Nettideitti huijasi olevansa 10 vuotta nuorempi
Tapasin eilen miehen, jonka kanssa olin jutellut nettideittisivustolla. Siellä mies oli väittänyt olevansa 33-vuotias. Kun eilen tavattiin, mies myönsi olevansa 43-vuotias, koska ihmettelin, miten äitinsä olisi voinut saada hänet noin 45-vuotiaana. Meni maku jo alkuun näistä treffeistä, ja mies oli puheidensa ja tekojensa perusteella myös narsisti. Onko teitä muita nettideitit huijanneet?
Juu, enpä sit tosiaankaan halunnut nähdä tätä tyyppiä toista kertaa.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on tasan niin vanha kuin tuntee olevansa.
#ikäonvainnumero
No sittenhän tämä aloittajan miesdeitti voikin ottaa 60 mummon.
Eikö kun ikä on vain numeroita.
Mutta ei taida miehelle kelvata mummo. Aloittajalke pitäisi vanhempi patu kelvata?
Juujuu kirjoitti:
No, siis on mahdollista lisääntyä vielä 45-vuotiaana tai vanhempana, mutta ei kovin tavallista. Tämä mies oli siis juuri tullut äitinsä luota, ja kysyin, mitä äitinsä tekee työkseen, kertoi hänen olevan eläkkeellä ja vielä hänen syntymävuotensa. Ihmettelin siis, miten äiti voi olla melkein 80-vuotias ja poika väittää olevansa 33. No, kyllähän sen miehen kasvoistakin jo näin tämän valheen.
Ei siinä mitään, muahan ei haittaa, että mies on yli 40, mutta en vain ymmärtänyt miksi oli valehdellut. En voi kyllä luottaa ihmiseen, joka valehtelee näin tärkeän asian. No, hänessä oli sitten myös muutakin epäilyttävää, kuten juuri tuo mainitsemani narsismi.
Kiinnosti vain kysyä, oletteko muut kohdanneet vastaavaa valehtelua nettideittailussa?
ap
Miehenkään ei ole mahdollista lisääntyä vanhana. Kyllä se hedelmällisyys laskee miekilläkin +30v ihan samoin kuin naisillakin.
Mällin LAATU heittää vesilintua ja vammaista mukulaa pukkaa jos edes sää itämään enää mitään mukulaa.
Miehet huijaa iän ja pituuden, naiset painon. Ei ole ihan yksi eikä kaksi kertaa, kun on paljastunut että naisen deittiprofiilin kuva on otettu 15-20kg sitten...
Erittäin yleinen ilmiö, että mies ilmoittaa ikänsä muutaman vuoden nuoremmaksi ja pituutensa muutaman sentin pidemmäksi. Ihan kuin tämä ei tulisi ensitapaamisella ilmi. Samalla selviää valehtelutaipumus. Siinäpä hyvä alku suhteelle. 😅
Vierailija kirjoitti:
Nettideiteissä pyörineenä minulle on muodostunut sellainen käsitys, että elleivät miehet saa huomattavasti nuorempaa naista niin he ovat mielummin yksin kuin kelpuuttavat edes oman ikäistään naista saati vuotta-paria vanhempaa.
Puhun siis noin viisikymppisistä miehistä. Tosi monilla on hakukriteereissä tyyliä 20-45 v naiset eli itseään 5-25 vuotta nuoremmat. Tätä joo voi selittää biologialla, mutta miksi viisikymppinen mies edes tarvitsee lisääntymiskykyistä naista, kun itse on kuitenkin jo iäkäs. Missä realismi?
Sitten ne samat naamat ovat netissä kuukaudesta ellei jopa vuodesta toiseen.
Tämä kyllä ihmetyttää minuakin ja olen mies. Olen 39 ja en todellakaan kuvittele, että joku parikymppinen nainen kiinnostuisi minusta. En tosin noin nuorta haluakaan, sillä tuon ikäinenhän on aivan eri maailmasta kuin minä ja minua ei kiinnosta muutenkaan nykyajan älypuhelimentuijottajat, ja näitähän on myös minua vanhemmissa ihmisissä.
Itse olen huomannut että yli nelikymppiset naiset huijaavat ikänsä usein, ikä on profillissa alle 30-38 ja profiilitekstissä yli 40 vuotta. Yrittävät saada nuorempaa miestä huijaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Nettideiteissä pyörineenä minulle on muodostunut sellainen käsitys, että elleivät miehet saa huomattavasti nuorempaa naista niin he ovat mielummin yksin kuin kelpuuttavat edes oman ikäistään naista saati vuotta-paria vanhempaa.
Puhun siis noin viisikymppisistä miehistä. ---
50-vuotias on mitä todennäköisimmin jo kertaalleen eronnut, lapset on tehty ja talous & ura ovat vakaalla pohjalla. Etkä sinä muunlaisten miesten suuntaan edes katsele, eikö niin?
Miksi siis mainittu mies ottaisi naisen kuin naisen? Jos fantasiana on nuorempi nainen, eikä ongelmana ole olla yksin niin miksi tyytyä lösähtäneeseen 45-vuotiaaseen naiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun siis noin viisikymppisistä miehistä. ---
50-vuotias on mitä todennäköisimmin jo kertaalleen eronnut, lapset on tehty ja talous & ura ovat vakaalla pohjalla. Etkä sinä muunlaisten miesten suuntaan edes katsele, eikö niin?
Miksi siis mainittu mies ottaisi naisen kuin naisen? Jos fantasiana on nuorempi nainen, eikä ongelmana ole olla yksin niin miksi tyytyä lösähtäneeseen 45-vuotiaaseen naiseen?
Oen itsekin melkein 50 vuotias, joten luonnollisesti katselen suurinpiirtein samanikäisiä miehiä. Mitä ihmeellistä siinä on?
En tarkoitakaan, että nämä miehet "ottaisivat" naisen kuin naisen - eihän naisia niin vaan oteta vaan se on kahdensuutainen sopimus, johon tarvitaan myös naisen suostumus - vaan ihmettelen sitä, miksi miehet etsivät lähestulkoon vain nuorempia naisia niin, että omanikäisiä oteta huomioon ollenkaan. Onko mielestäsi tuon fantasian kuitenkin varsin epätodennäköinen toteutuminen sen arvoista, että mielummin ollaan loppuelämä yksin?
Yli nelikymppisten naisten syyttäminen lösähtäneeksi on niin kulunutta eikä ollenkaan validi peruste. Lösähtäneitä on kaikissa ikäluokissa sekä miehissä että naisissa. Deittipalstoilla normaalipainoisia miehiäkään ei ole ruuhkaksi asti ja samalla tavalla ne miehet vanhenee kuin naisetkin.
Jotenkin tuntuu, että aina näitä ikäerokysymyksiä perustellaan sillä, että mies olisi todella loistavasti säilynyt suorituskykyinen superihminen ja täten "ansaitsee" nuoremman naisen. Kun sitten katselee ympärilleen niin aika tavallisia tallaajia tässä ollaan kaikki. Omassa laajassa ystävä- ja tuttavapiirissäni on yksi pariskunta, jossa nainen on viisitoista vuotta nuorempi kuin mies.
Aika pelle mies.
Mä oisin valehdellu ainakin 15 vuotta.
Enkä olis myöntäny mitään ennekuin oltais bylsitty.
Ulkomaalaiset miehet on pääsääntöisesti aina sen 10 vuotta vanhempia oikeasti. Mikä on tietysti outoa, koska silti haluavat matcheja oikeasti oman ikäistensä kanssa.
Yksi lähes 50v mies oli laittanut kuvansa vuodelta 2007. sama kuva oli myös miehen FB- proofiilin kuvana ja siellä näkyi päiväys.
Sitten on nämä, joilla on se kalju päälaki rajattu kuvasta pois... tyyliin Carlos Palander.
Mullakaan ei todellakaan ole yli 45- vuotiaille miespuolisilla tutuilla mitään 25- vuotiaita fitness-tipuja kainalossa. Ei itse asiassa yhdelläkään ole yli 10 vuotta nuorempaa vaimoa tai tyttöystävää, ei edes toisella kierroksella olijoilla. Tiedän myös paljon Tinderissä roikkuvia miehiä, joiden sieltä löytämä irtoseksiseura on kyllä ihan samaa ikäluokkaa olevia naisia.
