Miksi joidenkin ihmisten lähellä tuntuu käsittämättömän pahalta? Kuin olisi negatiivisen säteilyn alaisuudessa
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mitä tarkoitat. Toisaalta, kolikolla on myös kääntöpuolensa.
Ainakin yksi tietämäni ihminen on varmaan hyvä. Tuon seurassa vain tuntee olonsa välittömästi turvalliseksi, vaikka tuon harrastus- ja sotilashistoria ovatkin väkivaltaisia (Afghanistan, suojeli tyttöjä koulumatkoilla). Se mikä tuossa ihmisessä on erikoista, on se, että jostain syystä koirat ihastuvat siihen välittömästi.
En luottaisi tässä koirien arvioon. Olen itse saanut nähdä monet kerrat, miten koirat tuntuvat tykästyvän ensi silmäyksellä erittäin narsistiseen, dominoivaan ihmiseen ja liehakoivat ja mielistelevät häntä. Oikeastaan vain yksi koira on nähnyt hänen lävitseen ja suhtautunut häneen epäluuloisesti ja jopa vihamielisesti, vaikka kyseinen koira oli luonteeltaan tosi lempeä ja ystävällinen. Voin myös kuvitella että tämä ihminen voi näyttäytyä monien silmiin aluksi hyvin luotettavalta ja turvalliselta, vaikka totuus onkin aivan muuta.
Itse luotan koirien arvioon ja siihen että ne aistivat enemmän kuin ihmiset.
Tuossa kyseisessä miehessä, kaverini mies, on vain jotain. Se nyt kuitenkin vaatii jotain, että lähtee Afganistaniin henkensä kaupalla huolehtimaan siitä, että tytöt voivat käydä koulussa.
Kyllä aurat ja energiat ovat olemassa vaikka emme niitä näekään. On myös henkilöitä jotka kuluttuvat sun positiivista energiaa, joten opettele suojelemaan sitä. Vaihdamme energiaa esim kädenpudistuksen, seksin ja silmiin katsomisen kautta. Ikinä ei kannata katsoa esim. silmiin henkilöä jos tunnet tällä olevan alhaiset energia, vaan kannattaa katsoa silmien väliin, joka vaikuittaa kuiteenkin siltä että katsoisit silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan minä tuollainen ihminen jonka lähellä vaan tulee paha olo kun kaikki välttelee eikä halua olla missään tekemisissä vaikka olen ollut mielestäni ystävällinen enkä ole tehnyt tai sanonut mitään pahaa?
Sisimmässäni kyllä olen ihmisvihaaja ja löytyy myös hyvin synkkä henkinen puoli, mutta en usko että tekisin oikeasti mitään pahaa ikinä kenellekään.
Sisimmässäni olen kiltti mutta musta on vähän tullut ihmisvihaaja. Jotkut tykkää luonteestani yleensä mutta sitten on niitä joitain muita.Ihminen kun on eläin niin meillä on vaisto johonka kyllä kannattaa luottaa. Näin täällä.
Mä tiiän yhen tämmösen ihmisen jonka kanssa on tosi vaikee tulla toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut kaksi henkilöä jotka olivat todella pahoja.
Ensimmäisen tapauksen lähellä oli fyysinen pahoinvointi voimakas ja tuntui, että pala olisi kurkussa.
Ja näkyi hänen läsnäollessa omituisia olennon kasvoja.Toinen tapaus on se, kun näki henkilön ensimmäisen kerran, niin selittämätön kauhun tunne tuli kehoon.
Myöhemmin lehdissä oli tästä henkilöstä kuvia ja kerrottiin hänen murhanneen kaksi lasta.Skitsofrenialääkkeet
Idiootti.
Nimenomaan aurat ja energiakentät. Ihmisen energiakenttä ulottuu fyysisen kropan ulkopuolelle. Sen vuoksi heti kuin astut huoneeseen, jossa on esim riidelty pystyt aistimaan huonon ilmapiirin vaikka sanaakaan ei sanottaisi. Toiset ovat herkempiä energioille kuin toiset. Itselle tule huono olo esim. kiireisissä ostoskeskuksissa kun on liian paljon eri energioita.
pahuuden aistii. käytiin kerran katsomassa taloa, ihmeteltiin miksi kiva ja edullinen talo ei ole mennyt kaupaksi. naapurissa istui tupakalla yksinäisen oloinen nainen jolla silmät kiilui. oltiin kiinnostuneita talosta mutta joku tuntematon kaupungilla sanoi, älkää ihmeessä ostako sitä, se naapuri on aikanaan hukuttanut kaksi lastaan veneestä järveen. jätettiin talo ostamatta. tästä on aikaa jo yli 20 vuotta. kuulen edelleen läheiseltä, kuinka sen naapurin silmät kiilui kun itse lapsena pyörähtelin pihalla.