Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihdutuskuurin aloittaneet, paljonko

Vierailija
14.01.2014 |

on paino tippunut tässä vaiheessa? 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen kiloa, 1.1 lähtien

Vierailija
2/28 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tarkoitat ehkä vuoden alusta aloittaneet?

Jos kelpaa muutkin vastaukset niin mä aloitin viime elokuun puolessa välissä ja joulukuun alkuun mennessä painoa oli tippunut lähes 10 kg. Tuli takaisin pari kiloa ja nyt tähtäimessä toukokuun puoleenväliin vielä 10 kiloa (yhteensä aloituksesta noin 18 kiloa tiputusta).

Tekniikkana on "syö vähemmän kuin kulutat". Syksyllä olin ihan herkkulakossakin, nyt vaan lasken kaloreja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tarkoitat ehkä vuoden alusta aloittaneet?

Jos kelpaa muutkin vastaukset niin mä aloitin viime elokuun puolessa välissä ja joulukuun alkuun mennessä painoa oli tippunut lähes 10 kg. Tuli takaisin pari kiloa ja nyt tähtäimessä toukokuun puoleenväliin vielä 10 kiloa (yhteensä aloituksesta noin 18 kiloa tiputusta).

Tekniikkana on "syö vähemmän kuin kulutat". Syksyllä olin ihan herkkulakossakin, nyt vaan lasken kaloreja.

Vierailija
4/28 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat, noin 3 kiloa ja aloitin 1.1.14

Vierailija
5/28 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen kiloa minullakin, aloitin 2.1.14

Vierailija
6/28 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.1 aloitin ja 2kg tippunut.

Vierailija
7/28 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin 28.11., pudonnut 4,4 kg. Ei ihan hirveästi, mutta normaalipainon sisällä laihdutellaan.

Vierailija
8/28 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.1. myös aloitus ja 2,5 kg tippunut

Vierailija
9/28 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paras laihdutuskuuri mielestänne se kun jätetään pois kaikki leivät, peruna, sokeri ja liha? 

Vierailija
10/28 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 23:03"]

Onko paras laihdutuskuuri mielestänne se kun jätetään pois kaikki leivät, peruna, sokeri ja liha? 

[/quote]

Mikä on paras itse kullekkin.

Mulle on sopinut noin jutan opit. Protskua jne.

Vierailija
11/28 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista lukemista olette lähteneet? 3 kg on hieno tulos! =) Itsekin aloitin kuun alusta, tosin varsinainen tarkoitusperä ei ollut (pelkkä) laihdutus, vaan kokeilla tammikuun ajan veganismia sekä viettää tipaton tammikuu. Myös herkut jätin pois, tälle en ottanut mitään aikarajaa, mutta eipä ole toistaiseksi pahemmin houkutellut. Lenkkeillyt olen ahkerasti, salilla käynyt vähemmän ahkerasti (2 krt viikossa). Paino pudonnut 74,6 -> 72,3.

Vierailija
12/28 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin laihdutuksen (tai tarkemmin sanottuna jatkoin vuoden alusta urakkaa puolen vuoden motivaatiotauon jälkeen) ja vaa'alla en ole vielä käynyt, mutta uskoisin, että jotain on tapahtunut, kun joustamattomat työhousut, jotka vielä ennen joulua kiristivät vyötäröltä, jos pisti napin kiinni eivät enää tuota ongelmia - päinvastoin, niitä saa nostella kun meinaavat valua alaspäin. Eka punnistuspäivä ehkä ensi viikolla tai jotain, kun tällä hetkellä lukemaan vaikuttaa menkkaturvotus, joten oikeaa lukemaa ei kuitenkaan saa. Enkä ylipäätään muutenkaan siitä vaa'alla ramppaamisesta niin perusta, hyvä jos pari kertaa kuussa viitsii laihdutuksenkaan aikana käydä. :D

Vierailija
13/28 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus 1.1. 14 106,1kg, nyt 102,5kg

eli 3,6kg

Vierailija
14/28 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.1. 114,6 kg ja nyt 110,6 eli tasan neljä kiloa lähtenyt.

