Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koronakiloista eroon jouluun mennessä - muitakin mukaan?

Vierailija
16.10.2020 |

Ylimääräistä tullut maaliskuun jälkeen sellainen viitisen kiloa, ja kun painoa on ollut jo ennestäänkin, mittarissa on lopulta 20 kiloa ylipainoa.

Koska tämä omituinen maailmantilanne tulee vielä jatkumaan, kenties useita vuosia, ei ole mitään syytä kerrytellä kiloja yhtään enempää.

Siispä otan tavoitteeksi päästä noista korona-aikana kertyneistä kiloista eroon jouluun mennessä.

Kuka lähtisi mukaan projektiin?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde mukaan. Kiloja tullut lisää 9kg ja tarkoitus kerryttää vielä 20+kg ensivuoden aikana lisää.

Vierailija
2/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kiloja on tullut myös sairauden(tai siis sen lääkkeiden ) myötä. Et kai jouluun mennessä 20 kg tiputtaa? MInä ajattelin ensi kesää tai vaikka vuosikin. Minulla on leikkaus tulossa mutta en kyllä ehdi siihen mennessä normaalipainoiseksi. En ole ikinä ollut näin lihava, talvitakkikaan ei mahtunut päälle, piti ostaa uusi.

Minulla on kännykässä fat secret, se on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kiloja on tullut myös sairauden(tai siis sen lääkkeiden ) myötä. Et kai jouluun mennessä 20 kg tiputtaa? MInä ajattelin ensi kesää tai vaikka vuosikin. Minulla on leikkaus tulossa mutta en kyllä ehdi siihen mennessä normaalipainoiseksi. En ole ikinä ollut näin lihava, talvitakkikaan ei mahtunut päälle, piti ostaa uusi.

Minulla on kännykässä fat secret, se on hyvä.

Ei tietenkään 20 kiloa vaan se tänä vuonna mittariin pamahtanut 5. Ap

Vierailija
4/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä koronakilot? Kerrankin ollut aikaa liikkua ja miettiä mitä syö.

-5,5 kg ja lisääkin toki saa pudota normaalipainon sisällä.

Vierailija
5/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotusyritykset ovat olleet jo muutaman viikon käynnissä. Saahan tästäkin projektista jotain sisältöä tapahtumaköyhään tilanteeseen, kun miettii mitä vähäkalorista, mutta ravitsevaa voi syödä. Nälkäähän ei tarvitse nähdä, kun valitsee ruuat oikein. -4 kg tällä hetkellä. Jos toiset neljä vielä lähtisi, olisin tosi tyytyväinen.

Vierailija
6/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt vähän sama, kun siinä ketjussa, jossa joku kyseli, mitä ihmiset tekevät korona-aikana säästyneillä rahoillaan. Ei mennyt monta kommentia, kun oli ensimmäinen, toinen ja kolmaskin kitisemässä, että mitkä säästyneet rahat, ei mulla mitään ole jäänyt säästöön, kun 1) kituutetaan täällä lomautettuina kädestä suuhun tai 2) ihan samalla tavalla ollaan työpaikalla, eikä koskaan ennenkään ole mihinkään matkustettu tai missään tapahtumissa käyty tai 3) yritäpä itse ruokkia koko kevät kuutta teiniä kotona - ei kuule kenenkään rahat riitä. Jos sinulle ei ole kertynyt kiloja, tai niitä on jopa lähtenyt, niin onnittelut. Tosi hienoa. Olet hyvä ihminen. Papukaijamerkki on jo postissa. Mutta hittojako tulet sitä tähän ketjuun kertomaan - anna niiden ihmisten, joita aihe koskee, keskustella rauhassa ja aloita vaikka oma ketjusi niille, joilta koronan aikana on kiloja lähtenyt.

Vierailija
7/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana. Kesän aikana hukannut kolme kiloa, jotka tulivat maalis-toukokuussa. Tavoite on hukata pikkuisen lisääkin, mutta selkeästi niitä koronakilojakin tuli.

Vierailija
8/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pudotusyritykset ovat olleet jo muutaman viikon käynnissä. Saahan tästäkin projektista jotain sisältöä tapahtumaköyhään tilanteeseen, kun miettii mitä vähäkalorista, mutta ravitsevaa voi syödä. Nälkäähän ei tarvitse nähdä, kun valitsee ruuat oikein. -4 kg tällä hetkellä. Jos toiset neljä vielä lähtisi, olisin tosi tyytyväinen.

Hyvä sinä! Tosiaan samaa ajattelin itsekin: kun tilanne on, mitä on, ja etätöissä sekä kotona nyhjääminen jatkuu, niin miksikä sitä ei hakisi sisältöä elämään painonpudotuksesta. AP

Vierailija
9/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinulle! Itsellä päinvastoin kevät oli aivan hullu kotona ja töissä eikä aikaa itsestä huolehtimiselle jäänyt. Nyt vasta alkanut arki asettua ja jää voimavaroja liikuntaan ja syömisten suunnitteluun.

Sinulle varmasti löytyy joku "ei todellakaan yhtään koronakiloa, josta pitäisi päästä eroon"-ketju :)

AP

Vierailija
10/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin jo! Koronakiloja tuli muutama ennen kuin ryhdistäydyin ja aloitin Figure 8 tanssitreenit.

Sillä ja normaalilla syömisellä kiloja ja etenkin senttejä on lähtenyt helposti jo muutamassa viikossa.

Tsemppiä!

Vierailija
11/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden sillä mielellä mukaan että aloitan ens vuoden alussa. Olen aiemmin laihduttanut 32 kiloa , 2 kiloa per kuukausi. Sopi mulle oikein hyvin. Ihan tavallisilla ruokatottumuksilla sain kilot pois , ei mitään salitreenejä kiitos ei. Nyt mulla on ongelmana leivän ja suklaan mussutus. Ja juustot , nämä iki ihanat juustot , niitä löytyy nytkin viittä eri lajia. Aattelin josko joulu ja uusvuosi vielä "herkutellaan" sit pikkuhiljaa kevättä kohden vähennetään , alkais uusia pienempiä kevätvaatteita katteleen ja silleen. Tsemppiä mahottomasti kaikille pudottajille , ei se haittaa vaikkei onnistuiskaan!! Pääasia on että itse viihtyy kropassaan  , näin ajattelen  :  D

Vierailija
12/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
13/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse tuskin on koronakiloista, vaan taipumuksesta lihoa. Jos elämä ei ole tasaista ja jokin muuttuu, siihen reagoi syömällä lisää. Samoilla ihmisillä tulee varmaan myös erokiloja, joulukiloja, grillikesäkiloja yms. Kannattaisin enemmän elämäntaparemonttia.

Vierailija
14/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukana, liikakiloja varmaan 30, vaaka inhottaa ja vaatteet kintsaa, vaikka joka kerta ostan isompaa kokoa, kun tarvitsen vaatteita. Latasin Fatsecretin, sen mukaan saan syödä 1800 kcal ja 30 kg olisi lähtenyt helatorstaina.

-Kuohuviini

Vierailija
15/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syytätte koronaa liikakiloista? Eikö teillä reppanoilla ole ollut muuta tekemistä kuin syöminen? 

Vierailija
16/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aiotte jouluun mennessä tiputtaa useita kiloja?

Vierailija
17/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin suklaan, tuoremehut ja jukurtin pois. Pikkuisen on jo lähtenyt. Olen hengessä mukana mutta en aseta kilomääriä. Aikoinaan laihdutin 17 kiloa alle vuodessa kitudieetillä ja jokainen kilo tuli takaisin pienen koron kanssa.

Vierailija
18/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi syytätte koronaa liikakiloista? Eikö teillä reppanoilla ole ollut muuta tekemistä kuin syöminen? 

Eikö itselläsi ole muuta tekemistä kuin AV:lla ilkeily?

Vierailija
19/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten aiotte jouluun mennessä tiputtaa useita kiloja?

Jouluun on vielä kaksi kuukautta, siinä ajassa pudottaa kevyesti 2-10 kiloa.

Vierailija
20/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä motivaatio kun elämä on nykyään pelkästään kotona? Ne ikuiset 10km kävelylenkit ovat tylsiä eivätkä auta mihinkään.

Tää maailma on muuten vaa muuttunut niin tylsäksi paikaksi jo ennen korona.