnostunut tutustumaan mieheen, pitääkö hänen vitseilleen ym. nauraa kohteliaisuudesta? Loukkaantuuko miehet, jos heidän jutuilleen ei naura?
[/quote]
Naurava nainen saa miehen kuin miehen ihastumaan. Tiukkapipo karkoittaa miehet.
[/quote]
En haluaisi, että joku mies, joka piinaa minua kertomalla surkeita vitsejä, ihastuisi minuun.
Nyt puhuvat miehet: Tätä häpeän naisessani
Torstai 16.1.2014 klo 21.24
http://www.iltalehti.fi/nainen/2014011617938974_na.shtml
"5. Mölymaha
Yliampuva tai teennäinen nauru saa miehen näkemään punaista, ja moni lukija valittaa puolison tavasta puhua vain jatkuvasti itsestään. Myös toisten äänekäs keskeyttäminen saa miehen korvat punehtumaan.
- Kovaääninen nainen on hieman harmittava juttu, eräs lukija toteaa."
[quote author="Samperi" time="17.01.2014 klo 22:49"]
"5. Mölymaha
Yliampuva tai teennäinen nauru saa miehen näkemään punaista, ja moni lukija valittaa puolison tavasta puhua vain jatkuvasti itsestään. Myös toisten äänekäs keskeyttäminen saa miehen korvat punehtumaan.
[/quote]
Haha, minäkin luin tuon! :D Mutta kyse on tosiaankin siitä, osaako nauraa tekonaurua ja mä ainakin osaan.
Riippuu siitä että oletko teeskentelijä vai et.
t. Mies
no ei missään tapauksessa ellet sitten halua tekonauraa lopun ikääsi...
aviomiehen vitseille ehkä on jo pakko.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 23:14"]
Riippuu siitä että oletko teeskentelijä vai et.
t. Mies
[/quote]
Ja miehiäkö ei haittaa, jos nainen ei naura treffeillä heidän joillekin läpilleen?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 22:58"]
[quote author="Samperi" time="17.01.2014 klo 22:49"]
"5. Mölymaha
[/quote]
Haha, minäkin luin tuon! :D Mutta kyse on tosiaankin siitä, osaako nauraa tekonaurua ja mä ainakin osaan.
[/quote]
Mullakin (m) on tarvittaessa sosiaalinen työnauru tai -naurahdus mutta kotiin en sitä tuo. Kotona nauretaan kun oikeasti naurattaa. Onneksi on yhtä hyvä tai huono huumorintaju meillä molemmilla eli monta kertaa sama juttu saa molemmat repeämään.
Jos ajattelen toisinpäin niin kyllä minusta on kivempaa jos mies vaikka sitten hieman tekonauraa minun jutuille kuin että istuisi ihan hiljaa "läppäni" jälkeen naama peruslukemilla. Tekonauruissakin on niin paljon eroja. Voi hymyillä ja hiljempaa hekotella, voi naurahtaa äänekkäästi, voi alkaa oikein kunnolla äänekkäästi tekonauraa tai ihan vaan hieman äänekkäästi hymähtää.
Minä olen harrastanut noita tekonauruja riippuen tilanteesta ja kenen kanssa olen. Okei ehkä tuota todella äänekkäästi tekonaurua en jaksa harrastaa mutta kyllä minä joissain tilanteissa jopa kavereiden kanssa saatan välillä tekonaurahtaa. Olenko siis feikki?
Täällä jotkut (miehet pääosin) varmasti kuvittelevat, että kaikki naiset tekonauraa kirkuvalla korkealla äänellä kovaa ja pitkään nauraen. Luultavasti meille jokaiselle on joku tekonauranut joskus ja me ei olla sitä tajuttu.
Treffeilläkin hymyillään useasti jo valmiiksi joten siihen päälle ei ole vaikeata liittää joku kevyt tekonaurahdus.
Oletko muuten koskaan tekohymyillyt? Senkin feikkaaja.
Jenkkimiehillä on parempi huumorin taso kuin suomalaismiehillä.
Miksi ihmeessä kiinnostaisi edes tutustua mieheen, jonka vitsit ei naurata edes ensi kertaa tavattaessa?
Palkankorotuksen vuoksi voisinkin vähän hymähdellä huonommallekin vitsille, mutta jos ajattelisin suhdetta niin tosiaan voisi olla että saisi tekonauraa loppuiän, ei vaan jaksa.