Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joidenkin ihmisten lähellä tuntuu käsittämättömän pahalta? Kuin olisi negatiivisen säteilyn alaisuudessa

Vierailija
15.10.2020 |

Onko aurat sittenkin totta?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo tunne kumpua omasta epävarmuudesta ja riittämättömyyden pelosta.

Vierailija
22/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistien seuras kokee pelkoa ja pahaa oloa.

oikeasti hyvien ihmisten seuras tulee piristynyt ja iloinen olo ainakin mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut kaksi henkilöä jotka olivat todella pahoja.

Ensimmäisen tapauksen lähellä oli fyysinen pahoinvointi voimakas ja tuntui, että pala olisi kurkussa.

Ja näkyi hänen läsnäollessa omituisia olennon kasvoja.

Toinen tapaus on se, kun näki henkilön ensimmäisen kerran, niin selittämätön kauhun tunne tuli kehoon.

Myöhemmin lehdissä oli tästä henkilöstä kuvia ja kerrottiin hänen murhanneen kaksi lasta.

Skitsofrenialääkkeet

Aistin hermostumista ja paniikkia. Hikoiletko?

Joku

Vierailija
24/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mihinkään säteilyyn liity. Jotkut ihmiset nyt on vaan dominoivia ja kontrollloivia. Se huokuu käytöksessä ja tukahduttaa ympärillä olevat.

Vierailija
25/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin treffeillä tälläisen kanssa. Oli vaan joku outo tunne että tää ei ole nyt ihan ok. Myöhemmin kuulin että oli pahoinpidellyt entisen naisystävänsä.

Vierailija
26/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuroottisuutta. 

Vierailija
27/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sitten vastaavasti ihmisiä joiden lähellä on hyvä olla?

On, yksi syy miksi rakastuin nykyiseen puolisoni oli se, miten rauhallinen ja turvallinen olo minulla oli hänen seurassaan, kai sitä voisi auran säteilyksikin kutsua. Samoin sukulaisen avopuoliso on sellainen josta huokuu rauha ja seesteisyys, heillä on ilo kyläillä.

Äitini on juuri aloituksessa kuvaillut kaltainen, melko varmasti myös narsisti.

Samoin yhdellä puolitutulla on aina ollut "paha aura", sain muutama vuosi sitten tietää että hän jahtaa teinnityttöjä netissä.

Vierailija
28/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tarina näistä ”tuntijoista” eräs miespuolinen tuttavani on jäätävä pelimies ja pahimman luokan ”narsistinen” hyväksikäyttäjä... esittää kyllä reilua jätkää jne. Useampikin naispuolinen ”henkinen” tuttava on avautunut siitä miten tämä mies on niin luotettavan oloinen ja hänestä oikein säteilee rauha ja tasapaino... ei voi kun nauraa näille naisille.

Olen tutustunut tähän mieheen työtehtävissä jostain syystä hän on halunnut avautua minulle naisjutuistaan ja kaikenlaisesta muusta harrastamastaan vedätyksestä... Hauskaa seuraa hän kyllä on juhlissa ja harrastuksissa, mutta en luottaisi häneen missään merkittävässä. Itse olen mies jos asia nyt jäi askarruttamaan jotakuta.

Vierailija
29/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin kerran parisen kuukautta omakotitalossa ja eräänä päivänä talon ohitse kulkeva vanha nainen sanoi minulle: "Herran henki on hylännyt tämän talon,  asukkaat ovat murhamiehiä" . Vastasin: "Kyllä ovatkin ellette juokse vikkelästi ohitse". Ihmeellistä kuinka nopeasti vanhakin nainen voi juosta, kunhan vain motivoidaan.

Vierailija
30/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan minä tuollainen ihminen jonka lähellä vaan tulee paha olo kun kaikki välttelee eikä halua olla missään tekemisissä vaikka olen ollut mielestäni ystävällinen enkä ole tehnyt tai sanonut mitään pahaa? 

Sisimmässäni kyllä olen ihmisvihaaja ja löytyy myös hyvin synkkä henkinen puoli, mutta en usko että tekisin oikeasti mitään pahaa ikinä kenellekään.  

Susta vaan ehkä välittyy niin voimakkat energiat, että ihmiset kavahtavat jos et hillitse itseäsi ?

Vierailija
31/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mihinkään säteilyyn liity. Jotkut ihmiset nyt on vaan dominoivia ja kontrollloivia. Se huokuu käytöksessä ja tukahduttaa ympärillä olevat.

Ei se ole aina sitäkään. Itse huomaan aiheuttavani ihmisissä voimakkaita, positiivisia ja negatiivisia, reaktioita vaikka yritän useimmiten olla sivussa ja huomaamaton. Itseäni reaktiot eivät pelota mutta huomaan ihmisten pelästyvän minua enkä haluaisi aiheuttaa turhaa kuohuntaa. Olen kumminkin ihan tavallinen, hillityn näköinen, käytöksinen ja hillitysti puettu.

Vierailija
32/48 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sitten vastaavasti ihmisiä joiden lähellä on hyvä olla?

On, yksi syy miksi rakastuin nykyiseen puolisoni oli se, miten rauhallinen ja turvallinen olo minulla oli hänen seurassaan, kai sitä voisi auran säteilyksikin kutsua. Samoin sukulaisen avopuoliso on sellainen josta huokuu rauha ja seesteisyys, heillä on ilo kyläillä.

Äitini on juuri aloituksessa kuvaillut kaltainen, melko varmasti myös narsisti.

Samoin yhdellä puolitutulla on aina ollut "paha aura", sain muutama vuosi sitten tietää että hän jahtaa teinnityttöjä netissä.

Se on hyvä tunne kun kohtaa ihmisen, jonka seurassa on aivan turvassa.

Vierailija
33/48 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen tapauksen lähellä oli fyysinen pahoinvointi voimakas ja tuntui, että pala olisi kurkussa.

Toinen tapaus on se, kun näki henkilön ensimmäisen kerran, niin selittämätön kauhun tunne tuli kehoon.

Myöhemmin lehdissä oli tästä henkilöstä kuvia ja kerrottiin hänen murhanneen kaksi lasta.

Skitsofrenialääkkeet

Joku

En kovinkaan paljoa. Olen käyttänyt pitkään luonnondeodorantteja ja kookosöljyä kainaloissa ja hikoilu on vähentynyt roimasti.

Vierailija
34/48 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä AV-palstan meedioita.

Vierailija
35/48 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo tunne kumpua omasta epävarmuudesta ja riittämättömyyden pelosta.

Tämä! Jännä, kun näissä keskusteluissa "se toinen" on aina niiden fibojen aiheuttaja. Unohdetaan, että vuorovaikutukseen tarvitaan KAKSI ihmistä ja se puolikas siitä tunteesta (vähintään) tulee ihan omasta itsestä. Projisoidaan vain kaikki SEN TOISEN syyksi, vaikka itse koetaan ne tunteet ja itse voitaisiin niistä ottaa vastuun. Ehkäpä se toinen kokee juuri samoja, negoja fiiliksiä sinusta, mutta sivistyneempänä ei edes tuo niitä esiin vaan ymmärtää, että vastaus ei ole ihan näin yksiselitteinen?

Vierailija
36/48 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skitsofrenialääkkeet

Joku

En kovinkaan paljoa. Olen käyttänyt pitkään luonnondeodorantteja ja kookosöljyä kainaloissa ja hikoilu on vähentynyt roimasti.

😅

Vierailija
37/48 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai joidenki seurassa kokee olonsa paremmaks ku toisten. Eihän esim. yks ihminen voi vaikka ihastua keheen tahansa.

Ite ainaki koen että en viihdy jos ihmisillä ei oo hyviä käytöstapoja, ilkeä ulkonäköki vaikuttaa (ilmeet, eleet yms) ja siis sellanen perus kohteliaisuus puuttuu. Piikittelevä, sarkastinen "huumorintaju"... on piirteitä mitkä on mun mielestä vastenmielisiä ja tällasten ihmisten llähellä en viihdy. :D

Vierailija
38/48 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin havaitsen, jos ihminen on epäaito ja on vain muiden mieliksi jotenkin mukava, mutta sisällä kuohuu viha ja inho tai on tarkoitus yrittää hyötyä muista jotenkin. Sellainen teennäinen ystävällisyys haisee kauas.

Vierailija
39/48 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mitä tarkoitat. Toisaalta, kolikolla on myös kääntöpuolensa.

Ainakin yksi tietämäni ihminen on varmaan hyvä. Tuon seurassa vain tuntee olonsa välittömästi turvalliseksi, vaikka tuon harrastus- ja sotilashistoria ovatkin väkivaltaisia (Afghanistan, suojeli tyttöjä koulumatkoilla). Se mikä tuossa ihmisessä on erikoista, on se, että jostain syystä koirat ihastuvat siihen välittömästi.

Vierailija
40/48 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän mitä tarkoitat. Toisaalta, kolikolla on myös kääntöpuolensa.

Ainakin yksi tietämäni ihminen on varmaan hyvä. Tuon seurassa vain tuntee olonsa välittömästi turvalliseksi, vaikka tuon harrastus- ja sotilashistoria ovatkin väkivaltaisia (Afghanistan, suojeli tyttöjä koulumatkoilla). Se mikä tuossa ihmisessä on erikoista, on se, että jostain syystä koirat ihastuvat siihen välittömästi.

Sama juttu täällä. Mulle on sanoneet jotkut koiran omistajat, että koira ei ole hyväksynyt koskaan ketään muuta ihmistä.

Zinc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi