Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan saanut sinua kiihottumaan enemmän kuin nykyinen puolisosi?

Vierailija
28.01.2014 |

Seksuaalisesti siis. Minut on. Valitettavasti salasuhteeni teki minut hulluksi halusta ja nyt ajattelen häntä, kun olen sängyssä mieheni kanssa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillitse himosi, hallitse halusi vai miten se menikään

Vierailija
2/6 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Uuuhhh, ajatuskin saa aikaan alaosassa tuntemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin tapasin mieheni, tapasin kyllä muitakin miehiä, joiden kanssa synkkasi myös seksuaalisesti. Kuitenkin mieheni tapaamisen jälkeen en ole halunnut kyllä ketään toista tänä aikana. Vaikka joidenkin kanssa olisi ollutkin "teknisesti mukavampaa" ja monipuolisempaa, mutta se rakkaus... =)

Vierailija
4/6 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta elämässä on monia tärkeitä asioita, ja joissakin joutuu joustamaan hieman. Ei kaikin puolin ok suhdetta ole syytä vaihtaa siksi, että joku osa-alue ei ole täydellinen.

Vierailija
5/6 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, enkä usko että enää saakaan, sen verran hyvää seksiä meillä on ollut jo toista kymmentä vuotta.

Vierailija
6/6 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes muista milloin mieheni olisi viimeksi saanut mut kiihottumaan. Koko touhu on niin saatanan tylsää, teknistä ja ennalta-arvattavaa alusta loppuun, ettei siitä mitään kummoisia kutinoita toodellakaan synny. Mies ei ikinä yritä edes vihjailla tai lämmitellä mua, ja jos mä yritän jotain vihjailevaa tai lämmittelevää, mies hyppää suoraan asiaan. Mies ei edes suutele mua ikinä, ellei ole satakymmenen prosentin varmuus että pääsee sänkyyn, ja jos mä yritän suudella, se on miehelle yhtä kuin aloite seksiin. Mä osaan jo kaikki vuorosanat ulkoa, tiedän milloin on vaihdettava asentoa ja mihin asentoon, ja tiedän etukäteen, mitä milloinkin tapahtuu. Teknisesti hyvää seksiä, mutta ihan helvetin tylsää. 

Puhuminen ei auta, yritetty on selittää ystävällisesti, pyytää kauniisti, vääntää rautalangasta ja suurin piirtein hakata lapiolla päähän että menis perille, mutta kun ei. Joten jos ja kun mä olen kiihottunut, se kyllä johtuu jostain ihan muusta kuin tuosta omasta miehestä. Syrjähyppyihin en ole ruvennut enkä ajatellutkaan ruveta, mutta tulee sitä toisinaan, aika useinkin, sängyssä mietittyä, millaista tämä olisi jonkun toisen kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi