Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä niin haluaisin, että joku huolehtisi minusta

Vierailija
15.10.2020 |

Olen niin kyllästynyt hoitamaan kaikki asiat yksin ja tekemään ruuan ja kotityöt vain itsekseni. Olisinpa lapsi taas ja saisin olla vaan toisten huolehdittavana.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin kumppania, en tarvitse asioistani huolehtijaa, siihen pystyn itse. Mutta kumppania, jonka kanssa voisin jakaa asioita. Niin ettei tarvitsisi aina kokea kaikkea yksin. Vuodesta toiseen.

Vierailija
22/30 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 kirjoitti hyvin , arjen romantiikka on parasta luksusta.  Kävely vesisateessa yhdessä , palaneen pitsan järsiminen yhdessä , nuotion loimun katselu yhdessä ,kaatuneen maitopurkin siivous yhdessä. Ihanaa arkielämää ilman merkkilaukkuja ja selfieitä. Ap nyt rimpsalle ja kaverin hakuun , löydät varmasti!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo nyt mitenkään kohtuuttomalta toiveelta minusta kuulosta, että haluaisi joskus olla itse tekemättä kaikkia hommia. Mun mielestä parisuhteessa just pitää jakaa tuota kuormaa. Ja onhan se mukava piristää toisen päivää niin, että on hoitanut kaikki jo alta pois 😊

M38

Vierailija
24/30 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin "vain" täysihoitoon. Huolehtisin itse omista ja lasteni asioista, kuntoutukset, lääkärit, kaikki nää, mutta joku muu tekis ruuan pöytään 5krt päivässä ja siivoaisi keittiöstä jäljet. Pyykkihuollonkin voisi tehdä. Sitten jaksaisin paremmin taistella muissa asioissa. Ja huom. ei tarttisi olla seisova pöytä :-D . Ei muuta ku lottoamaan. Rahalla saa.

Vierailija
25/30 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama toive. Et ole yksin. Missä sellaisia miehiä? Ajatuskin tuntuu herättävän nykyään miehissä lähinnä vihaa.

Vierailija
26/30 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän niin tuon tunteen.

Olen itsenäinen ja hoidan elämäni. En tarvitse miestä tekemään asioita puolestani.

Mutta...olisi ihanaa, jos olisi turvallinen syli mihin käpertyä, käsivarret suojelevasti ympärilläni, olkapää johon nojata ja kuuntelevat korvat vailla tuomitsemista.

Kaipaan kumppanuutta. Elämän ilojen ja surujen kohtaamista yhdessä käsi kädesssä.

Sitä, että illalla voin nukahtaa kuuntelemalla toisen hengitystä. Koskettaa kädelläni häntä ja tuntea kehonsa lämmön.

Arkisessa kumppanuudessa on jotakin todella kaunista. Siihen ei tarvita jatkuvia ilotulituksia ja uber romanttisia elämyksiä. Se paras osuus on toista varten tehty ruoka valmiina työpäivän jälkeen; niskan ja jalkapohjien hierominen yhdessä elokuvaa katsellessa; kauppareissu verkkareissa, rinta rinnan ostoskärryä työntäen; toisen ilahtunut hymy kun tulet paikalle.

Rakkautta, rakkautta vain.

Ihana!

Vierailija
27/30 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea juopoksi ja saat huolenpitoa.

Vierailija
28/30 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä liikaa pyydetty, tiedät kai sen itsekin ettet saa hyvää kumppania.

Vierailija
29/30 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/30 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti sanottu! Noin minäkin parisuhteen näen - siinä tuetaan toinen toista, jotta molemmat jaksaisivat ja pääsisivät eteenpäin elämässä. Yhteistyötä.

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo nyt mitenkään kohtuuttomalta toiveelta minusta kuulosta, että haluaisi joskus olla itse tekemättä kaikkia hommia. Mun mielestä parisuhteessa just pitää jakaa tuota kuormaa. Ja onhan se mukava piristää toisen päivää niin, että on hoitanut kaikki jo alta pois 😊

M38