Mihin tuotteisiin joita useimmat ihmiset käyttää, sinulla ei mene lainkaan rahaa?
Minä voin aloittaa:
hiusvärit(en värjää hiuksia ollenkaaan)
meikkivoide(En käytä lainkaan)
reseptilääkkeet
rintaliivit
Kommentit (61)
Lapset. Ja kaikki niihin liittyvä.
Vartalovoiteet. En ole koskaan ymmärtänyt miksi jotkut verhoaa kehonsa kemikaaleihin, jopa lapsensakin. Ihosairaudet toki asia erikseen.
Osa vielä pilannut ihonsa niillä niin ettei kosteustasapaino enää olekaan normaali.
Rintaliivit (no on mulla yhdet vanhat, kun joskus joku mekko kaipaa liivit)
On kyllä käsittämättömän epämukava vaate.
Kahvilat, brunssit, dinnerit. Ei ole tyttöfrendejä joiden kanssa noissa istuisi rahaa tuhlaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vartalovoiteet. En ole koskaan ymmärtänyt miksi jotkut verhoaa kehonsa kemikaaleihin, jopa lapsensakin. Ihosairaudet toki asia erikseen.
Osa vielä pilannut ihonsa niillä niin ettei kosteustasapaino enää olekaan normaali.
Eiköhän noilla läträä kuitenkin vain vähemmistö, ei useimmat. Odottajiltakin nykyään kielletty.
Hiuslisäkkeet. Ainakin pääministeri käyttää
- lasten vaatteet tai ylipäätään mikään mikä liittyy lapsiin sillä mulla ei lapsia ole eikä tule ikinä olemaan
- tupakka
- alkoholi
- huumeet
- energiajuomat (hyviä on mutta saan niistä ripulin)
- kampaaja (käynyt viimeksi yli 10 v sitten)
- kosmetologi, ripset, kulmat, kynnet, karvan poistot yms naisten hössötykset (en ole ikinä käynyt)
/n32
-Shampoo. Jostain syystä äitini on ottanut tavaksi ostaaminulle aina jouluisin 5 shampoota, jotka riittävät koko vuodeksi :D)
-bussikortti/auto. Liikun pyörällä ympäri vuoden.
-Rintaliivit.
Uhkapeleihin ei mene mitään koska olen miljonääri ja pörssissä tulee "pelailtua" ihan tarpeeksi.
Plus ne peliautomaattien pelit on ihan tylsiä. Tässä uusi peli. Vaihdetiin ne hedelmät joihinkin muuhin. Jep, tosi innovatiivistä.
Vaatteet, kauneudenhoito, meikit, alkoholi, baarit, ravintolat, viihde.
Vierailija kirjoitti:
Vegaanieinekset. Kaurajuoma.
Sama täällä! etkä voi olla mun mies, kun näin just!
Apteekin tuotteet jää hakematta, kun ei tarvi. Ne on kuulemma pakko ostaa, mitä lääkäri on määrännyt, kun äidille kävin hakemassa lääkettä. Montakin kyseenalaista valmistetta oli listassa. Näytti tulevan itse apteekkari paikalle, kun halusin niistä tuotteista tulosteen paperisena ja menin tietysti lukemaan niitä muualle. Se tulosteen saaminen tuntui Hän, sain ne. Ekassa ei ollut edes apuaineluetteloa, mikä kyllä oli kummallinen "tieto". Pyytämällä sain sen, mikä lukee kuulemma pharmacassakin - ikään kuin äitini alkaisi sitä sieltä lukemaan - näkis kyllä, mut k u v i t t e l e , apteekissa????? Tulipa selväksi se systeemi: ei saa häiritä kassavirtaa:-D
Kaikki keittiöön liittyvä koska syön vain ulkona.
Meikit
Tupakka
Alkoholi
Kahvi
Auto
Rahapelikoneet
Vierailija kirjoitti:
kondomit :)
"useimmat" ihmiset tuskin käyttää kondomia...
Lomamatkat, pikkuhousunsuojat, lihavalmisteet, auto, harrastukset, krääsä