Hiljaa täällä hihittelen kaverieni uusavuttomuutta esikoisiensa kanssa..
En puutu, en neuvo. Vinkkejä olisi vaikka kuinka paljon, mutta eiköhän heillekin jossain vaiheessa kokemuksen myötä tule se terve järki käyttöön :) Olette vain niin hassuja fb päivitystenne kanssa.
P.S Sitä vauvan sänkyä ei kannata laittaa suoran ikkunan alle, jos haluaa, että lapsi nukkuu päiväunia sängyssä, eikä revi verhoja/kurki koko ajan ikkunasta ulos. Myös pimennysverhot on hyvät, jos on totuttanut lapsen nukkumaan rattaissa rättien alla pimennossa.
Kommentit (11)
Luojan kiitos mulla ei ole sun kaltaisia "ystäviä".
ylemmyydentuntoani lisätäkseni minäkin ylläpidän uusavuttomien ja muutenkin avuttomien tyyppien kanssa ystävyyttä.
AP ja nelonen, sori mutta te ette kyllä tiedä mitä ystävyys on. Mutta onneksi saatte jostain valheellista itsetuntoa ja hyvät naurut. Tiedättekö mikä on kaikista paras ote elämään? Se että osaa nauraa itselleenkin.
Vähän säälittää tälläisten aloitusten tekijät. Koetaan olevansa muita ylempänä ja "hihitellään hiljaa" muiden "uusavuttomuudelle". Hihitteletkö hiljaa esim. teini-ikäisten jutuille, hehän ovat sinua kokemattomampia elämissään?
Onneksi minullakaan ei ole kaltaisiasi "kavereita".
Mistäs tiedätte, olenko jonkun teidän kaveri ;) Enhän minä nyt teille noita mielipiteitäni ääneen sano. Ja jos kysytte neuvoa, neuvon. Mutta en tyrkytä neuvojani. Annan teidän toteuttaa juuri sellaista äitiyttä, kun koette parhaaksi toteuttaa.
-ap-
Aika typerä neuvo toi ikkunajutgu. Turhaa pilkuttelua. Jos ton takia pidät itseäsi kokeneena, niin hiphei.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 13:18"]
En puutu, en neuvo. Vinkkejä olisi vaikka kuinka paljon, mutta eiköhän heillekin jossain vaiheessa kokemuksen myötä tule se terve järki käyttöön :) Olette vain niin hassuja fb päivitystenne kanssa.
P.S Sitä vauvan sänkyä ei kannata laittaa suoran ikkunan alle, jos haluaa, että lapsi nukkuu päiväunia sängyssä, eikä revi verhoja/kurki koko ajan ikkunasta ulos. Myös pimennysverhot on hyvät, jos on totuttanut lapsen nukkumaan rattaissa rättien alla pimennossa.
[/quote]
Mikä juttu tuo on, ettei lapsi nuku, jos sänky on ikkunan vieressä? Meillä ainakin nukkui, ei kalusteita tarvitse siirrellä, lapsi nukkuu jos on väsynyt. Jos ei ole, niin se on sitten ongelma, joka ei sänkyä siirtelemällä ratkea.
Esikoisien koisiminen on usein vaikeeta.
En neuvo, PS. neuvonpa kuitenkin.
mä sain huonoimman "neuvot" aina 3 lapsen äideiltä. Meillä oli isoja pottaamisongelmia ja muistan kun eräs lähes tuntematon alkoi minua sättimään puistossa. Yhden toisen yhden lapsen äidin kanssa puhuimme pottaamisesta ja minä kerroin että olemme hommanneet vaikka kuinka monta pottaa, mutta missään ei ole hyvä istua.
Ja täysin yllättäen tämä 3 lapsen äiti alkoi nauramaan ja kertoi kuinka hän on ostanut potan 50 sentillä kirpparilta ja hyvin on siihen kaikki lapset tottuneet.
En tiedä kumpi on huonompi vaihtoehto, se että ei kerro vai se joka ala-arvioi ja samalla korostaa omaa hyvyyttään.
Itse en kuulu kumpaankaan, mielellään jaan neuvoni kaikkien kanssa.
Kannattaa myös aina lähteä perään katsomaan kun ambulanssi tai paloauto menee ohi. Voi sitten seisoskella vieressä ja arvostella kun tekevät työtään, ja kun pääsee kotiin kirjoittaa tänne palstalle miten hommat olis siellä onnettomuuspaikalla pitäneet hoitaa..
Vierestä katsojat kun aina tietää miten asiat hoituu, mutta kun pitäis itse tarttua toimeen niin hipships häivytään paikalta.
Olet varmaan itsekin joskus ollut esikoisen äiti ja vasta-alkaja. En tajua tuollaista naureskelua, kuulostaa ilkeältä.
T: Kahden äiti