Ei ole tullut vastaan näitä iän valehtelijoita. Tosin en ole edes deittaillut juuri itseäni vanhempia. Kun ei niitä tinderissä juuri vastaan tule. Oon ajatellut että ehkä niitä ei vaan ole siellä enempää, mutta ehkä syynä onkin se, että he itse ovat rajaksi laittaneet nuoremmat. Eikä tällainen 37v sitten kelpaa. :D No, ei se minua haittaa, nuorten miesten keskuudessa on sitten vientiä. Ja en usko että nämä tapaamani miehet ovat ikäänsä huijanneet, kyllä sen nyt livenä näkee aika hyvin. Olen kyllä ihmetellyt tätä nuorten miesten kiinnostusta, mutta moni näistä sanonut, että näytän paljon nuoremmalta. Ja kun olen hoikkakin, niin ei kai sillä iällä niin isoa merkitystä ole, kun mitään vakavaa en ole hakenut.
Hän oli transikäinen. Eräänä päivänä hän heräsi 33 vuotiaan naisen vierestä ja sanoi: "hei, mä oon samanikäinen kuin sä!"
Siitä lähti käynnit tk:ssa ja sitä kautta transikäpolille selvittämään olisiko iän vaihtopalveluista todella hyötyä vai onko se vain vaihe. Sitten lääkärit lopulta tekivät plastiikkakirurgiaa ja henkilökorttiin vaihdettiin eri syntymävuosi. Pekka ei ole katunut vaihto-operaatiota, vaikka kaikki eivät hyväksykään häntä oikeaksi 33 vuotiaaksi.
Pekka syntyi 70-luvulla, mutta hän syntyi 80-luvulla syntyneeksi väärällä vuosikymmenellä. Lääkärit ja viranomaiset korjasivat tilanteen vastaamaan hänen aivotoimintaansa.
Kuka käskee mennä sokkotreffeille.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin yleinen ilmiö, että mies ilmoittaa ikänsä muutaman vuoden nuoremmaksi ja pituutensa muutaman sentin pidemmäksi. Ihan kuin tämä ei tulisi ensitapaamisella ilmi. Samalla selviää valehtelutaipumus. Siinäpä hyvä alku suhteelle. 😅
Profiiliin laitetaankin se ihanneminä eikä se mikä oikeasti on.
Jostain syystä miehet kuvittelevat (olennaisesti) nuoremman naisystävän, jotenkin mystisesti nuorentavan heitä itseään. Sehän tekee päinvastoin. He näyttävät tosi rupusilta sen nuoremman naisen rinnalla.
Olihan se jossain euroopassa (Saksassa) joku tyyppi, joka oli omasta mielestään 10-15 vuotta "nuorempi", kuin mitä hän papereissa oli ja haki jopa virallisesti uutta syntymäaikaa :D :D Eipä myönnetty :D
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä miehet kuvittelevat (olennaisesti) nuoremman naisystävän, jotenkin mystisesti nuorentavan heitä itseään. Sehän tekee päinvastoin. He näyttävät tosi rupusilta sen nuoremman naisen rinnalla.
Olihan se jossain euroopassa (Saksassa) joku tyyppi, joka oli omasta mielestään 10-15 vuotta "nuorempi", kuin mitä hän papereissa oli ja haki jopa virallisesti uutta syntymäaikaa :D :D Eipä myönnetty :D
Kun mies tuntee olevansa nuorempi kuin on, niin silloin oikeasti vanheneekin hitaammin. Nuori tyttöystävä vahvistaa tuota tunnetta samoin kuin nuorekkaat vaatteet.
Omassa tuttavapiirissäni tällaiset suuren ikäeron parisuhteet ovat myös todella harvinaisia. Tuttavapiiri lähinnä akateemista, hyvin toimeentulevaa. Olisi vaikea kuvitella, että kukaan meistä 40-50-vuotiaista, miehistä tai naisista, lähtökohtaisesti havittelisi jotain pari-kolmekymppistä partneria. Taidamme kuitenkin arvostaa enemmän elämän tuomaa viisautta, kypsyyttä, samanlaisia elämänkokemuksia, samanlaista elämäntilannetta ja ymmärrystä tähän ikään kuuluviin erityisiin haasteisiin.
Entäpä jos aloittaja ei halua
A) noin vanhaa kurppaa kun itse on vasta 30
B) paskan puhujaa