Pojalle nimeksi Jörn, mitä mieltä?
Harkinnassa on poikavauvalle nimeksi Jörn.
Onko sopivaa, vaikka emme ole suomenruotsalaisia? Olemme kyllä muuten sivistynyt, kulttuuria ja kirjallisuutta harrastava, ehkä hieman boheemikin perhe.
Kommentit (16)
"tässä jörnin synttäri-käpykakkua, saiskos olla?"
Onko muuten muita Jörnejä kuin donner? Miksi se muuten on jörn eikä Björn?
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 00:22"]
[/quote]
Repesin! :D
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 00:22"]
[/quote]Hyi :(
Nimi miehen mukaan. Toivottavasti jörniminen sitten oikeasti maistuu joskus. Hieno nimi! Toiseksi nimeksi voisi sopia esim Max.
Jorma olisi varmaankin yhtä hieno nimi.
Ei tähän maahan kahta Jörniä mahdu. Egot on liian isot.
Olen itse aina tuon tyyppisistä nimistä ajatellut, että Örjan olisi kiva nimi. Tunnen yhden ruotsalaisen Örjanin. Öivind kiehtoo myös.
"No, oletteko tavanneet jörniä?" tai "No, oletteko tavanneet Jörniä?".. Ero on iso kuin maalla ja taivaalla.
"No, oletteko tavanneet jörniä?" tai "No, oletteko tavanneet Jörniä?".. Ero on iso kuin maalla ja taivaalla.
Kyllä tänne mahtuu vaikka kolme Jörkkaa. Iso-Jörn ei varmaan ole enää itse vaikuttamisiässä kun tämä pienempi taasen olisi.
Jörkka tulee mieleen ja häntä parodioiden tehty tylytysdialoginen video (googleta Aitoa menoa.avi).
Minusta on sopimatonta antaa selvästi jonkin tietyn toisen kulttuurin nimiä. Yleiseurooppalaisiksi tai -maailmallisiksi muodostuneet nimet ovat eri asia.
Mikäs siinä. Jörnimällähän tuo on tehtykin.