Vierailija
15/28 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.1 palasin normaali elämäntapoihin joulukuun mässäilyn jälkeen. Viidestä kilosta 3kg tähän mennessä pois.

Joulukilojen jälkeen sitten ehkä vielä tiputan 3-5kg jos huvittaa, olen kyllä ihan tyytyväinen siihen 65 kiloonkin, että laihdutusvauhdin ei tarvitse olla päätä huimaava.

Vierailija
16/28 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin 6.1 ja lähtöpaino oli 116.3kg

Tänä aamuna oli paino 111kg. Ihan hyvin lähtenyt taas alkuun.

Viime tammikuussa painoin 126kg.

Vierailija
17/28 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmainta aavistusta. En käytä vaakaa.

Joulun jälkeen olo oli pöhöttynyt ja turvonnut. Olen vain järkeistänyt syömistä ja lisännyt liikuntaa. Herkkuja syön vain vähän (ainakin entiseen verrattuna).

Olo on erittäin hyvä nyt, eikä housut purista.

Onko muita, jotka ei seuraa painoaan, vaikka laihduttavat?

Vierailija
18/28 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 08:12"]Millaisista lukemista olette lähteneet? 3 kg on hieno tulos! =) Itsekin aloitin kuun alusta, tosin varsinainen tarkoitusperä ei ollut (pelkkä) laihdutus, vaan kokeilla tammikuun ajan veganismia sekä viettää tipaton tammikuu. Myös herkut jätin pois, tälle en ottanut mitään aikarajaa, mutta eipä ole toistaiseksi pahemmin houkutellut. Lenkkeillyt olen ahkerasti, salilla käynyt vähemmän ahkerasti (2 krt viikossa). Paino pudonnut 74,6 -> 72,3.[/quote]

Suht samanlaisesta painosta olen minäkin lähtenyt ja aivan samaa kokeilen minäkin. Ei lihaa ja kalaa eikä jauhotuotteita, perunaa, sokeria. 6.1 aloitin ja 3 kg oli muutama päivä sitten paino pudonnut. Syön kuitenkin koko ajan kasviksia ja hedelmiä joten en ole nälässä.  Olo on pirteä ja jalat kevyet. Kevyitä ravisteluita  tuli alussa pari kertaa ja niihin söin banaania jolla menivät ohi. Tästä on hyvä jatkaa. 

Vierailija
19/28 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna pudonnut ehkä kilo-pari. Viime vuonna yli kymmenen.

Vierailija
20/28 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 09:23"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 08:12"]Millaisista lukemista olette lähteneet? 3 kg on hieno tulos! =) Itsekin aloitin kuun alusta, tosin varsinainen tarkoitusperä ei ollut (pelkkä) laihdutus, vaan kokeilla tammikuun ajan veganismia sekä viettää tipaton tammikuu. Myös herkut jätin pois, tälle en ottanut mitään aikarajaa, mutta eipä ole toistaiseksi pahemmin houkutellut. Lenkkeillyt olen ahkerasti, salilla käynyt vähemmän ahkerasti (2 krt viikossa). Paino pudonnut 74,6 -> 72,3.[/quote]

Suht samanlaisesta painosta olen minäkin lähtenyt ja aivan samaa kokeilen minäkin. Ei lihaa ja kalaa eikä jauhotuotteita, perunaa, sokeria. 6.1 aloitin ja 3 kg oli muutama päivä sitten paino pudonnut. Syön kuitenkin koko ajan kasviksia ja hedelmiä joten en ole nälässä.  Olo on pirteä ja jalat kevyet. Kevyitä ravisteluita  tuli alussa pari kertaa ja niihin söin banaania jolla menivät ohi. Tästä on hyvä jatkaa. 

[/quote]

Miksi et syö kalaa? =O