Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutuskuurin aloittaneet, paljonko

Vierailija
14.01.2014 |

on paino tippunut tässä vaiheessa? 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 09:53"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 09:23"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 08:12"]Millaisista lukemista olette lähteneet? 3 kg on hieno tulos! =) Itsekin aloitin kuun alusta, tosin varsinainen tarkoitusperä ei ollut (pelkkä) laihdutus, vaan kokeilla tammikuun ajan veganismia sekä viettää tipaton tammikuu. Myös herkut jätin pois, tälle en ottanut mitään aikarajaa, mutta eipä ole toistaiseksi pahemmin houkutellut. Lenkkeillyt olen ahkerasti, salilla käynyt vähemmän ahkerasti (2 krt viikossa). Paino pudonnut 74,6 -> 72,3.[/quote]

Suht samanlaisesta painosta olen minäkin lähtenyt ja aivan samaa kokeilen minäkin. Ei lihaa ja kalaa eikä jauhotuotteita, perunaa, sokeria. 6.1 aloitin ja 3 kg oli muutama päivä sitten paino pudonnut. Syön kuitenkin koko ajan kasviksia ja hedelmiä joten en ole nälässä.  Olo on pirteä ja jalat kevyet. Kevyitä ravisteluita  tuli alussa pari kertaa ja niihin söin banaania jolla menivät ohi. Tästä on hyvä jatkaa. 

[/quote]

Miksi et syö kalaa? =O

[/quote]

Tätä minäkin ihmettelen.

Vierailija
22/28 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveitä lähtöpainoja, jos viikossa tippuu 2-3 kg :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt vaa'alla, mutta ylimmät vatsapalat ovat tulleet kivasti esiin.

Vierailija
24/28 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan, en omista vaakaa.

Vierailija
25/28 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.1 lähtien 62 kilosta 58 kiloon ja vielä vähän jatketaan.

Vierailija
26/28 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuussa aloitin ja nyt on 16 kg lähtenyt, eli 102kg ->86kg! Joululomalla annoin itselleni luvan syödä vapaammin, mutta ei tullut onnekseni yhtään takapakkia. Nyt alkoi taas kunnon rutistus ja kun olen luvussa mikä alkaa seittosella, niin saan vähän höllätä ja tahti saa hidastua. Ehkä ennen kesää vielä pieni rutistus, koska tavoitteena on kesällä olla kunnossa (ehkä 65 kg?) ja pysyäkin siinä sitten loppuelämä! Motivaatio on kova ja olenkin päättänyt, että sitten kun päämäärän saavutan, niin käyn viikottain puntarilla ja jos paino nousee muutamankin kiloa yli sen itselle sopivan -> heti itseä niskasta kiinni.
Liikakiloista on nyt saatu liikaa..

Itse liityin siis lokakuussa xtravaganza ohjelmaan ja oon ollu todella tyytyväinen päätökseeni. Vaikka motivaatio on kova, niin en tiedä oisinko ilman tuota pystynyt siihen. Olen siis välillä ollut pelkillä ateriankorvikkeilla ja välillä lautasmallin mukaisella ruokavaliolla. 

Välillä tulee masiskausia ja tekee niiin paljon mieli kaikkea pizzaa tai herkkuja, mutta kun pitää mielessä sen päämäärän ja palkitsen itseni aina välietapeilla, niin kyllä se tästä :)

Tsememppiä kaikille!

Vierailija
27/28 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 16:22"]

hirveitä lähtöpainoja, jos viikossa tippuu 2-3 kg :)

[/quote]

Ei välttämättä, lähteneet kilot voivat olla ihan nestettä. Mitäs siihen sanot, että minä "laihdun" kerran kuussa vuorokaudessa n.4kg? Kerään ennen menkkoja aivan järkyn turvotuksen ja sitten yhtään sen kummemmin hienostelematta kusen sen menkkojen alettua noin vuorokaudessa pois.

Vierailija
28/28 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa ja miten noin monelle naiselle painoa on kertynyt yli 100kg? Hieno juttu, että olette päättäneet laihduttaa, mutta miksi olette alun perin päästäneet itsenne tuollaisiin mittoihin? Oletko itse tai onko miehenne tyytyväisiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi