Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muutkin maskista kieltäytyjät saaneet tylyä asiakaspalvelua?

Vierailija
15.10.2020 |

Esimerkiksi kassoilla ei enää tervehditä vaikka itse tervehtii, sanovat vain summan ja tuijottavat tuimasti.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin!

Vierailija
2/24 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ja jos tulisi jotain mulkoilua niin sitten en vaan enää mene kys liikkeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ihan normaalisti ovat käyttäytyneet useammassa kaupassa. Kun tuolla ulkona on ihan normaaleja ihmisiä, toisin kuin tällä palstalla.

Vierailija
4/24 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmisiä muuallakin kuin tällä palstalla?

Vierailija
5/24 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä selvästi saa ainakin pirteämpää palvelua kun maski päässä menee. Ehkä katsovat, että siinäpä suoraselkäinen kansalainen joka tekee kaikkensa epidemian hillitsemisessä!

Vierailija
6/24 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan iloisesti tervehti kassatyttö äsken.

Vierailija
7/24 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri olin apteekissa ilman maskia ja kassalla todella mukava nuorimies. Sain hyvää palvelua ja yhdessä päiviteltiin kun syksy kylmennyt lähes pakkasen puolelle. 

Vierailija
8/24 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän maskia ja olen kirjastossa töissä. Myönnän, että harmittaa maskittomat asiakkaat (vahva suositus ja lukee ovella), mutta en kohtele yhtään sen huonommin. Ainakin palvelutiskillä oleva pleksi auttaa myös. Minua ehkä harmittaa vain se, että asiakkaat tulevat ihan viereen kun opastan esim. laitteiden kanssa tai kun he tulevat kysymään jotain. Turvavälejä pidetään asiakkaiden kesken kyllä mutta meidän kohdalla se unohtuu valitettavasti täysin, kuin henkilökuntaan ei tarvitsisi pitää turvaväliä... Viimeksi yksi asiakas oli niin vieressä, kun opastin monitoimikoneen luona. Asiakas selkeästi kuulosti vähän flunssaiselta... Olen tyytyväinen, että henkilökunta saa käyttää maskia. Myös suurin osa asiakkaista käyttää onneksi. Kaupassa käydessä minulla on myös aina maski.

Vierailija
9/24 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnittänyt huomiota. Tänään ainakin Lidlissä sain ihan samanlaista hyväntuulista ja iloista palvelua kuin muutkin.

Vierailija
10/24 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Käyn kassoilla jotka ei käytä maskia eikä postinkaan pisteessa ollut kellään.

Vierailija
11/24 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yks kahvilan nätti tyttö on vältellyt jo pari kuukautta katsekontaktia.

Vierailija
12/24 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän maskia ja olen kirjastossa töissä. Myönnän, että harmittaa maskittomat asiakkaat (vahva suositus ja lukee ovella), mutta en kohtele yhtään sen huonommin. Ainakin palvelutiskillä oleva pleksi auttaa myös. Minua ehkä harmittaa vain se, että asiakkaat tulevat ihan viereen kun opastan esim. laitteiden kanssa tai kun he tulevat kysymään jotain. Turvavälejä pidetään asiakkaiden kesken kyllä mutta meidän kohdalla se unohtuu valitettavasti täysin, kuin henkilökuntaan ei tarvitsisi pitää turvaväliä... Viimeksi yksi asiakas oli niin vieressä, kun opastin monitoimikoneen luona. Asiakas selkeästi kuulosti vähän flunssaiselta... Olen tyytyväinen, että henkilökunta saa käyttää maskia. Myös suurin osa asiakkaista käyttää onneksi. Kaupassa käydessä minulla on myös aina maski.

Monta koronaan sairastunutta kirjastonhoitajaa tiedät? Kai niitä aika monta on, kun tähän asti ilman maskeja ovat olleet.

Vierailija
13/24 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niillä kassoilla itselläkään ole maskia, joskus on se ihme pleksipanta päässä. Yleensä kyllä käytän maskia, paitsi jos käyn töiden jälkeen kaupassa joskus puol 11. Töissä en käytä maskia (työ itsenäistä) niin siksi silloin ei ole sitä edes mukana.

Vierailija
14/24 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä länsirannikon parhaassa kaupungissa ei käytetä maskeja ja elämä on normaalia. Ihmettelen miksi amerikan maskittomia paikkoja kritisoidaan kun ainakin täällä menee maskitta hyvin.

Vierailija
15/24 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä niillä kassoilla itselläkään ole maskia, joskus on se ihme pleksipanta päässä. Yleensä kyllä käytän maskia, paitsi jos käyn töiden jälkeen kaupassa joskus puol 11. Töissä en käytä maskia (työ itsenäistä) niin siksi silloin ei ole sitä edes mukana.

JOssain uutisessa sanottiin, että jos kassa on pleksi ntakana, ei tarvitse pitää maskia. Muualla kaupassa asiakastiloissa työskentelevillä pitää olla.

Vierailija
16/24 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä selvästi saa ainakin pirteämpää palvelua kun maski päässä menee. Ehkä katsovat, että siinäpä suoraselkäinen kansalainen joka tekee kaikkensa epidemian hillitsemisessä!

Pelkkää silmänlumetta....

Vierailija
17/24 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö on kokemusta sekä maskin kanssa että ilman. Ei mitään eroa. Kassoilla monesti nuoria, joita tää vouhotus vaan naurattaa.

Vierailija
18/24 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ja jos tulisi jotain mulkoilua niin sitten en vaan enää mene kys liikkeeseen.

Loppuu liikkeet teiltä. Kaupalla on oikeus suojella työntekijöitään. Toivottavasti kaikki öyhöttöjät saavat Koronan ja kuolevat siihen. Siivoutuu tämäkin palsta kummasti.

Kuva maskin käyttäjistä mielisairaina vain vahvistuu.

Vierailija
19/24 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomanut, ihan yhtä ystävällistä palvelua saa kuin ennenkin.

Vierailija
20/24 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta koronaan sairastunutta kirjastonhoitajaa tiedät? Kai niitä aika monta on, kun tähän asti ilman maskeja ovat olleet.

En kyllä tiedä yhtäkään kirjastonhoitajaa, joka olisi koronan sairastanut plus en itse ole kirjastonhoitaja vaan informaatikko :D Enkä tiedä yhtäkään koronaan sairastunutta informaatikkoakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi