Onko muutkin maskista kieltäytyjät saaneet tylyä asiakaspalvelua?
Esimerkiksi kassoilla ei enää tervehditä vaikka itse tervehtii, sanovat vain summan ja tuijottavat tuimasti.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän maskia ja olen kirjastossa töissä. Myönnän, että harmittaa maskittomat asiakkaat (vahva suositus ja lukee ovella), mutta en kohtele yhtään sen huonommin. Ainakin palvelutiskillä oleva pleksi auttaa myös. Minua ehkä harmittaa vain se, että asiakkaat tulevat ihan viereen kun opastan esim. laitteiden kanssa tai kun he tulevat kysymään jotain. Turvavälejä pidetään asiakkaiden kesken kyllä mutta meidän kohdalla se unohtuu valitettavasti täysin, kuin henkilökuntaan ei tarvitsisi pitää turvaväliä... Viimeksi yksi asiakas oli niin vieressä, kun opastin monitoimikoneen luona. Asiakas selkeästi kuulosti vähän flunssaiselta... Olen tyytyväinen, että henkilökunta saa käyttää maskia. Myös suurin osa asiakkaista käyttää onneksi. Kaupassa käydessä minulla on myös aina maski.
Olikohan tässä nyt pointtina ihan se, että ASIAKKAAT ei pidä henkilökuntaan turvaväliä, mutta muiden asiakkaiden kanssa kesken kuitenkin pitävät. Kai jotkut asiakkaat luulee ettei henkilökuntaa tarvitse ajatella, koska asiakas on aina oikeassa?? Kaupassakin näyttää siltä, että asiakas on ihan hyllyttäjän vieressä kuin ei tarvitsisi miettiä yhtään työntekijän terveyttä, koska tämä on asiakaspalvelija... Kuulutuksetkaan eivät näytä auttavan kuten eivät tarratkaan lattialla. Kassajonossakin tullaan ihan selän taakse.
Maksava asiakas saa aina hyvää palvelua jos yrittäjä haluaa pysyä pystyssä 👍 Meikä mandoliini vie rahani seuraavaan liikkeeseen ja sitä seuraavaan kunnes palvelu pelaa 👍
Mulla oli tänään ekaa kertaa maski päällä kaupassa ja nyt käytän jatkossakin. Tuntuu, että sosiaalinen paine on nyt aika iso.
T. turkulainen