Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin Setasta on tullut muunsukupuolisten ja gender ideologien temmellyskenttä?

Vierailija
15.10.2020 |

Sukupuolen häivyttäminen on mennyt täysin överiksi ja nykyään tuntuu jopa siltä että transsukupuolisten ja homoseksuaalien oikeuksilla ei edes ole väliä. Kaikki on vain epämääräistä genderpaskaa.

Perusheteroidenkin on nyt hyvä tietää kuinka hulluksi homma on mennyt. Nykyään ei voida enää järjestää esim. miehille tarkoitettuja homobileitä koska sinne on heti tunkemassa joku mieheksi itsensä kokeva biologinen nainen. Pahimmassa tapauksessa tämä nainen väittää pokkana olevansa homomies ja jos homot eivät halua suhteita hänen kanssaan seuraa itkupotkuraivarit.

Entäs transsukupuoliset sitten? Nykyinen ajatusmaailma on se, että henkilö voi olla trans ilman kehodysforiaa. Tämähän hämärtää kokonaan sen mitä transsukupuolisuus on ja loukkaa niitä jotka kärsivät oikeasta ja vakavasta kehodysforiasta. Kautta aikojen nimenomaan kehodysforia on ollut transsukupuolisuuden määrättävä tekijä. Eipä ole enää...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että transsukupuolisille ja homoseksuaaleille sillä sukupuolella on hyvinkin paljon väliä! Ap

Vierailija
2/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"SETA ry on vuonna 1974 perustettu suomalainen ihmisoikeus- ja sosiaalialan kansalaisjärjestö, jonka tavoitteena on yhteiskunnallinen tasavertaisuus riippumatta ihmisen seksuaalisesta suuntautumisesta, sukupuoli-identiteetistä tai sukupuolen ilmaisusta."

Ilmeisesti ollut aina kaikenlaisten sukupuoli-identiteettien "temmellyskenttä".

Vierailija
4/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"SETA ry on vuonna 1974 perustettu suomalainen ihmisoikeus- ja sosiaalialan kansalaisjärjestö, jonka tavoitteena on yhteiskunnallinen tasavertaisuus riippumatta ihmisen seksuaalisesta suuntautumisesta, sukupuoli-identiteetistä tai sukupuolen ilmaisusta."

No ei 1980 luvulla puhuttu muunsukupuolisista

Vierailija
5/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei 1980 luvulla puhuttu muunsukupuolisista

Entä sitten? Ei mun nuoruudessa puhuttu homoseksuaaleista, bistä tai muista julkisesti. Ei se tarkoittanut etteikö heitä olisi ollut.

Vierailija
6/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ohis: Nämä Suomessa suomeksi persoonapronominsa ilmoittavat ovat osastoa öö okei jaa mitä mitä voi apua. :DDDD

Vierailija
7/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä

Vierailija
8/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan tylsä hetero, mutta en näe ongelmaa siinä että joillakin ihmisillä on erilainen seksuaali-identiteetti kuin mulla. Se ei vaan häiritse minua mitenkään.

Vaikeampi mun on ymmärtää niitä, jotka pyrkivät määräilemään miten muut ihmiset saavat seksuaalisuutensa ja sukupuolensa kokea ja miten eivät. Miten jonkun toisen kokemusmaailma voi häiritä joitakin ihmisiä niin paljon että asiasta pitää tehdä näitä lapsellisia nettialoituksia päivästä toiseen???

Vierailija
9/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan tylsä hetero, mutta en näe ongelmaa siinä että joillakin ihmisillä on erilainen seksuaali-identiteetti kuin mulla. Se ei vaan häiritse minua mitenkään.

Vaikeampi mun on ymmärtää niitä, jotka pyrkivät määräilemään miten muut ihmiset saavat seksuaalisuutensa ja sukupuolensa kokea ja miten eivät. Miten jonkun toisen kokemusmaailma voi häiritä joitakin ihmisiä niin paljon että asiasta pitää tehdä näitä lapsellisia nettialoituksia päivästä toiseen???

No kun ne nykyaikaiset transit/muunsukupuoliset yms ei voi hyväksyä, että kaltaisesi tylsä hetero ei ehkä halua seurustella vaikka miehen kanssa, jolla on tissit ja vagina tai naisen kanssa jolla on penis ja parta. Jos ei halua, on hirviömäinen transfoobikko.

Vierailija
10/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se vaan saattaa esim. sitä homomiestä häiritä aika paljon, jos ilmiselvä biologinen nainen inttää olevansa mies ja pyrkii hänen kanssaan suhteeseen. Katsos kun jokaisella on myös oikeus rajata deittipoolistaan ulos ne keitä ei halua deittailla ja siihen ei pitäisi muunsukupuolisilla ja näillä muka transsukupuolisilla olla nokan koputtamista. Identiteetti ei nyt vain voi mennä fyysisen todellisuuden edelle. Ap

Vierailija
11/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se vaan saattaa esim. sitä homomiestä häiritä aika paljon, jos ilmiselvä biologinen nainen inttää olevansa mies ja pyrkii hänen kanssaan suhteeseen. Katsos kun jokaisella on myös oikeus rajata deittipoolistaan ulos ne keitä ei halua deittailla ja siihen ei pitäisi muunsukupuolisilla ja näillä muka transsukupuolisilla olla nokan koputtamista. Identiteetti ei nyt vain voi mennä fyysisen todellisuuden edelle. Ap

Pakko sanoa, että ei vielä koskaan ole tullut sellaista tilannetta vastaan että ns. biologiseksi naiseksi syntynyt, mutta sittemmin mieheytynyt henkilö olisi pyrkinyt väkisin kanssani suhteeseen. Kerrotko tarkemmin että kuinka yleisestä ilmiöstä tässä puhutaan ja minkälaisia seurauksia ihmisille on kuitunut trans-henkilön torjumisesta, niin tiedän että minkälaisen reaktion tämä asia minulta vaatii.

Vierailija
12/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ne nykyaikaiset transit/muunsukupuoliset yms ei voi hyväksyä, että kaltaisesi tylsä hetero ei ehkä halua seurustella vaikka miehen kanssa, jolla on tissit ja vagina tai naisen kanssa jolla on penis ja parta. Jos ei halua, on hirviömäinen transfoobikko.

Höpsis. En ole koskaan myöskään kokenut seksuaalivähemmistöjen osalta mitään painostusta, enkä voisi edes kuvitella sellaista. Heidän oikeutensa identiteettiinsähän perustuu samaan perustuslakiin joka takaa minullekin vapauden seurustella tai olla seurustelematta kenen kanssa itse päätän.

Vierailija
13/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oikeus valita kumppaninsa ihan vapaasti, eikä ketään saa pakottaa seurustelemaan kenenkään kanssa. Onko sua kuinka usein sitten painostettu suhteeseen sellaisen henkilön kanssa, johon et tunne vetoa ja onko Seta jotenkin osallistunut tähän painostukseen?

Vierailija
14/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman ohis: Nämä Suomessa suomeksi persoonapronominsa ilmoittavat ovat osastoa öö okei jaa mitä mitä voi apua. :DDDD

Mitä tarkoitat? Suomessahan persoonapronominit ovat sukupuolinetraaleja toisin kuin useissa muissa kielissä.

Hän - hän

He - she

Han - hon (- hen)

Er - Sie

On - Anaa (äännettynä jotenkin noin pa-russkij)

Vierailija
15/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SETAnhan pitäisi hehkuttaa kaikkia seksuaalisuuden muotoja yhtä suurella innolla ja ponnella. Ei ainoastaan niitä vinksahtaneita.

Vierailija
16/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että ei vielä koskaan ole tullut sellaista tilannetta vastaan että ns. biologiseksi naiseksi syntynyt, mutta sittemmin mieheytynyt henkilö olisi pyrkinyt väkisin kanssani suhteeseen. Kerrotko tarkemmin että kuinka yleisestä ilmiöstä tässä puhutaan ja minkälaisia seurauksia ihmisille on kuitunut trans-henkilön torjumisesta, niin tiedän että minkälaisen reaktion tämä asia minulta vaatii.

Juurikin esim. tuo mitä aloituksessa sanon, että nykyään ei enää ole pelkästään homoille tai lesboille tarkoitettuja bileitä tms. koska transaktivistit vetäisivät niistä kilarit. Vaikkapa biologinen mies haluaisi lesbojen bileisiin mukaan vain koska identiteetti ja loukkaantuisi jos hänet rajattu pois. On myös tullut vastaan teinityttöjä, jotka sanovat olevansa homomiehiä. Et ehkä itse ole joutunut kohtaamaan painostusta, mutta moni muu on. Ap

Vierailija
17/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se vaan saattaa esim. sitä homomiestä häiritä aika paljon, jos ilmiselvä biologinen nainen inttää olevansa mies ja pyrkii hänen kanssaan suhteeseen. Katsos kun jokaisella on myös oikeus rajata deittipoolistaan ulos ne keitä ei halua deittailla ja siihen ei pitäisi muunsukupuolisilla ja näillä muka transsukupuolisilla olla nokan koputtamista. Identiteetti ei nyt vain voi mennä fyysis

en todellisuuden edelle. Ap

joo mutta se kun haluaa rajata deittipoolistaan ulos on diskriminointia.....

Vierailija
18/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin suomalaisilla näyttää olevan vakava ongelma suhtautumisessa kaikkeen yhteiskunnassa. Ei osata pitää omia puoliaan vaan kuvitellaan, että jos jokin on sallittua ja/tai yleistä ihmisen identiteetin suhteen, kaikki muutkin pakotetaan samaan.

Näinhän ei ole.

Kukaan ei ole minuakaan pakottanut yhtään mihinkään. Ja jos yrittäisi, en suostuisi. Jos painostui jatkuisi, kertoisin soittavani poliisille.

Se on niin helppoa kun on normaali ihminen, jolla on järki päässä ja selkärankaa.

Vierailija
19/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se menee bisnes edellä Setassakin.

Kun ei enää tarvitse "taistella" ho mojen ja le sbojen oikeuksien puolesta, koko bisnes loppuisi ellei repertuaariin lisättäisi muu nsukupuolisia, tr ans sitä ja tätä, LG TB liikettä ja poliittista päämärää vähemmistöjen di ktatuurista, jossa pieni vähemmistö pyrkii päättämään millaisia vessoja pitää rakentaa, millä nimellä heitä tulee puhutella ja kuinka päästä vallankahvaan heiluttelemaan poliitikkoja inters ektionaalisen femi nismin avulla yhtenä askelena kohti uusko mmunistista dy stopiaa.

Hyödyllisiä idi ootteja, joita isot pojat käyttävät hyväkseen tuhotakseen länsimaiset yhteiskuntarakenteet.

Vierailija
20/26 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pridehomma on intesektionaalista sumutusta. Vähitellen homoista ja lesboista on tullut "salonkikelpoisia", kun niitä on rummutettu valtamedioissa (HS, IS, IL, YLE, MTV...)

Nyt on agendana normaalistaa muunsukupuoliset, korkokengännussijat, nahkanystävät, kikkelinnäyttäjät, pikkuhousunhaistelijat, koprofagit jne.

Siitä on enää lyhyt askel (ikäjärjestyksessä) nekrofilian, gerontofilian ja pedofilian laillistamiseen ja hyväksymiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi