Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joidenkin ihmisten lähellä tuntuu käsittämättömän pahalta? Kuin olisi negatiivisen säteilyn alaisuudessa

Vierailija
15.10.2020 |

Onko aurat sittenkin totta?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat demoneja ihmisen kehossa. Esim. valokuvissa heidän silmänsä näyttävät täysin mustilta.

Vierailija
2/48 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne aurat ole, vaan ovat matrixin kätyreitä ja vartijoita.

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niil on yleensä kakssuuntanen, erittäin mustan pilven alla ”elävät”

Vierailija
4/48 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä narsistin lähellä ei ole hyvä olla. Siitä säteilee sellaista negatiivista auraa. Isäni on tällainen, en ole koskaan tykännyt olla isäni kanssa niin, että äiti ei olisi kotona.

Vierailija
5/48 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa sellainen konsepti, että sinä tunnet sen mitä toinen tuntee.

Imet ja tunnet toisen energiaa kuin pesusieni konsanaan.

Jos toinen on esimerkiksi hermostunut niin sinustakin tulee hermostunut. Jos se on iloinen ja rauhallinen niin sinäkin olet samaa.

Pahalta jos tuntuu, niin eittämättä se voi johtua samasta ilmiöstä.

Vierailija
6/48 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus henkilökemiat vaan ei toimi, vaikka ei ole mitään näkyvää riitaa tai syytä.

Vierailija
7/48 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus henkilökemiat vaan ei toimi, vaikka ei ole mitään näkyvää riitaa tai syytä.

Tää on kyllä totta, ja jännää miten pelkkä ensikohtaaminen voi johtaa jopa välittömään rakastumiseen, tai sitten nostaa ihon kananlihalle inhosta. Tutkimattomat on henkilökemioitten tiet :D

Vierailija
8/48 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut kaksi henkilöä jotka olivat todella pahoja.

Ensimmäisen tapauksen lähellä oli fyysinen pahoinvointi voimakas ja tuntui, että pala olisi kurkussa.

Ja näkyi hänen läsnäollessa omituisia olennon kasvoja.

Toinen tapaus on se, kun näki henkilön ensimmäisen kerran, niin selittämätön kauhun tunne tuli kehoon.

Myöhemmin lehdissä oli tästä henkilöstä kuvia ja kerrottiin hänen murhanneen kaksi lasta.

Vierailija
9/48 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gut feeling. Trust it.

Vierailija
10/48 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset "säteilee" eri tavoin. Olen hyvin sensitiivinen tällaiselle.

Vierailija
11/48 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen on esimerkiksi hermostunut niin sinustakin tulee hermostunut. Jos se on iloinen ja rauhallinen niin sinäkin olet samaa.

Sitä onkin sitten mahdotonta tietää varmuudella, kumpi on pahan olon/hermostuneisuuden/iloisuuden alkuperäinen lähde.  Ehkä se tunne alun perin lähti sinusta, ja se toinen alkoi sinun takiasi tuntea samaa tunnetta, ja sitten sinä taas tunsit sen hänestä.

Mikäli tuo teoria siis pitää paikkansa.

Vierailija
12/48 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten henkilö vaan asuu sädesienen kyllästämässä talossa ja sinä reagoit paniikinomaisesti kenties omien homekokemustesi takia?

Vierailija
13/48 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen tapauksen lähellä oli fyysinen pahoinvointi voimakas ja tuntui, että pala olisi kurkussa.

Toinen tapaus on se, kun näki henkilön ensimmäisen kerran, niin selittämätön kauhun tunne tuli kehoon.

Myöhemmin lehdissä oli tästä henkilöstä kuvia ja kerrottiin hänen murhanneen kaksi lasta.

Mä olen myös tavannut pari.

Yhden pahuuden aistin ensimmäisestä puhelusta, edes tapaamatta häntä. Vaikka hänen puheensa oli negatiivista ja ikävää, niin se ei ollut normaalia ilkeyttä, vaan aistin jotain todella sysimustaa pahaa. Ja vaisto oli oikeassa, se selvisi myöhemmin.

Pari ihmistä jotka ovat tulleet työpaikkaani. Olen heti aistinut heistä jotain häikkää. Toinen kertoi myöhemmin, kuinka savusti oman pomonsa ulos edellisessä työpaikassaan. Ja toinen alkoi heti puukottamaan muita ihmisiä selkään.

Valitettavasti olen tosi herkkä ihminen, ja intuitioni on hyvin voimakas. Jolloin nämä tyypit jäävät heti minulle kiinni. Ja heihin on tosi vaikea suhtautua, kun ei pääse karkuunkaan.

Vierailija
14/48 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä onkin sitten mahdotonta tietää varmuudella, kumpi on pahan olon/hermostuneisuuden/iloisuuden alkuperäinen lähde.  Ehkä se tunne alun perin lähti sinusta, ja se toinen alkoi sinun takiasi tuntea samaa tunnetta, ja sitten sinä taas tunsit sen hänestä.

Mikäli tuo teoria siis pitää paikkansa.

Peilisolut.

Vierailija
15/48 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten vastaavasti ihmisiä joiden lähellä on hyvä olla?

Vierailija
16/48 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan minä tuollainen ihminen jonka lähellä vaan tulee paha olo kun kaikki välttelee eikä halua olla missään tekemisissä vaikka olen ollut mielestäni ystävällinen enkä ole tehnyt tai sanonut mitään pahaa? 

Sisimmässäni kyllä olen ihmisvihaaja ja löytyy myös hyvin synkkä henkinen puoli, mutta en usko että tekisin oikeasti mitään pahaa ikinä kenellekään.  

Vierailija
17/48 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkaan ei voi olla täysin varma etteikö kuvittele vaan.  Jos kumminkin muuten toimii normaalisti. 

Vierailija
18/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sitten vastaavasti ihmisiä joiden lähellä on hyvä olla?

On! Tai itse ainakin olen tällaisia ihmisiä muutaman tavannut. Heidän seurassaan tulee jotenkin tosi rauhallinen, hyvä ja turvallinen olo.

He ovat ehkä niin läsnä itselleen ja elämälle että se jotenkin heijastuu? Sellainen hyväksyntä ja luottamus elämää kohtaan.

Vierailija
19/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skitsofrenialääkkeet

Vierailija
20/48 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lässyn lässyn

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän